Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg håpe at A 380 blir satt opp mellom CDG og LHR som en kort tur på vent på langtur på ettermiddagen. Noen som vet noe om dette - dette var tilfelle for 2-3 år siden på sommeren.
Hehe. Du er ikke den eneste. Står nå melding at det er utsolgt...God torsdag herfra. Prøver å komme meg inn på Billettservice.no, men der er det visst kø. Noen som vet om det slippes noen billetter til noen store artister i dag? Skulle bare hatt noen billetter til en Bruce Springsteen, jeg.
God torsdag ønskes![]()
Hehe. Du er ikke den eneste. Står nå melding at det er utsolgt...
Heldig du. Jaja hender at det er noe som kommer tilbake for salg. Men ville ikke satset på det. Svartebørs gidder jeg ikke.Fullt i alle kategorier, ser det ut til (Selv om jeg ikke tviler på om det vil dukke opp flere billetter etterhvert). "Heldigvis" ble ståplass front utsolgt før jeg kom gjennom, så jeg måtte nøye meg med vanlig ståplass.
Da synes jeg de kan få ut fingeren og annonsere en konsert til![]()
Jeg håpe at A 380 blir satt opp mellom CDG og LHR som en kort tur på vent på langtur på ettermiddagen. Noen som vet noe om dette - dette var tilfelle for 2-3 år siden på sommeren.
Jan
British Airways "kjørte inn" a380 mellom LHR og FRA på sensommeren i 2013. Den var vel aldri inne på ruten til CDG.
Nei, men Air France gjorde det med sine. Det var dog litt lenger enn to-tre år siden.
Ah! Det hadde jeg helt glemt. Da må vi vel tilbake til 2010 for å være helt nøyaktig. Må også legge til at året før valgte Bruce Springsteen å spille på korrekt side av fjellet ^_^ :stir
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.