• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Frokost er inntatt og får komme meg på jobb. Trodde det var utfordrene å jobbe mot et land i Asia med mange mennesker, men det var før jeg ble involvert i et prosjekt mot et visst land med samba.
Middag hos de gamle i kveld samt en tur i smøreboden for å ånde noen flourforbindelser. Forhåpentlig resulterer det i noen ski med god glid
Ha en fin dag....E18 neste.

God ettermiddag fra ANA loungen på Narita. Thai til Bangkok om en drøy time, min første tur med A380.

Ingen reiser den neste måneden (hvertfall ikke bestilt), noe som for en gangs skyld føles greit, men på mandag vil jeg vel sikkert ut igjen... :)

Ha en fin dag!

God morgen fra SVG, sitter og venter på SK4629 som skal ta meg til London hvor jeg skal tilbringe helgen, ikke feil det ;)

God morgen fra Oslo nord - nok en ny dag med flott vær.

1972416_10151929184501260_660285275_n.jpg

Ha en god solskinnsdag - du også :)

Jan

God formiddag fra LH First Class Terminal i FRA. Ingen limo i dag tidlig ved ankomst fra OSL da flyet fikk parkere ved gate. Helt grusomt å måtte gå gjennom den lange A-piren som jeg var en sau! Ja-ja, kanskje jeg overlever allikevel :cool:

God ettermiddag fra Forus,
En god dag i Prosjektet , arbeidet går unna.
I kveld er det tid formedlemsmøte i FMS.
Interessant tema på agendaen.
Møt opp om du er i området!
Ha en fortsatt fin dag Forumister.

God kveld fra SK377 LN-RRW (selveste stjernegrisen) TRD-OSL. Over Lillehammer. Internett funker. Skulle fly OSL-KSU i dag, men er nå igang med OSL-BGO-TRD-OSL-KSU. Slik går no dagan................

Back