God søndag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Tjøme

God morgen fra Tjøme. Stille morgen, te i koppen. Gårsdagens planlagte løpetur ble prokatrinert over til i dag, og det er vel det som står på programmet før vi kjører hjem etter søndagsmiddag med svigerfar. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Tjøme

Morn fra Stockholm. I går ble det visst litt flyshow med div svenske jagerfly da man har klart å dukke opp her samtidig som knugen har hatt 50 år på sjefsstolen. Båten til han Harald har vi også sett.
Får snart raide frokostbufféen

Litt sånn tenåringsbarn her…tenk å sove til 07:40 på en søndag…. Nå kaffe og nyheter før huset skal vaskes og gjøres klart til middagsgjester i kveld. Nyt dagen!

God morgen fra Tyven på Tjuvholmen. Booket hotellet for lenge siden og plutselig kom det opp i app at jeg skulle bo her i helgen. Etter litt frem og tilbake ble det yngste arving som ble med. Hun har konkludert med at hun vil bli en natt til. Alt er sånn litt passe, men likevel blir det dritbra. Temmelig sikker på at jeg booket deluxe rom, men resepsjonen mente jeg var oppgradert til deluxe. Har vel egentlig bestemt meg sånn generelt at en bare blir skuffet om en tror en skal få oppgradering så tar det hele med fatning, selv når oppgraderinger er garantert.

Nationalmuseet står for tur etter frokost. Fikk sen utsjekk til 16.00.

God søndag fra Tjøme

God morgen fra Biarritz[emoji846] Fin tur med Hop! Og Air France i går. Jungeljet fra Oslo og smekkfull A321 til Bordeaux. Så bl.a to Norwegian 787, to Belugaer og en 340 lagret på BOD. Nå er det straks frokost på et gammelt klassisk Radisson Blu hotell. Så blir det vil litt sightseeing til fots i byen og en tur på stranda. Temperaturen er behagelig, på høye 20-tall. Ha en finfin søndag!
29359c44596253092a4915a8f3996cad.jpg

Last edited:

God morgen fra Knausen. Tidlig ferdig med frokosten i dag da dragen skal spelle tennis og undertegnede hører på podkast i hagen. Middagen blir hjemme hos svigers så min kjøkkentjeneste er faktisk over.

IMG_8151.jpeg

God formiddag fra Kongsberg.

Her har jeg startet dagen med å lempe ved fra tilhengeren og inn i garasjen. Jeg har kommet godt i gang, men det gjenstår litt, så jeg får prøve å få tatt det senere i dag. Ellers blir det nok noen timer foran fjernsynet i dag. Brann spiller kamp, Hovland spiller golf og det er finale i diamond league. Vurderer litt å dra til Nadderud i dag for å se Brann mot Stabæk, men vi får se om jeg gidder.

God søndag. PÅ tross av dårlig søvn i natt har man fått gjennomført en treningsøkt. Gårsdagens jobbvakt på Ahus var grei, ikke intenst, men litt å gjøre hele tiden. Og da gikk jo vakten fort. Men jeg tror jeg nok egentlig foretrekker vaktene på kveld fremfor på dagen. Ha en fin søndag.

God søndag herfra.

Her går turen om et par timer i retning hjemkommunen. Noen vil visst spandere noe mat på meg i anledning at det er min siste søndag i 30-årene. Sier selvsagt ikke nei takk til gratis middag.

Bør også huske på å logge på jobben en kjapp tur og få satt på den autoreplyen jeg glemte på fredag.

Ha en god en :)

Hau hau og god morgen …. Temmelig vått på morrakvisten, men det ble en fin tur med valpen uansett. Masse rådyr ute, vi skremte opp fire familier i dag. Skjønt skremte, de står stort sett bare og glaner på oss.

Helt klart at høsten har ankommet. Perfekt terassetemperatur. Nå trenger vi bare litt tørrere vær og det ser lovende ut fremover.

Får ikke sett Stabæk-Brann, men med Bob tilbake kan det bli stygt. For Brann. ;)

Får ikke sett Stabæk-Brann, men med Bob tilbake kan det bli stygt. For Brann. ;)

Vi får nå se. ;) Jeg holder på å varme opp TV'en til kampen. Jeg skal holde deg oppdatert (om det går Brann sin vei da.)

Edit. Da er det 1-0 til Brann.

Last edited:

Fortsatt salg cph-østkysten med Lufthansagruppe til ca 830 Euro. Skyteam også med hyggelige priser.

Back