• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en av Ruters hvite ned til byen og en dag på brygga - først på kontoret så på fest med et sandkasseselskap. Ha en bra torsdag du også.

God kveld fra Florida.
Nå på vei til bingen og kjenner på promillen at det blir ikke så festlig i morra tidlig.
Får prøve å sove lenge og drømme søtt.
Wish me Luck. :colgate:

God morgen fra 13-trikken. Jobben kaller, og syntes det hadde gjort seg med en dag uten at nye på dataen krasjer. Hanen fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

UFF 3,5 minusgrader denne morgen i Oslo nord/Øst - men himmelen er blå og venter på solen. Jobbet siden litt før kl 7:00 og klar for noen møter med styret og et par nye kunder.

Ha en flott torsdag videre.

Jan

Brrrrrr! 4 blåa grader idag gav mig ett kallt uppvaknande på väg till bussen. Förmiddag på kontoret följt av rektryteringsmässa på Handelshögskolan för att försöka locka nya rekryter till den ljusblå världen. Ha en strålande torsdsg!

God morgen fra Park Hotell i Sandefjord. Har ikke tittet ut av vinduet enda, men det var kjølig på rommet når jeg entret dusjen. Konferanse i dag med behagelig start kl 10. Nå; egg & bacon! Ha en fiin torsdag[emoji3]

God morgen fra Prærien. Har forsøkt å hjemme meg godt slik at ingen skal forstyrre meg...

Året har 16 måneder

Året har 16 måneder: November
december, januar, februar, marts, april
maj, juni, juli, august, september
oktober, november, november, november, november.

Henrik Nordbrandt

Nok sagt. Ha det så bra som det går an ! :)

En bättre dag i Norge ser jag:

14956452_10155519315889552_7335937596026828196_n.jpg

God formiddag fra dumpa på Berger.

Her er man i innspurten av månedsavslutningen. Lett pesing fra finanssjefen og hans team gjør at stressnivået er litt på topp.. men ser ut som vi kommer i mål i løpet av dagen.
Kjenner litt på at jeg kunne tenke med å avslutte litt tidlig i dag. Da det har vært rimelig travelt hele uka.
Siden vinteren er rett rundt hjørnet, så er det på tide å få garasjen klar.... men har alt for mye dritt liggende der, så må se om jeg får organisert litt og kastet mye så vi kan snike bilen inn denne vinteren. Hadde vært deilig.

S

God morgen fra Hilton Amsterdam Schipol. Tidlig i seng i går, og en lang smud morgen i dag. Sitter i loungen og drikker kaffe og hører på en gjeng Emirates piloter på nabobordet.

Nå venter toget ned til Antwerpen, for litt møter. tilbake igjen i efta, men desverre til et annet hotell siden dette er helt fullt. Ikke engang Diamond availability. :(

Vel vel... off we go. Ha en fin en

God formiddag fra Snillfjord. :)

Kort sagt er kong vinter kommet på besøk. Trodde ikke jeg hadde invitert ham, men det går jo an å invitere seg selv. Med snø utendørs dukes det for innendørs syssel i dag, og det trengs det også.

Ha en fortreffelig en. :)

Greetings fra Tananger

Greit med fri merker jeg :p

Her blir det å sko om kjerra før det i kveld blir en tur til byen for å le av en fyr som nylig savnet en nøkkel, pluss 2 stk til :p

Ha en fin torsdag forumister :)

Langt fra noen kuldegrader her, gitt .. aircondition'en slo seg på flere ganger i natt. Blæh!

Nå venter en dag i bilen. Svigermor må hentes i SC, så min pickup er lastet med kaffe og musikk. Og DER gikk starten ....

Hoy fra Stavanger. Det ble buss i dag. Sykkelen fikk stå i fred i morges etter en ganske heftig "nær-grusen opplevelse" i går. Så resten av kvelden i går gikk med til pyrisept og sånn. Uten sammenheng bestemte jeg meg for å legge om til piggdekk på sykkelen så da ble den levert inn til den faste reparatøren. Men da blir det nok buss noen dager til og det er helt greit egentlig.

God kveld fra Florida.
Nå på vei til bingen og kjenner på promillen at det blir ikke så festlig i morra tidlig.
Får prøve å sove lenge og drømme søtt.
Wish me Luck. :colgate:

Allah var nådig, sov som en stein i 9 timer og våknet med et smil.
Ettermiddags pilsen er nå på vei til lever og hjerne.
28 grader i skyggen og et godt liv i koloniene.:lol:

Attachments

• IMG_0667.jpg
    IMG_0667.jpg
    155.2 KB · Views: 104
Back