Solskinnsonsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner fra blå himmel… Nå kaffe, forum og nyheter fra NRK Stor Oslo før t-banen tar meg opp til toppen av byen. Aldri feil å være tidligere på jobb etter en fuktig sommerfest. Nærmer seg helg igjen gjør det også. Bring it on:-)

Mornings fra Asker. Får få på barna noe solkrem også kan vi dra hjemmefra. Passtime og barnebursdag for en og trening som må kjøres til for en annen, så fullt kjør hjemme mens kona er på Jobbfest. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Sommerlig ute, om en ikke på termometeret helt enda. Venter litt sommerfest med den statlige kunden i ettermiddag, ryktes om at de har noe slikt øl på Haandbryggeriet i Drammen som er ettermiddagens destinasjon

God morgen fra Athen. Her er det milde 24 grader på morgenkvisten og ny dag på gang.. snart ferdig med fire ukers virkelig hardkjør. SAS appen forteller at det er hjem i morgen og Miller Lite om to uker.. der gjør det lettere å stå opp. I dag ser det ut som siste møtet starter allerede 17.00 så kanskje man får kost seg litt på hotellets private strand :cool:

God dag fra Kristiansand..ny jobbøkt med festival venter. Været er iallefall fint i dag så blir nok en bra dag.. have a nice one

Og Miller Lite ekke øl, det er vann med ølsmak
Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Travel natt som var. Jeg skulle ri på en hest utenfor Circle K på Alnabru, mens hesten skulle ta baklengs salto. Alle jeg kjente kom for å se på, men jeg var så tett i nesa at jeg bare måtte sette meg ned og drikke juice fra dispenser.

Ikke rart jeg er utslitt i dag. Men får komme meg inn på jobb. Litt senere skal jeg etter planen spille en runde golf.

Ha en best onsdag

It is a good day, lønnsøkning, nytt prosjekt jeg får lede. Nice to have nice things, når alt annet i verden bare går rett at skogen (ref. nrk.no overskrift og ting som dette: )

9Ns7ISq.jpeg

Deilig sommerdag i Krsand i dag.
jeg kontorerer fra gjemmekontoret. Masse som skal gjøres ferdig, med dobbelprogram både dag og kveld frem til og med torsdag i neste uke. Blir svett bare med tanken.
Bergen i helga, så får jo flydd litt i det minste.
Så god arbeidslyst der ute...

9c142a6c3b5afb0cfd5cf7db6128fe98.jpg

Solskinnsonsdag også i Varenna, langs Como sjøen sin østkyst. Is før man kjører videre nordover mot St. Moritz.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kjølig høstmorgen fra Chile. Her blir det prepping til en middag i kveld. Men først trening. Ha en fin dag.

G'morgen fra SC .. Sol og fint, og denne dagen har de lovet det skal vare.

Mye rådyr ute på morran - minst 8 hang i veilkanten på ymse steder, og trolig flere utenfor synsvidde .... .

Guten tag aus Schwerin. Vladimir Iljitsh hilser folket!

Attachments

• IMG_5571.jpg
    IMG_5571.jpg
    317.2 KB · Views: 173
God ettermiddag fra Kristiansand. Her nytes en kald i sola i Markens gate, før det blir fest for stamgjestene i regi av hotellet i kveld. Vi skal visstnok til Søgnes eneste vingård

Guten tag aus Schwerin. Vladimir Iljitsh hilser folket!

Var i Schwerin for et par år siden, men gikk glipp av kamerat Lenin. Og bodde på digert gammel kommunisthotell litt utenfor sentrum. Plenty med gamle øst-vibber i den byen.

Ellers god ettermiddag fra Grønland[emoji3] Om litt er det flytoget til OSL og videre med bolaget til Sola. Overnatting rett ved flystripa før det bærer ut på Jæren i morgen tidlig.

G'morgen fra SC .. Sol og fint, og denne dagen har de lovet det skal vare.

