• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Stockholm

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Nordic Light i Stockholm. Klar for en treningsøkt før frokost. Så blir det noen møter før en ATR72 tar meg vestover på reisen i Skandinavia. Ha en herlig torsdag!

God morgen fra HAU, på veg til OSL - GVA og så FCO. [emoji1] Veeeldig trøtt i dag, men det kommer seg nok. Lurer jo som alltid på om jeg har fått med meg alt? Men har pass og kredittkort, så da er det vel ikke så nøye [emoji12] Ha en fin dag alle sammen [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra 13-trikken. Sol og såvidt på minus siden her på morgenkvisten i hovedstaden. Vurderer bruke lunsjen til å supplere garderoben litt. Ha en fin dag

God morgen fra toget. I går la vi og så på YouTube og konkluderte med at ikke bare savnet vi Obama. Vi savner til og med Bush...

https://youtu.be/t4N93jLVPIA

Men bare nesten, så klart.

Kontordag venter, før det bærer ut på jobbmiddag. Ha en fin dag

Her i Chiang Rai (som jeg har forflyttet meg til - Chiang Mai er vel ubemannet av Flypratere nå) er det ettermiddag og godt og varmt.
Stor 40-årsfeiring i kveld (ikke meg...)

Får se om jeg rekker å prøve svømmebassenget først.

God kveld fra Midrand. Er inne i siste ferieuke[emoji30] og trøstedrikker Windhoek Draught mens jeg prøver å la være å tenke på at om ei uke er jeg tilbake i Norge.
2d12b08d956cdb6555b65ff335e4bd2e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back