God torsdag fra Mammy Yoko

• Thread starter Thread starter imm
  • Start date Start date

imm

ScanFlyer Crusty
God morgen! Det blir en travel dag. Etter 4 forsøk på å betale hotellet med visa, så gir jeg opp. Må ta turen til banken for å ta ut penger for å betale cash. Ja, det høres ikke så ille ut kanskje, men det er en halv dags jobb her jeg er.

God torsdag alle sammen

God morgen fra BKK.

I dag blir det kontrakt signering på ny "kåk" (les: rom) og flytting i helgen.

Det skal drikkes om kvelden, sove om morgenen, pleie hodet på formiddagen og alt annet på ettermiddagen så dagene flyr nærmest avgårde.

Været? Ikke sett ut enda. Sikkert varmt og godt [emoji4]

Ha en fin dag.

God morgon från Göteborg!

En god bit in i vecka två hos min nya ljusblåa arbetsgivare. Mycket kurser just nu men snart får jag börja arbeta på riktigt. Inte många andra planer för dagen förutom att kanske ta mig en lång spatsertur efter jobbet. Ha en strålande torsdag!

Glad torsdag fra Clarion Oslo Airport. Klar for ny 737 tur på morgenkvisten - like langt vest som jeg dro øst i går. Men først frokost her på hotellet. Ha en herlig torsdag!

God kveld fra Pittsburgh. Nettopp hjemme etter å ha vært på barbecue med kunder.

Den godfølelsen når jeg skal sjekke inn online på mordendagens flight til NY. Har booket AA dit, og Lufthansa videre hjem fra JFK. Men så sjekker jeg inn og det står PIT-LGA... WTF???? Sånn går det når man booker i blinde. Men det går vel greit med en taxi eller noe.

Men først skal jeg sove.

Natta

Mornings fra Sandaker. Definitivt vinter ute, men det tyder bra for skiføret. Et møte som krever nypussede sko etterpå. Ha en fin dag

Morn fra Trondheim
Ingen nedbør her , men finværet glimrer med sitt fravær.Meteorolyger altså....

Fullt kjør på jobb idag,deretter hjem til kidsa og middagslaging.
Kaffebesøk i ettermiddag. Ha en trivelig torsdag :):)

God morgen fra Sola!

Forhåpentlig ikke noe spesielt på agendaen i dag, da uka så langt har vært mer enn travel nok! Dagen har startet bra, der alt går på skinner, så satser vi på at det er malen i dag.

Dagen og kvelden avsluttes med den vante quiz'en...

Ha en fin en forumister! :)

God torsdag morgen - 25 cm med nysnø - ikke måkt - trailere står fast - folk har problemer med å komme seg til offentlig fremkomstmiddel - dårlig start i Oslo nord.

Ha en flott dag videre.

Jan

Attachments

• 12345678.jpg
    12345678.jpg
    88 KB · Views: 242
God morgen fra E19. Har muligens blingset på oppslagstavlen og leste at SAS til Køben 10:00 skulle gå fra E18, men det var visst E16. Når jeg sjekket nærmere så jeg at det var flight SK455 som stod oppført med 10:00 der. Jeg skulle med flight SK1455 til Køben 10:00 og den fant jeg gjemt på labyrint-gate E19. Den var utsatt til 10:10 ifølge SMS som jeg mottok, men det stod kun 10:00 ved gaten. Lurer på hvor mange som vil prøve å gå på feil fly idag, det ligger i alle fall til rette for å ta feil her.

Uansett har jeg klart boardingkort, har jusket aktuelle gullkort, har allerede fått oppgradering, har planer for hva jeg skal se i 3 byer i helgen og 1 ukes frikort for tog som jeg skal tjene inn på 2 dagers shinkansen-ferd.

Ha en god en alle som har planene klare.

"God" torsdag fra Oslo. Her står på programmet å bli frisk fra feber. Sov heller ikke særlig bra i natt pga det. Får se om jeg får gjort noe fornuftig i dag men prøvde det i går og det funka ikke da verken hodet eller kropp hang med.

God morgen fra Sola #2.
Egen mailboks ryddet.
Avdelingens mailboks ryddet.
To forumer lest.
Snart lunsj.

Ha en fin en :)

God torsdag fra LN-NGZ forsinka på vei til OSL fra TRD :-) Annen maskin som tar meg hjem i kveld, den var vist forsinka på sin tur i dag men pga et lengre stopp skal den vist være i rute til i kveld. Mener å huske det er LN-DYG :-) Hurra for Norwegian wifi som funker. Nydelig utsikt fra 5A.

Hei fra Stavanger. Jeg har fri. Men må visst innfinne meg på Forus om en liten stund allikevel pga et møte. Får satse på en av Kolumbus grønne fikser transportetappen....

Usj, her reiser jeg tidlig fra OSL for å ikke få noen problemer i CPH med kort transitt i vintervær og så får vi på gaten beskjed om at vi skal starte boarding en time forsinket for å få med oss forsinkede passasjerer fra OSL. Holde igjen flyet en hel time?

Jeg har tog å rekke i morgen tidlig.

Back