God torsdag 30 fra Siem Reap/Ankor Wat

Futura

ScanFlyer Gold
God morgen fra Siem Reap, byen ved Ankor Wat tempel ruinene.
Vi kom hit i går fra Vientiane i Laos, noe som var en selsom opplevelse. Først var flyet 30 min sen, så fikk de ikke startet flyet, da noe på flyplassen som måtte gi strøm eller noe ikke virket og flyplassen bare hadde 1 stk, så vi kom oss ikke av gårde før 1:50 etter rutetid og hadde da sittet over 1 time å ventet i flyet. På DMK i Bangkok var det rett inn i ny sikkerhets kontroll, selv om vi kom direkte fra flyet, dermed måtte drikkevannet vi hadde kjøpt på flyplassen i Laos helles ut, noe som irriterer en del. Vi hadde tenkt å spise litt i Bangkok, men det rakk vi ikke. Siste flytur var 30 min sen, men det stod det ikke noe om noe sted. Hadde vi visst det skulle vi spist litt. Vi hadde ordnet E-visa til Cambosja på forhånd, like vel var det noe som måtte fylles ut og ordnes på flyplassen. Så tok vi taxi i 45 min, som kostet 35$, til hotellet, sjekket inn og la oss etter hvert. Nå har vi spist frokost og slapper litt av og driver litt research for å finne ut hva vi skal gjøre i dag. Blir nok Angkor Wat museet og Landmine Museet i alle fall. Forhåpentlig også tid til et bad i bassenget.
Ha en historisk dag alle sammen.

Re: God torsdag 30 fra Siem reap/Ankor Wat

God morgen fra Ris. Triste bilder fra DC - ikke første gang det styrter et fly i den elven på vinterstid.

Aviser og nyheter på nett og radio før turen går opp til toppen av byen. Et ettermiddagsbesøk hos opphavet står også på programmet.

Mornings fra Asker. Våknet med noe så sjeldent som feber, så da droppet jeg kontoret. Resten er skyflet ut av huset. Ha en fin dag.

Kaffe og pause etter intense dager, vi har gått rett fra hånd, fot, munn-sykdom, til RS virus på begge unga. Synes så synd på dem, de får ikke noe pusterom, fra den ene sjuka til den andre. Vurderer å flytte til Jan Mayen eller no. Urk.

Good mornings fra Forus,
Skulle ha vært på møte på øya i vest i dag, men sykdom blant deltakere gjorde at det ble Teams møte i steden.
Passer meg i grunnen bra , da blir det rolig på kontoret i dag for å produsere månedsrapporten i prosjektet.
Ha en fin dag.

God morgen far kontoret. Godt i gang her og begynner å få en ganske stappet kallender med morsommer partnere og kunder. Ble en 600 kalorier i treningsrommet i dag også som skal ødelegges i kveld med noe god vin og mat.

Jaja god torsdag fra Oslo - hatt en grei ferie i USA egentlig men jeg tror nok dollarkursen gjør nok at jeg fremover vil satse mer på rimligere reisemål. Altså bare på 10 år har jo verdien av en USD dobla seg.

Mårnings fra det Sørlandske!
Fortsatt grått og trist ute, men heldigvis ingen snø!
Flere møter i dag og kveld, så dagen skal nok være over på null komma svisj.

Kaffe og pause etter intense dager, vi har gått rett fra hånd, fot, munn-sykdom, til RS virus på begge unga. Synes så synd på dem, de får ikke noe pusterom, fra den ene sjuka til den andre. Vurderer å flytte til Jan Mayen eller no. Urk.

Du får det til å høres ut som Munn og Klov-syke......

God morgen fra kontoret på Forus. Litt møter på morgenen, og så tilbake til PC-en. Endelig har læringsprosessen begynt for alvvor for en løsning vi fikk inn for 2 år siden. Bedre sent enn aldri :p

Du får det til å høres ut som Munn og Klov-syke......

Munn og klovsyke tror jeg gjør sine runder her nede på kontinentet også, men hånd, fot, munn er altså en virussykdom eksklusiv for mennesker. Skikkelig kjip også, fordi den er vanvittig smittsom, du er smittsom før du har symptomer, under halvparten av barna får symptomer, og den varierer fra små prikker på huden og that is it, til at du får blemmer på innsiden av hendene (så du i verste fall ikke klarer å holde noe), inni munnen (så du i verste fall ikke klarer spise noe) og under fotene (så du ikke klarer å gå), og når disse blemmene tørker ut så mister du fot og fingernegler (fordi huden ramler av) og får problemer med negler og hud i flere måneder etterpå.... OG du blir ikke immun, siden det er så mange "strains", så kan du få det omatt og omatt igjen - i alle de forskjellige styrkene. Og du vet aldri hva du får :D Skikkelig bongos tryllereiser variant barnehage-mitbringsel :drunk: :spin

Hopp og hei fra Sommero!

Innom Norge et par dager for årsmøte, før turen igjen fortsetter i morgen, da står Manchester for tur!

