God torsdag morgen - det er høst

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God torsdag morgen - det er høst

Kaldt - surt og 4-5 grader I Oslo - sitter på kontoret å nyter en kopp kaffe med dagens aviser på net.

Jan

Re: God torsdag morgen - det er høst.

DY525 fra SVG til OSL her. Dro lenge før tiden i et fly med minst 100 ledige seter. SK4010 ble kansellert samme vei, muligens pga dårlig belegg? Ellers fint vær og 12 grader i taxien fra Stavanger i dag morges.

God morgen fra Lillestrøm

Som regel er det forferdelig irriterende å våkne så frisk at du ikke lenger har gyldig grunn til å stå opp kl 11 og sitte på hjemmekontoret i tøfler.

I dag er en sånn dag. Men det positive er at jeg måtte vært oppe og hoppet uansett "friskness". Så da er det jo fint å være så godt som rehabbet.

Ellårno'

Pattegris på lompa med delegasjon kunde og kollegaer venter i kveld.

Ha en strålende en

God morgen fra Prærien hvor jeg allerede har holdt på en tund med sånn derre budsjett. Det er definivt ikke hel min favoritt. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim.
OLCI på Finnair ga BN 11.... Fikk i tillegg gjennom OT på pos.flight så jiippii :) :)

God morgen fra Snillfjord! :)

EY151 raste akkurat forbi på vei til ORD, bak skyer tykke som lapskausen jeg lager! :D Ellers er været skyet opphold og ca 6-7+ akkurat nå, men er visst muligheter for sol også...sies det. I dag er det duket for den ukentlige vaske-huset-dagen, så blir vel litt ymse inne-oppgaver denne dagen, så får en se hva resten av dagen bringer med seg.

Ha en ekstremt god torsdag forumister, snart helg igjen!! :D :D

Pattegris på lompa

Er sikkert ikke det verste man kan spise - har bare sett den servert og levert - litt pussig med disse små bleike skrottene som skal bli mat :stir

God dag fra Akersgata - det er kjølig også i denne delen av byen. Ikke mye å gjøre med det, men det er jo ikke så veldig lenge til helg - og da kan man jo hygge seg. Ha en fin-fin torsdag !

God ettermiddag fra byggestridens høyborg!
Fire nattvakter utført; - check
Rødvin handlet og åpnet; - check
Tarjeta del turista i boks; - check
Lønning på konto; - Hmm... Sjekk?

Ordner seg alltid for snille gutter :)

Ha en glatt, varm og litt fuktig aften!

Back