Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold
Ja sitter på flybussen, skal til Wengen for å se verdenscupen i alpint
God morgen fra Grønland. Rolig arbeidsdag da den skal tilbringes på et seminar. Bookingfingeren har jobbet litt siden nyttår. CT til Singapore/Bangkok er på plass sammen med en Florida-tur på høsten. Sistnevnte til meget hyggelig pris på januarsalget til SAS. Ha en strålende torsdag[emoji3]
Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden![]()
Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden![]()
Grønland er også en bydel/område i Oslo [emoji6]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.