Begynner å bli smålei etter å ha flakset rundt Europa de siste 2-3 ukene, skal bli godt å forhåpentligvis komme hjem til TRD neste tirsdag. :)

Kim

OG du blir ikke immun, siden det er så mange "strains", så kan du få det omatt og omatt igjen - i alle de forskjellige styrkene.
Åh svarte... Ungene hadde det for noen år siden, det var bare såvidt vi la merke til det. Men de smittet selvsagt meg, og i 3 dager kunne jeg nesten ikke stå. Og nå sier du at jeg kan få det igjen? :cry:

God dag fra Paddington. Endelig på vei hjem etter et par friske dager i London. Denne gangen med Tyskere, og det irriterende er at jeg kan nok Tysk til at jeg forstår hva de sier om jeg konsentrerer meg skikkelig. Så etter en middag med dem føles det som om hodet må legges i kunstig koma.

Nå er jeg endelig på vei hjem og det er to uker uten natt borte før det bærer til Asia for Ctrl+C / Ctrl+V

Ha en ultra best torsdag. Satser på vin i LH kantina. Forøvrig må alle huske på at med Star Gold kan du sitte i First delen av Heathrow Express.

Andy out

Altså bare på 10 år har jo verdien av en USD dobla seg.

Mens for noen av oss er det ganske hyggelig .. ;)

Og du vet aldri hva du får :D Skikkelig bongos tryllereiser variant barnehage-mitbringsel :drunk: :spin

Bongos Tryllereiser og Epedemitjeneste - Med spesialleveranse av det siste innen epedemier! Høres ut som en fin ekspansjonside. :cool:

G'morgen fra SC hvor ihvertfall covid og RSV ligger i skyggene og lurer. Ny begivenhetsløs arbeidsdag venter, såfremt grevlingen i taket på vpn-tunnellen holder seg i ro. Amazon-mannen i postbudforkledning var innom med en pakke marsipanbrød i går, så da jeg ihvertfall dekket det verste søtsuget. Har en bit Firkløver igjen. ..... Oooops ... tror vi sier 'hadde'.

God dag fra Paddington. Endelig på vei hjem etter et par friske dager i London. Denne gangen med Tyskere, og det irriterende er at jeg kan nok Tysk til at jeg forstår hva de sier om jeg konsentrerer meg skikkelig. Så etter en middag med dem føles det som om hodet må legges i kunstig koma.

Nå er jeg endelig på vei hjem og det er to uker uten natt borte før det bærer til Asia for Ctrl+C / Ctrl+V

Ha en ultra best torsdag. Satser på vin i LH kantina. Forøvrig må alle huske på at med Star Gold kan du sitte i First delen av Heathrow Express.

Andy out

Hehe, jeg brukt Heathrow Express noen ganger i Business First, med SA gull, men jeg kan ikke helt forstaa at de gidder aa ha to klasser paa dette toget som kun tar 15 minutter. Dog er Storbritannia jo Storbritannia, et land med god tradisjon for klasseinndeling og hvor selv frimerkene er inndelt i First and Second Class. Business First gir deg ikke saa mye mer, enn litt stoerre seter og faerre seter i vognen. Jeg ser at kjoeper du en Business First billet faar du Fast Track paa Heathrow. Det kan vaere verdt litt. Uansett er HE dyrt. Nytt for meg er at ogsaa SAS EB Gull og Diamant faar oppgradering (men fast track er jo da ikke inkludert ettersom du ikke har en Business First billett aa vise frem.

Hehe, jeg brukt Heathrow Express noen ganger i Business First, med SA gull, men jeg kan ikke helt forstaa at de gidder aa ha to klasser paa dette toget som kun tar 15 minutter.

Det kan du si, men det er egentlig nokså deilig. På First er det oftest få pax, og det er singelseter med god nok plass til at man kan jobbe effektivt de 15 minuttene. På tirsdag var det en lifesaver

God kveld fra NordVærstlandet.
Dagens debatten viser med tydelighet at Norge har en politiker elite som i all hovedsak er interessert i "internasjonale" jobber. Jeg er personlig villig til å betale enveisbillett for Rotevatn. Kommunistene Kirsti og Marie er faktisk mer spiselig.

Skal sies at Jonas er bekymret for Norwegian(!) i denne debatten :)

Det kan du si, men det er egentlig nokså deilig. På First er det oftest få pax, og det er singelseter med god nok plass til at man kan jobbe effektivt de 15 minuttene. På tirsdag var det en lifesaver

Sant nok! Metroen i Paris hadde også 1. klasse til 1990 eller så. Det er alltid et behov.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kveld fra NordVærstlandet.
Dagens debatten viser med tydelighet at Norge har en politiker elite som i all hovedsak er interessert i "internasjonale" jobber. Jeg er personlig villig til å betale enveisbillett for Rotevatn. Kommunistene Kirsti og Marie er faktisk mer spiselig.

Skal sies at Jonas er bekymret for Norwegian(!) i denne debatten :)

Jeg hadde heller betalt énveis for Vedum.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back