God torsdag morgon

God ettermiddag fra solfylt Lisboa

Nå er eksamen levert og kurset avsluttet. Har et rimelig håp om at dette gikk riktige veien. Dommen kommer vel over helgen.

Nå er det å ta turen til sentrum, litt mat og kjØLig drikke som gjelder.

S

Delta stiller med 767 i internasjonal konfig i dag, saa ingen wifi eller live TV. Derimot BF-sete (Business First, ikke BizFlyer) og sikkert en del gode filmer. Har ikke sett FB-filmen, saa satser pa at den staar paa programmet.
Trodde BusinessFirst var CO's merkevare - og BusinessElite produktet hos Delta? Same same - og vaar ''egen'' BF ville nok trives brukbart hos begge!

My bad - selgølgelig har du rett. Men sitter uansett her i stort sete klar til avgang. Null kø i Security men en stor sort mann ville likevel klå på godsaken min. Velvel - ham omdet. Next stop Seattle!

God morgen fra OAK, her titter akkurat solen opp over horisonten og om litt skal AS og en 737-800 ta meg nordover til SEA så jeg kan ta i mot MOW der oppe.

Turen begynner å bære preg av "the fast lane", og da mener jeg ikke FastTrack:

- Oslo: 3 minutter i security

- Connection i London: 10 minutter fra jeg gikk av flyet til jeg var gjennom FCC og security (null kø).

- Ankomst SFO: 8(!) minutter fra døra på flyet gikk opp til jeg stod på gata (immigration+customs inludert)

- Avreise OAK: 6 minutter fra jeg gikk av bussen til jeg kunne kjøpe en morgen-Starbuck på innsiden av security.

Så da har jeg vært gjennom 3 security og en US-immigrasjon på mindre enn 30 minutter totalt!

Bortsett fra det har de innstilt Dachsen min (Horizon) i dag så det ble Alaska-gris nordover.

Best pizza in town, og en fantastisk stemning der inne! :up:

Enig!

Wow, Discus, det er jo helt utrolig.

God formiddag fra Chicago.

Her gjør man seg ferdig med litt papirarbeidet og venter på at SK945 skal passere over kontoret og deretter ta veien til O'Hare.

Blir litt lounging før UA929 tar veien til Seattle.

Det var voldsomt så fort det har gått med deg Discus :8:

Jeg møter opp ved Hertz og venter der.

Med hilsen fra et regnfullt YVR...

Tydeligvis den store dagen for deportasjoner av sørlendinger fra hovedstaden idag. En full -800 (RRE....hva har jeg gjort for å fortjene den maskinen) blir det til KRS i kveld.....heldigvis er det levlig på sete 1A

God kväll från Chicagosibirsk!

Flott tur över med SK945 i EcoExtra på rad 14. Rapport skall skrivas.

Här sitter Tommy, LN-RMX+kompis och jag och njuter av en G&T. Snart väntar UA929 och bartömning ;)

Have a good one!

Og da sitter Discus, Martin, BSSW, zico og jeg på von's og venter på resten av gjengen. Skål, kosmonauter!

Og da sitter Discus, Martin, BSSW, zico og jeg på von's og venter på resten av gjengen. Skål, kosmonauter!

Og SAS 747 er ikke lenger alene i taket på Vons - den er på kollisjonskurs med DY

Attachments

• 200120111195.jpg
    200120111195.jpg
    78.3 KB · Views: 41
Back