God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen, for siste gang fra India for denne gangen. Dagen vil gå med til å reise. Først i bil til Mumbai, før BA tar meg via LHR og hjem. Heldigvis dagflight denne gangen, hvilket jeg synes er mye bedre enn nattflighter. Så blir vel å se noen filmer og pimpe GTer. Foreløpig i Y+. Merker det skal bli jævlig godt å komme hjem......9 dager på jobbreise til India er liksom nok. Ha en fin dag :D

Last edited:
God ett eller annet fra Southwest flight 153 til EWR. Elefanten storkoser seg med complimentary brus og jeg har fallt for mer Jack&Coke. Trodde det var vondt men det er jo dritdigg.

Lykke til med opup Someone. Jeg har en CW tur på fredag JFK-LHR, og håper faktisk ikke på opup. Stamsetet venter...

Tattaaaaaaa, folkens

Grynt fra Bislett, her ligger man enda i senga og syntes sikkelig synd på seg selv som må opp så forbanna tidlig..litt mindre stress imorres enn vanlig da frokosten står på jobb!

Har begynt å titte litt på enveisbilletter OSL-SYD og HNL-OSL og prisforskjellene er stoooore! LH skal ha rundt 49000, WF ikke langt unna, BA, AF, SAS og KLM kan selge billetter ned mot 9-13000 men SAS sitt alternativ denne gangen er ganske lett å vrake da det innebærer Air China! Sistnevnte selskap er vel ikke helt bra på en langtur..?

Urk, får se å rulle meg ut av senga for å finne dusjen og etterhvert en trikk!

Takke mirakelet for at det er helg imorra!

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus!

Enig med Ståle... Ja det er godt det er helg i morgen. Kjenner at det skal bli godt, da alt tyder på at det blir å jobbe for seks stykker i dag og, som det ble til i går. Men i det minste, så går dagen fort unna.

Ha en fin en forumister! :)

Morn frå EU-hovudstaden! Strax frukost og så avreise mot TRD igjen. I dag blir det nok truleg den siste MD80-turen min, iallefall på dette kontinentet, tenkjer eg. Det blir godt å komme heim til normalt liv no, har vore ei hektisk veke med reising og ymse flytande nesten kvar dag sidan forrige onsdag. Det er litt uvanleg no fortida. Fem av åtte legs har vore med ein anna flytype enn 737, det må ein kunne seie er bra. Har berre reist med "SAS" og totalt er det fem ulike flytypar på åtte legs :D.

Ha ein fin dag!!

Grynt fra Bislett, her ligger man enda i senga og syntes sikkelig synd på seg selv som må opp så forbanna tidlig..litt mindre stress imorres enn vanlig da frokosten står på jobb!

Har begynt å titte litt på enveisbilletter OSL-SYD og HNL-OSL og prisforskjellene er stoooore! LH skal ha rundt 49000, WF ikke langt unna, BA, AF, SAS og KLM kan selge billetter ned mot 9-13000 men SAS sitt alternativ denne gangen er ganske lett å vrake da det innebærer Air China! Sistnevnte selskap er vel ikke helt bra på en langtur..?

Urk, får se å rulle meg ut av senga for å finne dusjen og etterhvert en trikk!

Takke mirakelet for at det er helg imorra!

Ha en fin dag!

Dette problemet løser man lett ved å kjøpe t/r og kaste returen. Ofte en del lapper å spare på det...

Dette problemet løser man lett ved å kjøpe t/r og kaste returen. Ofte en del lapper å spare på det...

Har sjekket det ut, totalprisen overstiger da det BA / Qantas tilbyr med følgende routing OSL-LHR-SYD, HNL-SFO-LHR-OSL med gode tider.

Fælt å ha booket enveiscruise på Stillehavet gitt! :p

Goood morgen, ja .. litt gråere i været i dag, men forsatt OK. Nattens køer er ryddet, det er Peet's i koppen og musikk på radioen, så nå kan kollegene trygt komme på jobb ...

Trodde det var vondt men det er jo dritdigg.
Man skal ikke kimse av cowboyvann. Har røket på mang en fyllakule på det!

God morgen fra Narvik! Her tegner det til å bli nok en fin og varm dag. Blir hjemreise i kveld, og et lite byggeplassbesøk på veien til EVE tenker jeg. Det burde være en passe plan på en dag med ingeniørvær. :)

God morgen fra Skaun!

Her skal dagen gå med til å gjøre unna det meste før avreise til Las Vegas i morgen tidlig! 7 dager i syndens by med temperaturer på mellom 42-44 grader i skyggen blir vel "hett".....