Mye rådyr ute på morran - minst 8 hang i veilkanten på ymse steder, og trolig flere utenfor synsvidde .... .

Mye flått hos deg da? Rådyr + ingen rovdyr + klima som blir varmere = flåttorama

Mye flått hos deg da? Rådyr + ingen rovdyr + klima som blir varmere = flåttorama

Vi har coyote og rev .. Men ingen store katter, nei.

Flått og denslags er det en del av. Derfor er det viktig at bikkjene får sine piller og sprøyter ..

Vi har coyote og rev .. Men ingen store katter, nei.

Flått og denslags er det en del av. Derfor er det viktig at bikkjene får sine piller og sprøyter ..

Coyote og rev er jo bittesmå søte Labrador-størrelse-hundedyr, de tar vel kun en sjelden gang ut ett sjukt eller veldig lite rådyr. Les: ...ahh hjelp jeg glemmer norsk, hva heter "Kitz" på norsk? Heter vel noe sånn som fawn på engeslk? Baby-rådyr? :lol: Dette blir bare verre og verre, derfor jeg tviholder på norske medier og å lese på forumet, ellers kommer jeg til å miste morsmål tror jeg... Du er heldig som jobbet med norskies.

Coyote og rev er jo bittesmå søte Labrador-størrelse-hundedyr, de tar vel kun en sjelden gang ut ett sjukt eller veldig lite rådyr. Les: ...ahh hjelp jeg glemmer norsk, hva heter "Kitz" på norsk? Heter vel noe sånn som fawn på engeslk? Baby-rådyr? :lol: Dette blir bare verre og verre, derfor jeg tviholder på norske medier og å lese på forumet, ellers kommer jeg til å miste morsmål tror jeg... Du er heldig som jobbet med norskies.

God morgen fra Bainbridge, litt skyer paa morgenkvisten her og litt kjøligere gav bedre forhold dagen 5k med vekt vest. Begynner å bli vant med de ekstra kiloene :)

Coyote’ene er litt mindre enn Labrador, men de har ingen problemer med å ta selv vel voksne Rådyr - Coyotene jobb i team.

Her ute har vi omtrent ikke flått til tross for at forholdene burde ligge tilrette ! Med stor tur aktivitet i skogen her på øya og i Olympic National Park - har vi ennå tilgode å finne noen flått på våre hunder (og en er hvit) Eneste gang vi hadde flått problemer var med vår Beagle # 2 som ble “angrepet” sterkt i Norge (Svartskog).

God ettermiddag fra Kristiansand. Her nytes en kald i sola i Markens gate, før det blir fest for stamgjestene i regi av hotellet i kveld. Vi skal visstnok til Søgnes eneste vingård��

Vi har faktisk 2 vingårder i Kristiansand kommune. Voie Vin i Vågsbygd og Skudesneset gård på Langenes/Søgne. Kvaliteten er heller så som så og iallefall ikke verd prisen de skal ha for ei flaske. Men gøy at det er noen som tør å prøve. Hyggelig på Skudesneset. De har heldigvis øl der også.....

God morgen fra Bainbridge, litt skyer paa morgenkvisten her og litt kjøligere gav bedre forhold dagen 5k med vekt vest. Begynner å bli vant med de ekstra kiloene :)

Coyote’ene er litt mindre enn Labrador, men de har ingen problemer med å ta selv vel voksne Rådyr - Coyotene jobb i team.

Her ute har vi omtrent ikke flått til tross for at forholdene burde ligge tilrette ! Med stor tur aktivitet i skogen her på øya og i Olympic National Park - har vi ennå tilgode å finne noen flått på våre hunder (og en er hvit) Eneste gang vi hadde flått problemer var med vår Beagle # 2 som ble “angrepet” sterkt i Norge (Svartskog).

Når diktatoren faller, hold my beer bereit, eg kjem! :lol: (bokmål, engelsk, tysk og nynorsk, mangler bare litt russisk :lol: )

Back