God torsdag fra Flytoget

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God tidlig torsdag morgen. Her er jeg på vei ut igjen. Denne gangen venter BA761 til LHR. Møter og så hjem i kveld med BA770. Lang dag mao.

Har heldigvis forhåndsbestilt scones på flyet bort, og så er det Club på vei hjem.

Ha en ekstra best torsdag!

UPDATE: En kort test avslører også at det er vesentlig bedre å sitte i trappene på gamle flytoget enn det nye. Så det så.

Mornings. Da sitter jeg her i solen med en espresso og venter på barnehagen skal åpne. Siden det jeg hadde av møter i dag ble kansellert eller utsatt, tror jeg det blir en særdeles rolig dag på kontoret. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Om litt bærer det avsted til kontoret på Notodden for litt jobbing og feiring av en kollega som har får opprykk. Ellers blir det nok litt forberedelser før morgendagens undervisningsøkt. Men jeg trenger en av bilene for å komme meg til Notodden og når jeg stod opp var begge to borte. Kona har nok tatt den ene til jobb, så spørs det om min datter har lånt den andre. Hun vet jeg skal avgårde om litt så hun bør innfinne seg med den rimelig kjapt. I kveld blir det bridgespilling igjen. Det blir kjekt.

Last edited:
God morgen fra Knausen. Ser ut som jeg tar hjemmekontor i dag også med en "walk and talk" ned til sentrum i lunsjen. Prøver å få til 15-20.000 skritt per dag nå så man ikke ser ut som faren til trofe-fruen på stranda utover.

Kone skal på jentekveld og har faktisk ennå ikke forstått at jeg stortrives "alene" med de tre "små" - så her sankes det poeng og koses samtidig.

God morgen fra hjemmekontoret,

Litt halv panisk pakking etter at det sent i går kveld ble booket billetter til GEO

En pakke som haster litt så vi tok oppdraget, så da blir det å fly til MIA i kveld og videre til GEO i morgen tidlig. Snur på flyplassen der og reiser tilbake til MIA natt til lørdag før jeg tar en hvilekskjær og flyr hjem på Mandag.

Hey hvor det går :)

S

God morgen fra Parkveien. Herlig vær - men nå hadde det gjort godt med en regnskyll for å rense luften. Ikke mange møter på agendaen, men nok å henge fingrene i. Ha en bra torsdag.

God morgen fra hjemmekontoret,

Litt halv panisk pakking etter at det sent i går kveld ble booket billetter til GEO

En pakke som haster litt så vi tok oppdraget, så da blir det å fly til MIA i kveld og videre til GEO i morgen tidlig. Snur på flyplassen der og reiser tilbake til MIA natt til lørdag før jeg tar en hvilekskjær og flyr hjem på Mandag.

Hey hvor det går :)

S

DAAAAMN... det hørtes kult ut! God tur.

En pakke som haster litt så vi tok oppdraget, så da blir det å fly til MIA i kveld og videre til GEO i morgen tidlig.

Pizzalevering? :colgate:

G’morgen .. Valpen fikk meg i gang tidlig. Frokost er overstått, så nå blir det en tur på tronen før vi begir oss ut i rådyras rike. Satser på nok en knusende seier i Rådyr vs Bil.

God morgen fra Knausen. Ser ut som jeg tar hjemmekontor i dag også med en "walk and talk" ned til sentrum i lunsjen. Prøver å få til 15-20.000 skritt per dag nå så man ikke ser ut som faren til trofe-fruen på stranda utover..

God formiddag fra Skaun, hvor toget allerede har gått hva gjelder "far til trofè-frua"... Her er jeg nå på "han må ha mye penger"-stadiet... Begge deler feil selvsagt, men gøy å se reaksjonene til folk når frua viser seg og så kommer "Bamse" (meg) like etter med et stort glis... hehe

Men kudos for forsøket SudCaravelle, skal nok prøve selv på et stadie, må bare finne et år som passer....

ELLERS... er det knallsol, 29 grader og bare helt utmerket"!! Fikk booket tur til Miami i November for noen møter, og fant priser med SAS fra Trondheim til kr 11300 for Business til MIA og Plus hjem... Billigste jeg har sett på lenge! :)

Nå skal trofè-fruen følges til passkontoret, fant jo ut i går at USA krever gyldighet på minst 6 mnd ETTER hjemkomst, så da er det bare å skaffe nytt. Ingen kø var det heller, fikk time på dagen. :)

Kim

Hallo fra Tønsberg. Nok en dag hvor det graves i hagen. Kona har store ambisjoner og ingen fysisk kapasitet, så da er det praktisk at jeg er arbeidsledig.

Pizzalevering? :colgate:

Minner meg om en gammel Pondusstripe

Gudd dei fra gjemmekontoret. Kjennes ut som man har gjort en drøss, men når man titter ned på Excelarket så ser det ikke helt sånn ut. Egentlig bare veivet litt med armene fordi andre ikke helt klarer å gjøre ting riktig / i tide. Satser på bedre suksess i morgen. Og da er det straks helg, hvor det skal kappdrikkes brus med kretsmesteren i Lillestrøm, selveste elefanten Fnate!

Ha en god en :)

God dag fra havet.

Så var første nattevakten gjort med påfølgende hvile.
Veldig fint vær i havet og tåken lusker i det fjerne.
Tåken er alltid velkommen ved hjemreise om to ukerstid.

Noen som har inside info om når KLM gir tilgang for EuroBonus pax til å legge til EB nr i systemet og få EBG fordelene. Har en reise med KLM til Asia 1.sept

FQTV

Noen som har inside info om når KLM gir tilgang for EuroBonus pax til å legge til EB nr i systemet og få EBG fordelene. Har en reise med KLM til Asia 1.sept

FQTV

Siden de trer inn i Skyteam 1. september, burde vel det være en naturlig dato.

Siden de trer inn i Skyteam 1. september, burde vel det være en naturlig dato.

Ar fordelene trer i kraft er naturlig fra 1.sept ja

Når Manage My booking kan oppdateres med EBG burde vel være noe tidligere vel ??

FQTV

God formiddag fra Skaun, hvor toget allerede har gått hva gjelder "far til trofè-frua"... Her er jeg nå på "han må ha mye penger"-stadiet... Begge deler feil selvsagt, men gøy å se reaksjonene til folk når frua viser seg og så kommer "Bamse" (meg) like etter med et stort glis... hehe

Men kudos for forsøket SudCaravelle, skal nok prøve selv på et stadie, må bare finne et år som passer....

ELLERS... er det knallsol, 29 grader og bare helt utmerket"!! Fikk booket tur til Miami i November for noen møter, og fant priser med SAS fra Trondheim til kr 11300 for Business til MIA og Plus hjem... Billigste jeg har sett på lenge! :)

Nå skal trofè-fruen følges til passkontoret, fant jo ut i går at USA krever gyldighet på minst 6 mnd ETTER hjemkomst, så da er det bare å skaffe nytt. Ingen kø var det heller, fikk time på dagen. :)

Kim

Det du sier om USA kan ikke stemme - de krever vel kun gyldig pass ved innreise om det ikke har kommet noe nytt, men greit å ikke sjanse på ting - er mange land som krever 6 måneder gyldighet der ute

Uansett god dag fra Oslo, har ikke vært helt i slaget så vært en rolig dag for min del. Og det blir vel det resten av dagen og. Ha en fin dag videre.

Back