Merker at jeg har en dårlig følelse ang Optiontown-lottoen på SK907, da det jo er avslutningsdagen på Nor-Shipping og mange derfra som skal hjem til skutene sine "over there"... Har heldigvis 14B sikret allerede, så får vi ta resten som en evt bonus..

Lørdag kveld blir det Offspring-konsert på taket på Cosmopolitan i LV, så kundepleie under WSOP noen dager! Håper kanskje på en norsk verdensmester i poker i løpet av sommeren da.. :)

Ha en flott torsdag folkens!

Kim

God morgon alla, og grattis med dagen Sverige!
Etter å ha feiret Danmarks Grundlovsdag i går med mine venner Tuborg, Carlsberg, Gammel Dansk, Ung dansk og høje smørrebrød, får vi feire svenskene i dag med Pripps, Flaggpunsj og OP Andersens.

Er på plass på kontoret og har siste innspurt til månedsavslutt samt forberedelser til et større arrangment i DK i helgen med avreise i morgenfrykteligtidlig.

Og som et tillegg er det grillfest med klassen til jr i kveld. Kjenner jeg har dårlig tid......

Stresse!

Rabadamtimtim! Er det rart jeg drikker?

Hejsansvejsan

BF:cool2

Merker at jeg har en dårlig følelse ang Optiontown-lottoen på SK907, da det jo er avslutningsdagen på Nor-Shipping og mange derfra som skal hjem til skutene sine "over there"... Har heldigvis 14B sikret allerede, så får vi ta resten som en evt bonus..

Dagens tall. Ser vel ikke veldig lovende ut, nei.

A0C2D2J2Z0Y5S5B0E5M5H5Q5V0W0U0K0L0T0G5

Returen neste uke:

C0D0Z0J0Y0S0B0P9A0E0M0H0Q0V0W0U0K0L0T0O0G0

God formiddag fra kantina på Gardemoen!
Endelig skal jeg ut å reise igjen! Faktisk over en måned siden sist og da merker jeg at abstinensene kommer.

Turen går til BLQ via CPH for 5 dagers etterlengtet slappe av ferie, noe som blir særdeles godt siden det har vært et hardkjør på jobb i det siste. BLQ er forøvrig ikke endestasjonen, det er det fantastiske Riccione som skal besøkes. En av Italias mest kjente badebyer for italinenere. Bare en times togtur fra Bologna og YR forteller meg at det er 25 grader non stop som venter meg.

Innsjekk gikk smertefritt og jeg flørtet åpenlyst med innsjekkdama for å prøve meg på en upgrade til Biz på det siste legget. Hun smilte i hvertfall til meg og la inn en request, så vi får se i CPH om mojoen min fortsatt virker.

God dag ønskes!

PS: Hvis det blir Biz lover jeg å lage trip report.

God ettermiddag fra Trondheim
Her er man faktisk på jobb.........:o :o :o
Etter 12 uker permisjon var det en noe demotivert LN-FHU som trasket de 3,81 km til arbeidsplassen i morres kl. 06:12. Men nå er alt som før og jobben utføres med stor glede og iver :) :) :)

Ønsker alle en strålende dag :cool: :spin

God ettermiddag fra Gardermoen. Fiskeflyene er lastet og alle papirer er fixet.. ganske så grei jobb dette her, men savner utsikt mot flyplassen. alt jeg ser ut ifra vinduet mitt her er en parkeringsplass for biler og det er da ikke noe morro..

God ettermiddag fra DXB. Det ble med en natt på Jumeirah Ethiad før hjemmelengselen ble for sterk. Et ufattelig imponerende hotel, men ikke noe weekendsted med barn. Minnet faktisk sterkt om en luksuriøs utgave av Aria i Vegas.

Moderate 37 grader så man kulern med en "Farris" i hagen.

Nyt helgen

God morgen fra ett regnfyllt Chicago, men fortsatt behagelige temperaturer rundt 16 grader.

Ser at forumet vil at jeg skal shoppe Thai/Vietnammoesser i annonsefeltet over i dag :P

Bortsett fra det, tre lange telefonmoeter staar paa programmet i dag foer sushi i kveld.

Dårlig vær som vanlig:

1780_10151428390891260_1694707084_n.jpg

Jan

Ser at forumet vil at jeg skal shoppe Thai/Vietnammoesser i annonsefeltet over i dag :P
.

Jeg har også sett en del slike i det siste ... tror du noen prøver å fortelle oss noe?

Fikk forøvrig akkurat brev fra CBP som inviterer meg på Global Entry-intervju .. Synd at jeg må hjem før jeg kan benytte meg av det. ;)

Back