God tirsdags morgen!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Stavanger. Ny dag, nye muligheter. Og senere i dag skal millioner av amerikanere gjøre et valg som jeg håper kan forandre hele verden. To dager på kontoret gjenstår før uka avsluttes i Bergen på torsdag og fredag.

Her har jeg akkurat sett SNL Election Bash og er på vei i seng. Det rapporteres at folk allerede har stilt seg i kø ved valglokalene, og det ligger an til rekorddeltagelse.

Det blir en spennende dag og kveld, og ikke minst får vi håpe at det går fredelig for seg. Flere stater har satt opprørspoliti i beredskap da man er redd for at lange køer skal føre til uroligheter.

Guvernørkluthuet Sonny Perdue i Georgia har nektet å gjøre som en del av hans kolleger i andre stater har gjort, nemlig å utvide åpningstider for stemmestedene. Det vil nok merkes. Perdue er forøvrig republikaner ...

Men det blir nydelig vær - skolene har fri, men jeg må trekke lasset for WIAS på kvelden. Ha ein framifrå dag.

God valgdag, USA!

Perdue, i likhet med alle andre Rep.'s er pissredd nå for Demokratene, som etter alt å dømme ender opp i både det Hvite Hus og med flertall i Congress (Dem. ligger vel an til å få 2/3 i Senatet eller noe) vil gridlocken på legislation forsvinne.
Har skrevet et lite election innlegg om valget på bloggen min! Check out!

Været her i Nebraska er rart, vi er "langt" ute i november, og det er fortsatt shorts- og t-skjorte vær? Hva er dette for noe? Hvem har kødda med snøen min?!

Du kan få all den snøen som skulle lande her i Egersund i vinter hvis du vil....

Her i Egersund er det mørkt, og det nærmer seg tiden da man skal på jobb... Været.....ønsker ikke å tenke på det, sikkert alt for kaldt.

Ha en fin dag forumister

God morgen fra Gardermoen!
Flyplassen ligger innhyllet i en tykk grrrøøøøøt av morgentåke(får vi håpe).Av en eller annen grunn så ser det ut til at trafikken går som normalt, selv om sikten er nede på 50-100 meter. Stay tuned !!

God og god... Dagen starter med tekniske forsinkelser fra BOO noe som forplanter seg da de skulle ha med cabincrew til flyet som står her og skal fly mot SSJ og BOO... Og det er selvfølgelig mye pax i dag!
Det blir til at folk kommer et par timer sent til TOS i dag :o

Ellers er det fremdeles grått (ganske svart faktisk nå midt i natta) og vått, og temperaturen har steget til hele 7 grader nå i natt. Slettes ikke verst til november å være!
Jobb @ MJF fram mot kl 1230 :exclaimation Så blir det vel å følge valget med ett øye mens man ser fotball med det andre i kveld :rolleyes:

E!

God morgen fra Oslo!

Akkurat våknet etter en god natts søvn, trøtt som en strømpe,
Så er det på jobb å sitte fra 0815 til 1530 før man kommer seg hjem igjen....

Blir spennende det nærmeste døgnet, å se hvem som blir den nye presidenten i USA!

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen fra Sjursøya. Her er det klart for en ny 12 timers økt. Snart helg håper jeg!

God morgen fra Oslo. Dagen begynner med en møte på Aker Brygge før det bærer tilkontoret for litt Excel morro. Ha en fin dag

God morgon frå FBU :)

Då har eg solgt leiligheten i Bergen, og overlatt den i hendene til ny eigar. Trondheim here I go!

Eit par dager på FBU-office, så tar eg helg og reiser heim til barteland ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen... Fortsatt hjemme med te i koppen og feber i kroppen. Blir absolutt spennende å følge valget og ikke minst se hvem vi våkner opp til i morgen. Ha en bedre tirsdag...:USA

God aften fra Down Under. Sitter og myser solen som går ned og nyter sval bris på verandaen nå som tempen er kommet ned til levelige 25. Dagene her i BNE har en tendens til å bli mye stille luft og klamme 30 grader, men snart bærer det oppover og hjemover igjen.

-A

God morgen fra Forus. :) Da var vi kommet oss mellom tastatur og stol og er klar for dagens strabaser.

Vel, vel, intet nytt under solen i dag. Ha en fin dag :)

Her borte i vest sprutregner det...har akkurat sett Frontlines 2 timers ekstra om begge kandidatene....utrolig bra...PBS leverer igjen i verdensklasse....

God valgdagsmorgen :USA

Krysser mine fingre for Obama, så får vi se hva det amerikanske folket klarer å finne på.

Ingen større planer for dagen bortsett fra å få unna ting som ligger på pulten. Så nettopp en promo for morgendagens program av "Luksusfellen" på TV3. Handler om et samboerpar med tre barn som bl.a. har pusset opp huset og finansiert dette ved hjelp av ørten kredittkort :drunk: Jaja... kredittkortkrisen er vel kanskje noe vi også kommer til å få servert fra over dammen etter at vi har gjort oss ferdig med boligkrisen. Alltid først ut over dammen :)

Ha en fin dag forumister!

Last edited:
God formiddag - intet spennende å melde. Ikke noe excel i dag, ikke noe powerpoint heller ^_^. Blir nok noe DB/2-konvertering i dag også, innimellom diverse annet. :D

Og følgende lille sitat passer kanskje godt for avdeling vest i dag?

Husk gårsdagen. Tenk på morgendagen. Lev i dag! :USA

God morgen fra Krssør!

Kaldt men tørrvær. Og heldigvis for det, for vindusviskeren på bilen har streika. 7000 for en ny på merkeverstedet. Men jeg fikk den for 4500 kr i stedet. Jæskla mye penger okke som! Er det rart at jeg drikker???

Blir litt overtid i dag, og heller ikke så mye som skjer denne uka. Men i dag skal billett til juleturen bestilles. Så det er da alltids noe!!

BF:cool2

God morgen fra vestre Bærum; verste vestkant. :) Nuvel, det ernå opptil flere forumhaier som bor i umiddelbar nærhet av meg.

Har tatt fri i dag for å jobbe i leiligheten min. Den er fremdeles ikke innflyttingsklar, og nå er jeg i ferd med å gå på veggen i mitt midlertidige bo. Ellers er naturligvis dagens valg i USA er veldig spennende, og den amerikanske kjæresten min og svigerfamilien heier intenst på Obama. Mine amerikanske venner er i det hele tatt stort sett demokrater. Det er vel en korrelasjon mellom folk som er interessert i verden og reiser og deres politiske standpunkt. Synd det vil ta så lang tid før vi får resultatene fra f.eks. opplandet til DC-8-63.

Har sett linker til "Twin Otter"s blog-sak om hvem som overtar "Air Force One" på et par nettaviser. Bra take. :)

Ha en brillefin dag, alle sammen - om dere holder til på nedsiden av Hurdalssjøen, eller ikke. :lol:

Back