• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

LN-FHU

Superflyer
Morgen fra Trondheim

Her meldes det ca 13 grader og grått med duskeregn. Startet dagen med en 40 min.spasertur til jobb, deilig å våkne skikelig på denna måten. Nå fortæres frokost og kaffe før dørene åpnes og kundene skal få hjelp :)

Ha en strålende dag folkens ;) ;) ;)

God morgen fra Lysaker, gråere, fuktigere og mørkere enn i går. Kaffe på vei i koppen og kontorstolen er straks bemannet.

Oppdaget i går at også sneglene har begynt med ny approachprosedyre, her representert ved en som fikk "Continue on ADOPI 1M arrival" mens han (eller hun?) skulle krysse veien.

bilde 1.JPG

Vi får satse på "Cleared direct IPGIS" for å komme oss kjapt i gang - ha en fin dag.

God morgen fra Brussel. Akurat forlatt hotellet for å komme meg til stedet hvor den store organisasjonen på to bokstaver holder til her i byen. Hjem med SN i kveld

God morgen fra frokostbordet her hjemme, ble visst en sein frokost og om 20 min plasserer jeg bakenden på bussen til sentrum. Blir en travel kveld med litt pakking og feiring av moder`ns bursdag før Bergen venter imorgen rett etter jobb.

Håper været holder idag også!

Smarte meg satt på kaffetrakteren før jeg gikk i dusjen. Hva glemte jeg? Å skyve opp filteret så kaffen kunne renne rett i kannen. Alt hadde forstoppet seg og ca en liter kaffegruff hadde rent ut over benken, skuffene og gulvet. Åååå så glade vi er :drunk:

Nå derimot er det rengjort og håper resten av dagen går smertefritt. Ettermiddagsvakt på hovedflyplassen blir sikkert greit det også.

God morgen fra frokostbordet her hjemme, ble visst en sein frokost og om 20 min plasserer jeg bakenden på bussen til sentrum. Blir en travel kveld med litt pakking og feiring av moder`ns bursdag før Bergen venter imorgen rett etter jobb.

Håper været holder idag også!

Psst, står en milliardærbalje ved Operaen. Går 1800 :spin

Hmmm, var inne på kjøkkenet på jobb og mekket meg en yogurt. Fant et kjøleskap fyllt med hvitvin og god mat. Kom på at vi skal ha sommerfest med gjennomgang av lisensene våre og prestisjefyllt oljequiz til de sene kveldstimer i dag. Winning start of the morning :colgate:

Ha en like fin start på dagen a folkens!

Last edited:
Morgen fra Riga! Spist frokost og pakker kofferten, utsjekk fra hotellet om under en time. 25 grader og sol ute, ventes varmere ut på dagen, men også regn, noe som ser ut til å drøye. Igår var det også nydelig vær med 25 grader og sol. Idag blir det shopping i koselige butikker i sentrum, samt litt cafe-liv. Flyr med BT153 til OSL idag. Midt-ukes trip til Riga var knall!

God morgen fra regnbyen! Her er det opplett og kofferten er pakket og klar for avreise til Amsterdam, hvor jeg skal møte noen kollegaer som har vært på messe. Blir en fin langhelg i den fargerike byen. :D

God morgen fra Sandefjod.

Har kommet inn i en relativt normal døgnrytme etter Tanzania, like så greit kanskje. Ett par ærend i byen før man til kvelden stikker på kino for å se på store roboter som kan forandre seg.

God formiddag fra Nordmøre. Like grått og kjipt vær som resten av juni. Notis til neste gang er å ikke forveksle sund med sand når man søker jobb.
Fortsetter på den kulinariske torsdagstradisjonen jeg har skapt selv med å teste ut byens restaturanter hver torsdag.

Morgen!
Gresspollen er ikke min beste venn, og øynene klør mildt sagt! Dette sammen med en skikkelig strekk i nakken/skulder gjør dette til noen enormt fine feriedager. Om 6 dager er det tilbake til OP og det skal egentlig bli helt greit merker jeg!

Solen skinner, enn så lenge så det spørs om det ikke blir en cruisetur med A4n før Tor setter igang.

Hepp fra 3A i en av AAs 757er paa vei til NYC. Moete med Travel Channel foer shuttle til DCA kl 1500 og FERIE!

G'torsdag fra FedEx.

Ikke stort å melde. Dagene går, og pakkene blir som regel borte - altså, de blir borte herfra, og ender opp der de skal. T-50 til ferien er det også, og T-51 til jeg sitter i samme sete som Tommy gjør, samme selskap, og på veg til samme by - bare i en litt bredere fugl, og på veg fra et helt annet sted enn Chicago ;)

God torsdag ønskes :)

Jaja --- Akkurat en måned til jeg skal ut og fly .. men da blir det et stykke lenger bak i Bussen. Og Boeingene. Og MD'en. Ja, akkurat. :p Men hensikten helliger middelet og det skal bli deilig med en uke på Bainbridge Island.

Vanlig vær her hos meg - dvs sol og rundt 30 grader. Met'en spår clear skies i ettermiddag og kveld, så da er det trolig mer enn gjennomsnittlig sjans for en runde med torden og brak ... Men sånn er det i dette klimaet.

Ikke morgen lenger, men da var man kommet til OSL igjen fra RIX. Kjempecomfort på airBaltic sine 737 CL. Ingen ting å sette fingeren på. Håper BX og ruten består.

Last edited:
Back