God torsdag morgen

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Opp kl. 04:00. Det er dyreplageri! 903 til EWR er planen. "Iron Monkey" i ettermiddag. Og imorgen ettermiddag.:)
Ha en fin dag.

God morgon frå Trondheim!

Då er dagen i gong ;) Gode nyheiter frå Tommy -billettering til megado starter straks :colgate: -tida går ikkje fort nok ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra OSL...

Såå er man atter på jobb etter 9 dager med langfri - så jeg kan vel ikke klage :) Dagen tilbringes i betongsøylen før man stikker hjem en snartur før et lite flyfaglig "møte" over en øl eller 3 i kveld :)

Ha en strålende dag alle!

God morgen fra Smøla!

Alledrede kommet på skolen. Tungt å komme seg opp idag også :D
Kvelden tilbringes med valgkampkickoff med AUF og AP i Kristiansund. Det blir artig :D
Ha en fortreffelig dag, forumister! ;)

-S

God morgon från SAS loungen på ARN (ruled by the SSP dragons)!

Far och son Reithe är incheckade på 01A och 01B och avnjuter just nu en lättare frukost innan den långa prommenaden ut till gate F62 och SK945 mot Chicago. Vid gaten till vänster hittar vi SK903 och Stein som vi borde klara och komma iväg före. Blir en lång dag men med Monsieur Henriot borde den bli lättare :)
Ha en flott dag forumister!

Last edited:
Mornings fra Oslo. Bra kveld i går med middag på Dinner, sykkelløp på Karl Johan og så hjem å se Liverpool knuse Stoke (Også at ManU tapte itillegg). På plass på kontoret for å leke med excel, gå i noen møter og ellers mer av det vanlige. I kveld blir det ut med noen kamerater for å ta noen øl. Ha en fin dag

God formiddag...
Her er frokosten inntatt og kaffen er på vei ned... I ettermiddag er det OSL open i golf på Nes golfklubb hvor denne herren skal prøve å vinne... Ellers er det lite som skjer før jeg igjen skal på nattevakt...

Gudd mauning!
Nu nærmer deg seg snart lønsj. Fint vær her i dag, og slett ikke værst temp heller. Man burde jo egentlig tatt seg fri! Det er nok derfor jeg drikker!

Må si meg stråååålende fornøyd med alle fotballresultatene i går!:colgate:

Bare en arbeidsdag igjen før vi snakker helg! Jubi!

BF:cool2

God morgen fra Stavanger! Da var jeg stått opp! Ble jobbing til sent i går, så da var det ikke feil å få sove litt lengre til en forandring :)

Vel, ha en fin dag forumister!

God formiddag/ettermiddag fra Sandvika,
Det er rene høstværet her på en tid av året da det skal være fint og varmt!
Hektiske dager i prosjektet , det har gått i ett siden ankomsten igår morges.
Det blir retur med SK4035 senere i ettermiddag og rett på valgkamp arrangement i Stavanger med Siv Jensen.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

Nå er jeg skikkelig skuffa - det er ikke noen aspirerende piloter i fysikk-klassen min dette semesteret! :p Dog er det kanskje logisk siden det ikke har vært inntak på flylinja til UiT i år...

EDIT: Verdt å nevne er forøvrig at jeg har bestilt meg høstferie til Bartbart nå - juhuu!

Last edited:
God ettermiddag fra Bergen. Her blåser det liten kuling, men det er varmt. Er meldt opp mot 27 grader på Meland i ettermiddag, så det spørs om det ikke blir en golfrunde i vindkastene. Artig å spille Meland når den er på sitt mest vanskelige! :)

Litt forsinket god dag herfra. Planen for resten av dagen er litt sightseeing til fots og feste en del flere bilder på brikken. Må vel kjØLe meg ned også, meget godt og varmt her.

Ble nattbad i larvik 01:30 i natt - så trening 5 timer senere 06:30. Nå er jeg hjemme igjen og venter på nok en treningsøkt i kveld. Drakk nok i går og i natt - så da blir det nulltoleranse i dag og i morgen! Ha en fortsatt sprek uke...

Ble nattbad i larvik 01:30 i natt - så trening 5 timer senere 06:30. Nå er jeg hjemme igjen og venter på nok en treningsøkt i kveld. Drakk nok i går og i natt - så da blir det nulltoleranse i dag og i morgen! Ha en fortsatt sprek uke...

Det med i morgen tror jeg vel ikke før jeg ser det! Du er jo temmelig lett å lure ut i en flaske vin eller tre......:lol:

BF:cool2

Grått og overskyet i Alpharetta, men fortsatt ingen antydning til temperaturer under 20C ..

Kjørte guttungen til tidligmatte på skolen, og utnyttet den ekstra morgenstunden til å bløte meg ordentlig i boblebadet - så nå sitter jeg her og har mest lyst på en lur ... Menmen - arbeidet kaller - ellers blir Farmer sint på meg! ;)

God ettermiddag fra Bergen. Her blåser det liten kuling, men det er varmt. Er meldt opp mot 27 grader på Meland i ettermiddag, så det spørs om det ikke blir en golfrunde i vindkastene. Artig å spille Meland når den er på sitt mest vanskelige! :)

Det gjorde det i høyden og. Det ble en friskt tur over fjellet tidlig på ettermiddagen med SK4035 og LN-RPK. På vestsiden av langfjella lå den ene CB'en etter den andre og det var nummeret før nyrebelte var nødvendig ned til terskelen på SVG.

God kveld

En lang dag går mot slutten. Plenty med trøbbel i dag så nå har jeg virkelig lyst på noe kjØLig drikke. Står mellom PepsiMax og Munkholm....

Nå er det heldighvis ikke lenge til helg og tur til Rygge.

S

Huff - her hadde jeg kjørt en motsatt Ole Brumm, gitt ... nei takk, ingen av delene .. !

Ser ikke ut som noen streamer Stabæk-Valencia .. må jeg nøye meg med VG Live altså?? :cry:

Back