• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Det er snart helg, er det ikke? Solen kan sees, og det er blå himmel. Kan vel ikke bli bedre enn dette vel?!

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Skogen. Jobb, jobb og atter jobb, men satser på jeg slipper fyre opp PCen når jeg kommer hjem også. Ha en fjong dag

God torsdag fra Trondheim
Siste jobbedag før DUB,tenker vi tar en Guiness i kveld på det.

Ha en faboulus torsdag :D :D :D

God formiddag fra tiggerstaden.

En rask opptelling her viser at jeg klarer presse inn 5 reiser til før jul før jeg kommer over på reising 3 helger på rad, noen jeg helst vil unngå. Så kommer det evige dilemmaet om jeg skal booke disse nå eller la dem stå åpne i tilfelle det kommer veldig spesielle tilbud. Huff, livet er hardt.

Og å få til en helgetur til ISG er like vanskelig som IPC. :cry:

Ha en god en alle andre som driver med knappetelling.

God formiddag fra Nedre Setesdal.
Ingen snø, litt overskyet og grei temperatur.
Helt perfekt for å starte en liten krig.
Jippikayyeeeee MF's

Lt BF

Guud day fra Tananger

Her har det skjedd noe merkelig, det er sol og fint vær :drunk:

I tillegg så er det tydelig at det er blitt vår.

Kunne tenkt meg å gjøre noe annet enn å jobbe i dag :p

Ja ja, skal i hvert fall til LIS snart :cool:

Ha en fin dag forumister :)

Ha en god en alle andre som driver med knappetelling.

God dag fra Gamle Oslo. Her er det fridag og ingen andre planer enn å drikke øl på Lompa.

Knappene er langt færre her enn hos robertaas, men likevel såpass mange at det er spennende. Akkurat nå bedrives favorittbeskjeftigelsen ved siden av å lage mat - planlegge og booke reiser.

Muligens tar jeg en svært kort tur etter påske, dit det er billig å fly, ikke for langt. Så bytter jeg ut Berlin med Køln i mai. Så er det fettertreff på Møre i juni, som jeg står ansvarlig for. Og deretter er det hovedferien som skal planlegges Varna-Skopje-Albania-Korfu, eller muligens bare Varna-Skopje. Og så er det ikke minst en whiskytur til Skottland i september, skal vi reise ut til Skye? Reisefølget på sistnevnte tur er økt fra 2 til 4. Kanskje man skal slå seg opp som whiskyturarrangør?? Ser at BMI fra til ABZ er et glimrende tilbud for oss. :drink

Nuvel, ha en strålende onsdag!

Helt perfekt for å starte en liten krig.
Jippikayyeeeee MF's

Andøya melder om alle styrker i beredskap! Her sto bilen idag. Heldigvis fant jeg en nedoverbakke og bilen startet på siste meteren av bakken på andre forsøk. Pleier ikke være så trøtt at jeg glemmer lysene på, men i går kjørte jeg med hodetelefoner og hørte nok ikke lyden da jeg gikk ut :P

Gjorde en deal med meg selv om at alle mynter i sparebøssa skal gå til gambling i Las Vegas neste uke, så den røyk idag. ca 2000kr ble det. Ikke det helt store gamblingbudsjettet men det får duge :P

Ellers går dagen med på besøk på sørlandet sykehus og sørlandssenteret senere.

Ha en flott kveld!

God kveld fra Bergen. Tror jeg satt ny rekord i antall bonuspoeng hjem fra Nord denne gangen. Fløy EVE-OSL-TRD i går og TRD-TRF-BGO i dag. Med doble poeng på 3 av 4 legs, så blir det småpene 8750 poeng på denne turen. Ikke galt!

Back