God torsdag fra kontoret

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra kontoret. Dagens startet med en sykkeltur, så nå får jeg vel jobbe litt. før det blir lunsj med et annet forummedlem. Ha en fin dag

Du slo meg med 2 minutter på å opprette dagens tråd ;)
God morgen fra Bjølsen. Her er the Daily Challenge i Geoguessr utført, så da er jeg klar for å sette i gang arbeidet. I dag skal jeg fly utenlands for første gang siden tidlig mars 2020, gleder meg som et barn!

God morgen fra hjemmekontoret. Litt kontorering gjort. Mer kaffe laget. Mer kontorering skal gjøres.

Sitter fortsatt og funderer på USA og om de åpner. Skulle virkelig vært der et par lange turer i Oktober, men det begynner vel å se sortere og sortere ut dessverre. 1,5 år er lenge å ikke ha truffet ansatte og kunder der borte.

Men cheer up. I morgen er det fredag. Storsmurfen har booket både kinamat og brennevin, så det blir best fridag ever

Ha en fin en

God morgen fra kontoret. Herlig å se kollegaer igjen. Vært en del på kontoret de siste ukene, og kjenner at det gir en helt annen "energi" enn å sitte på hjemmekontor. Kan være også at det hjelper litt på at man har vært både i Bodø og på OSL denne uken.

Nå, ja, snart lunsj med ett annet forummedlem.

God morgen vestfra.
Ingen helikoptertur i dag pga. både vær og koronakarantener, men det betyr og at en kunne sove akkurat så lenge som kroppen ville og trengte, slettes ikke verst med en uplanlagt fridag. :)

God morgen vestfra.
Ingen helikoptertur i dag pga. både vær og koronakarantener, men det betyr og at en kunne sove akkurat så lenge som kroppen ville og trengte, slettes ikke verst med en uplanlagt fridag. :)

Da får en også litt etterlengtet tid til flynerding, dagens dilemma er om å fly OSL-Chania direkte i Sas Pluss i september, eller via Munchen for et Condor 757-300-påfyll. :cool:

Da får en også litt etterlengtet tid til flynerding, dagens dilemma er om å fly OSL-Chania direkte i Sas Pluss i september, eller via Munchen for et Condor 757-300-påfyll. :cool:

Tenker at dette sier seg selv, nesten dumt spørsmål ;)

753 er høyt på adelsstigen, ja .. ;)

66f414b35e993c31dcb8b2eff43cc780.jpg

G’morgen fra vestsørøst. Her går det mot nok en solfylt dag, kun avbrutt av de vanlige tordenbygene.

Bikkjene er i full alarmberedskap. Dagens første syklist er allerede observert nede på veien. Og snart kommer bøtteballetten. Velvel, får strippe senga og preppe litt ….

Og til alt dette traller en gjeng kanadiere om en ånd i radioapparatet mitt …

Hei fra knausen.
Nyter litt lunsj i solveggen etter en god svømmetur nede i distriktet.
I kveld er det ut på middag med tre fine karer hvor reise kommer til å bli mye av agendaen.

God ettermiddag fra Sandnessjøen,
Travelt som pokker med å mobilisere for å sende ut subsea utstyr vest i havet for installasjon i neste uke. Det blir lange dager for teamet mitt , installasjonsfartøyet går uten forsinkelse neste onsdag og da må alt være med "come hell or high water" !
Regnfullt første del av dagen , men nå kommer jammen meg sola frem igjen.
Ha en fin ettermiddag/kveld.

Back