God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, NrK og forum før arbeidsdagen begynner om en halvtimes tid. Målet er vel rett og slett å få kontroll på innboksen som nok kan forveksles med rommet til en gjennomsnittlig tenåring.

God morgen fra bortekontoret.. Her har man allerede fått gjort unna en del og er på andre kaffekoppen. Man-fluen er nesten borte og man orket en 15 kilometers tur ned til blogger-områdene i går kveld-

Dragen har fullt program med tennis og tøys i kveld så da blir det tur med barna ned til restaurant den Gylne Måke.

Morn fra hjemme. For øyeblikket underholder man en syk 2-åring, er selv heldigvis frisk slik at man endelig kan få tråkket ned til sykehuset og bli registrert blodgiver

Mornings fra kontoret. Litt trening i lunsjen, noen møter av den Teamsfrie sorten også sklir den dagen unna. Ha en fin dag

God morgen fra en flyplass oppi høgget

Godt i gang med dagens tekst, ble plutselig litt stressa når snekker'n ringte og lurte på om det var i dag eller i morgen vi skulle ha en befaring om bytte av vinduer. Men vi var enige om at det var morgendagen som var korrekt, men tenkte plutselig at jeg ikke hadde lyst til å ta E6 sydover igjen nå.

Føler godt med EB ang mailboks som tenåringsrom, hu frøkna på 18, som har oppdaget netthandel og har fått egen cashflow.... hun har alltid ønsket seg "walk-in" garderobee, men så langt så er det en "walk-on" garderobe på rommet hennes. Ligger stadig klær lag på lag, i høye topper. Det går rykter om at hun har et skrivebord inne hjørnet, men er litt usikker på om det er der ennå....

Straks møte med AOF for å lære litt om å være faglig leder og veilleder for lærlinger... noe som er greit siden ansvaret for husets lærling ramlet inn for litt siden.

Og kvelden byr nok en gang på transport og logistikk. Ikke rart man drar på mye KM på bilen...

En strålende dag ønskes

S

God morgen fra toget inn til bortekontoret. Så på Snap minner. 4 år siden I dag. I Jackson Hole, sammen med nevøen min. Akkurat det måltidet har bare forfulgt meg siden. Åååååååh... repeat, please!

a4ca38f21fae5b4cb20cba29c733c645.jpg

Vel, i går oppfant jeg et life-hack. Stålull i oppvaskkummen. Åjåjåj for en glede. I hele livet har jeg stått og gnukket ocd-style, av alle krefter, mens jeg har skreket, bannet og grått inni meg.

I går pusset jeg biffbestikket og så tenkte jeg "hm... hmmmmm...". 2 minutter senere var det som nytt.

Internett sier jeg er syk i hodet og at det kommer til å ruste. Fuck it. Da pusser jeg igjen. :)

G'morgen. På kjøkkenet er alle tjuvtriks tillatt. Fos oss menn.

Det romsteres under huset. Nytt klimaanlegg installeres. Ikke luksusutgaven med strand og tikibar, men det blir sikkert bra likevel. Til den prisen bør det helst det .. Så bikkjene bjeffer hver gang noen rører seg der nede.

Nå skal vpn-tunellen åpnes og siden IT har vært flinke i dag, skal SAS få en rapport de har ventet på en stund ....

Dagene går og går ..... og om lidt er kaffen klar.

Målet er vel rett og slett å få kontroll på innboksen som nok kan forveksles med rommet til en gjennomsnittlig tenåring.

Tja. Jeg har full kontroll på innboksen og bruker nok for mye tid på den (perfeksjonist).
Så den gylne mellomvei er nok best.

Last edited:
Back