Delta stiller med 767 i internasjonal konfig i dag, saa ingen wifi eller live TV. Derimot BF-sete (Business First, ikke BizFlyer) og sikkert en del gode filmer. Har ikke sett FB-filmen, saa satser pa at den staar paa programmet.
My bad - selgølgelig har du rett. Men sitter uansett her i stort sete klar til avgang. Null kø i Security men en stor sort mann ville likevel klå på godsaken min. Velvel - ham omdet. Next stop Seattle!
God morgen fra OAK, her titter akkurat solen opp over horisonten og om litt skal AS og en 737-800 ta meg nordover til SEA så jeg kan ta i mot MOW der oppe.
Turen begynner å bære preg av "the fast lane", og da mener jeg ikke FastTrack:
- Oslo: 3 minutter i security
- Connection i London: 10 minutter fra jeg gikk av flyet til jeg var gjennom FCC og security (null kø).
- Ankomst SFO: 8(!) minutter fra døra på flyet gikk opp til jeg stod på gata (immigration+customs inludert)
- Avreise OAK: 6 minutter fra jeg gikk av bussen til jeg kunne kjøpe en morgen-Starbuck på innsiden av security.
Så da har jeg vært gjennom 3 security og en US-immigrasjon på mindre enn 30 minutter totalt!
Bortsett fra det har de innstilt Dachsen min (Horizon) i dag så det ble Alaska-gris nordover.
Tydeligvis den store dagen for deportasjoner av sørlendinger fra hovedstaden idag. En full -800 (RRE....hva har jeg gjort for å fortjene den maskinen) blir det til KRS i kveld.....heldigvis er det levlig på sete 1A