God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nespresso og kokosmakroner starter denne fridagen. Skal ut på en fin biltur på Østlandet i dag...fjell og daler skal vi se om det ikke er for tåkete. Ha en bra torsdag fri eller ikke.

Morn fra hjemmekontoret. Nescafé og bolle med ost på denne kanten, men det skal sies at Nespresso-maskin frister godt. Kjekt med disse trådene på Flyprat så man holder styr på hvilken ukedag man har kommet til

God torsdag fra gjemmekontoret.

Var visst litt sen til å logge på i dag. Kan dessverre ikke skylde på kø ved kjøkkenet.

P1 står på på den trådløse høytalerern, og de sender noe de kaller Klassequizen. En gjeng ungdomsskoleelever skal quizes, og et av spørsmålene var "Hva slags fremkomstmiddel er en Dreamliner?".

"Tror det er fly... eller båt? Du har sånn Color Line og Stena Line og sånt..." :rolleyes:

Jeg bare.. Makan. Ungdommen i dag og sånt... :old

Ligger an til en roligere dag i dag enn dde to forrige. Snart helg.

Ha en god en :)

Hører på Klassequizen på vei hjem fra jobb om ettermiddagene. Jeg blir ofte imponert over ungdommene, andre ganger viser de hull i allmennkunnskapen og da rister man jo skikkelig på hodet.
God formiddag fra Mosjøen. Temperaturen har vært under 0°C i natt så vi kan snart begynne å håpe på litt snø. Dagen i dag skal brukes til kontor-kontorering samt forhåpentligvis en lommelykttur ut i skogen med den minste i kveld. Ha en fin dag alle forumister. :)

Last edited:
God grå morgen fra sør. Har levert hunden i barnehagen, som er en veldig kjekk tjeneste som dessverre stenger på ubestemt tid 1 desember. Nå trykker jeg i meg en god porsjon egg og bacon for å bunkre opp før neste stopp som er blodbanken, før det blir en lang ettermiddag og kveld på jobb.

Ha en fin dag der du er!

Kort og godt MAAAAAAKAN!!
af105216ec0cede20e663b1528a16ca9.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God torsdag fra en drosje inn mot London Euston.

BA hadde kansellert all traffikk til sentralbeltet, da blir det bakketransport i stedet. På den positive siden er man på tur hjem.

Ha en fin torsdag :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God dag fra Asker. Ute å luftes fra hjemmekontoret så da passer det med lunsj i Asker sentrum og støtte litt det lokale næringslivet. Helt tilfeldigvis dukket Fluxie opp også. Ha en fin dag

G’morgen! Her ble det hjemmekontorert no voldsomt i går, og det blir det nok i dag også. Og når jeg er ferdig med det, blir det forhåpendtligvis rolig resten-av-dagen og i morgen.

19 grader og fuktig og tung luft. Orkanen Eta bestemte seg plutselig å snu østover, krysse Florida og sette snuten ut i Atlanteren. Så får håpe den ikke ombestemmer seg igjen. Dermed burde det ihvertfall bli bra kjørevær søndag.

Bestilte meg noen julehefter og en Pondusbok i går. Må nok ligge i Mosjøen inntil neste besøk, men den som venter på no godt osv ...

Jaja .. en dag nærmere neste år.

God ettermiddag fra knausen..

Tilbake foran peis-kontoret etter en meget deilig 3000-meter crawl i bassenget (65 minutter så fremdeles litt etter skjemaet) og en massiv trippel-trumf shopping. Pinnekjøttet er handlet inn til helgens intimjulebord nummer 2 for sesongen og jeg gleder meg som en unge..

God ettermiddag.
Akkurat skrevet under på kontrakt for ny Audi med 326 hester.... Coronapandemi-belønning. Har ikke flydd på 1,5 år, og ingen ferie siden da = mye penger spart. Sånn fungerer logikk, right?

Jaujau. Sånn går nu dagan :)

God morgen fra basseng kanten paa hytte-kontoret, en relativt rolig dag med kun 3 video moeter, saa en fin balanse med en frisk 5k loepetur, en solid runde med crawl i bassenget.
Palmesus er i grunn helt OK - ikke noe aa klage paa her i California.

God aften fra Forus hvor ukens siste vakt går mot slutten. Kan ikke skjule at det skal bli nice med langhelg. Sånn bortsett fra at morgendagen byr på noen ærender kan det jo fort bli en langhelg av den rolige typen. God natt ønskes!

God ettermiddag fra knausen..

Tilbake foran peis-kontoret etter en meget deilig 3000-meter crawl i bassenget (65 minutter så fremdeles litt etter skjemaet)...

Har vanlige dødelige lov til å svømme i Oslo? Kona er litt furt siden de stengte for det her i Bærum etter at hun hadde rukket å bruke 2/10 klipp på klippekortet og det er den ene fysiske aktiviteten som funker for hennes del når hun blir stadig mer fortung...

Last edited:
Har vanlige dødelige lov til å svømme i Oslo? Kona er litt furt siden de stengte for det her i Bærum etter at hun hadde rukket å bruke 2/10 klipp på klippekortet og det er den ene fysiske aktiviteten som funker for hennes del når hun blir stadig mer fortung...

I Asker så stenger badene først i dag 13.11. Og tar jeg ikke helt feil går godeste Sud på svømmekurs samme sted som vår eldste.

Back