God torsdag morgen fra Trondheim

LN-FHU

Superflyer
Ja.....her sitter man da, etter en trivelig kveld med flypratere basert i Trondheimsområdet :D :D

Dagen startet med en 40 min spasertur til jobb, og det var deilig og friskt i vinden. Satser på at dagen blir å foregå i rolige former.

Ha en strålende torsdag :) :) :)

God torsdag fra Forus

God morgen forumister!

Her er dagen godt i gang, så i dag blir det bånn gass rett og slett, og før man vet ordet av det så er dagen over.... Og snart er det fredag og! :colgate:

Ha en fin en forumister! :)

Mornings. Ser ikke ut som kuren med mye jobb og lite søvn har klart å knekke uggenheten. Da er det jo bra at minimum det neste halve døgnet skal tilbringes på kontoret. Jeg får skrive timered gaffel og håpe oljeprisen holder seg høy. Ha en fin dag ;)

Re: God torsdag fra Forus

God morgen!
Overtidskongen glimter til selv med skydekke hengende ned over terminaltaket - oppe klokken 04:00, men med noen liter kaffe innabords bør man kvikne til etterhvert.
Samme ulla imorgen, men da etterfulgt at av sete 0C OSL-AMS-OSL.

Go'day.

God morgen. Siste arbeidsdag denne uken, før det blir langhelg. Fri både fredag og mandag.

Møkkamorgen fra Oslo. Her sitter jeg helt foran på T-banen, men tror dere det er pre-departure Champagne?

Neeeeeeeeeeida! Fy flate, ok ikke nok med det.

Crewet sitter også bare for seg selv i ID kabinen helt i front.

God morgen fra Golden Bay Hotel Larnaca!
Første dag av jobbkonferanse i gang, men vi sliter med å henge med da tolkingen bytter mellom engelsk og romansk i nesten annenhver setning. Jaja, benytter sjansen til å lære noen romanske gloser.

Ellers kan det meldes om 30 grader i skyggen og gode muligheter for en svømmetur i lunsjpausen. :D

Møkkamorgen fra Oslo. Her sitter jeg helt foran på T-banen, men tror dere det er pre-departure Champagne?

Neeeeeeeeeeida! Fy flate, ok ikke nok med det.

Crewet sitter også bare for seg selv i ID kabinen helt i front.

Snakk for deg selv. Ankom akkurat København med DFDS i Commodore-lugar, men tror du jeg får egen transport inn til byen?

Ha en god torsdag ;)

Mornings. Ser ikke ut som kuren med mye jobb og lite søvn har klart å knekke uggenheten. Da er det jo bra at minimum det neste halve døgnet skal tilbringes på kontoret. Jeg får skrive timered gaffel og håpe oljeprisen holder seg høy. Ha en fin dag ;)

Du har tydeligvis skjønt det er mer penger å hente i å ødelegge verden (olje) enn å redde den? Må jo si velkommen etter ;) Er det et stort eller lite selskap du jobber for?

God dag fra Bergen. I dag lærer man hvordan en skal finne ut at cementen vi støpte i går holder mål.

Også jeg da, som skulle til jobben i privatbil. Der var verken predeparture champagne, varme kluter, frokost eller noe som helst. Kaldt var det også, og jeg endte dessuten opp med å kjøre selv ettersom det ikke dukket opp noen privatpilot. Makan!!

God litt over lunsj fra det Sørlandske forøvrig.
Kontoret er inntatt og de verste regnbygene er forhåpentligvis overstått. Nå har visst sola tittet litt frem. Junior er på utdag med SFO idag, og regner med at han er blitt blaut ja. Må gå litt tidligere fra jobb i dag for å hente fruen på Kjevik. Har også et par banditter som har insistert på å være med som synes det er like stas som far det der med å se på fly! Så da så!

Slutt på freden i heimen nå altså! Og folk går frivillig rundt å gifter seg....
Tenke dere om karer!! :old :stir

BF:cry:

God torsdag fra Tromsø! Nydelig høstvær idag! Klarer ikke å ta helt fri, så blir innom den lokale kaffebaren for å studere litt. Ha en bedre dag!

- Sunny

God torsdags (kveld) fra Silver chris lounge T3 Changi, har hatt en strålende dag på Sentosa Island idag surret litt rund der ute på stranden første halvdel av dagen. Abstinensene kom tidelig og ankom således Changi kanskje "litt" tidelig, 8 timer før departure...... Ja, d er gale, har trålt rundt hele flyplassen og nå akkurat ferdig med dusj og først glass med Heidsieck champagne her i Loungen og jeg kan nok forvente predeparture drink også, men dette er siste stor tur for dette året, og sannsynligvis også neste år, men lever lenge på dette jeg :-)

Fortsatt en god dag til dere alle :-)

God ettermiddag fra OSL attn: gullstua. Pølsefest og høy stemning! Ha en god dag.

God kveld fra Kuala Lumpur. Har vært en lang uke, men i morgen er det omsider hjemover igjen... Litt pakking nå, så er det rett i bingen før tidlig avgang til kontoret.
Jeg ser at jeg må forvente et SAS i krise uten sprudlevann, krydder og ost, men skal vel overleve. Blir vel mest soving uansett!

Ha en strålende torsdag videre.

God kveld fra Kuala Lumpur. Har vært en lang uke, men i morgen er det omsider hjemover igjen... Litt pakking nå, så er det rett i bingen før tidlig avgang til kontoret.
Jeg ser at jeg må forvente et SAS i krise uten sprudlevann, krydder og ost, men skal vel overleve. Blir vel mest soving uansett!

Ha en strålende torsdag videre.

Du faar be om Champers naar du vaakner opp nederst i bakken etter ett par timer ;)

Mornings fra Chicago. Flott sommervaer i dag, godt over 20 grader og sol.

I morgen gaar turen til Sacramento for helgen

Back