God torsdag fra 0283

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her er espressoen i koppen og PCen fyrt opp. Målet er en litt lenger arbeidsdag enn den til gårsdagens svenske statsminister før det er hjem for å hente barn, lage middag, levere på trening, og hele pakka. Va en fin dag

God morgen fra kontoret. Prøver å legge privatkalenderen "oppå" jobbkalenderen og ser at man er i klisjeen "total tidsklemme" før jul..

Det er ca 7 skole/tennis/danse-avslutninger, 5 julebord, 1 tur til KRS, 1 tur til HAM før flyet til DXB går 22 desember. Innimellom her skal man for pokker kose seg litt også, og ha noen åpninger for uforutsett moro.

I dag er det storkunde på langlunsj-besøk her og skoleavslutning for junior hjemme. Dragen er indisponibel da det skal rettes opp i en gammel idrettsskade.

Ja ja..

God morgen fra 1366.
Det summer godt allerede på kontoret til de små grønne. Bare ett par små møter på agendaen i dag.

Dagens store utfordring er å navigere i IATA-jungelen, og forhåpentligvis innen man går for ettermiddagens så har man sendt inn all dokumentasjon som kreves. IATA er litt som byråkrati anno 1975.
Mye papirer, noe må sendes fysisk til Madrid "On company letterhead, and company seal" I ettermiddag setter man seg på ett transportmiddel inn mot Aker Brygge og det årlige julemøtet i Air Cargo Forum.

Uansett, til arbeidet!

Last edited:
God morgen fra Kongsberg

Her starter dagen med et tannlegebesøk om litt *o'skrekk og gru* Det er heldigvis kun en rutinekontroll, så jeg håper ikke tannlegen finner for mye å sette fingeren på.

Vel, ellers blir det nok en rolig dag her hjemme. Et lite møte med en kollega står på tapet etter lunch, men ellers blir det nok mest avslapping ja kombinert med litt fysisk aktivitet.

God morgen,
Rakk å bruke 1 time på å få pc til å forstå at den var koblet til to skjermer og ikke en. Folk litt ekstra pratesyke i dag også, man forbereder seg kanskje på ny runde med nedstenging?

Uansett går turen til OSL i kveld og crash-pad på Park-in før det bærer styggtidlig mot CPH i morgen og LAX. Har vel printet fem forskjellige dokumenter fra helsenorge for å være på sikre siden. Håper vi får gått gjennom alt og sjekket inn på flyplassen i kveld så det ikke blir noen overaskelser 05.10 i morgen tidlig.

God morgen fra Forus. Man er et godt stykke ut i arbeidsdagen allerede. Foreløpig en rolig dag med kaffe og kontroll på mailboksen. Men når arbeidsdagen er over er det faktisk langhelg. Det skal bli ganske digg. Ha en fin en!

God formiddag fra kontorkontoret på Kalbakken. Formen er overraskende fin etter å ha deltatt som «hangaround» på et pensjonistjulebord i går. Lutefisk og mange akevitter på Gamle Raadhus før avslutning på Burns[emoji3] Ha en finfin uke!

God morgen fra Kongsberg

Her starter dagen med et tannlegebesøk om litt *o'skrekk og gru* Det er heldigvis kun en rutinekontroll, så jeg håper ikke tannlegen finner for mye å sette fingeren på.

Tannlegen fant heldigvis intet å sette fingeren på heldigvis. *hurra* Det var kun lommeboken som fikk seg en liten slankekur.

God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Blir bra med en travel og fin kontordag i dag. Rekker vel akkurat lunchen, som vanlig. :)

Ha en ekstra stilig dag!

God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Blir bra med en travel og fin kontordag i dag.

Vel, når du ikke begynner før midt på dagen...

God dag fra gjemmekontoret. Litt mindre stress enn vanlig her. Ikke direkte feil heller. Det ryktes om retur til bortekontor snart, etter et lengre oppussingsprosjekt. Mulig vi dog må klare oss med en skjerm på kontorkåmpjuterne, da ETA for nye skjermer var i *trommevirvel* juli!

De som hadde fått låne med seg skjermer hjem måtte også belage seg på å ta med seg disse. Siden planen er at vi bare skal møte opp tre dager i uka, synes jeg litt synd på de (minst) to på avdelingen som bruker kollektivtransport, om de må ta med seg skjermen på bussen to ganger i uka. Nu vel.

Ellers fikk man bekreftet i dag at min forrige arbeidsgiver har fått tak i en ny Martin. En av de andre sjåførene skulle ha tak i han, men ringte feil. Så da er det en ny Martin som er FedEx-Martin. Til info.

Ha en god en :)

Vel, når du ikke begynner før midt på dagen...
Mulig vi dog må klare oss med en skjerm på kontorkåmpjuterne, da ETA for nye skjermer var i *trommevirvel* juli!

Noen på kontoret hos oss har fått sånne fancy gamingskjermer med lys i alle regnbuens farger på baksiden, da dette tydeligvis var det eneste som var mulig å få tak i...

Nuvel, morn fra hjemmekontoret. Har har man stor gamingskjerm, uten lys, men med mange Hz'er. Mye bedre enn hva som er tilbudt på kontoret, så jeg droppet å ta med meg en skjerm derfra. Har derimot "lånt" en kontorstol, som jeg heldigvis slipper å ta med frem og tilbake på buss og tog

God ettermiddag fra Forus,

Prosjekt avslutning betyr gjennomgang og godkjennelse av en mengde dokumenter innen årets utgang.
Heldigvis betyr det roligere dager på kontoret her i sørvest siste måneden i året.
Utpå nyåret braker det løs med nytt prosjekt igjen .
I kveld er trim på hesteryggen igjen på planen.
Ha en fortsatt fin dag

G’morgen .. Her er det Thanksgiving i dag, og det betyr mye mat og drikke med familien. Er nok best å la løvblåseren være i fred i dag. ;)

Ha en fin dag, med eller uten kalkun.

G’morgen .. Her er det Thanksgiving i dag, og det betyr mye mat og drikke med familien. Er nok best å la løvblåseren være i fred i dag. ;)

Etter alt dere sikkert skal spise i dag trenger du neppe løvblåser i morgen heller. Bare å sette deg på huk på terrassen.

Happy Thanksgiving

God morgen,
Uansett går turen til OSL i kveld og crash-pad på Park-in før det bærer styggtidlig mot CPH i morgen og LAX. Har vel printet fem forskjellige dokumenter fra helsenorge for å være på sikre siden. Håper vi får gått gjennom alt og sjekket inn på flyplassen i kveld så det ikke blir noen overaskelser 05.10 i morgen tidlig.

"fem forskjellige dokumenter fra helsenorge"? Hvilke er det?
Jeg trodde jeg bare trengte 2 dokumenter.

Veldig spennende. Håper alt går bra!!
God tur!!

Back