God tirsdags morgen!

METAR 040910Z 00000KT 0200 R19R/0250N R01R/0250N FG VV001 00/00 Q1023 TEMPO 0600 FG

Blir ikke noe problem å holde seg våken til valgvaken starter på NRK1 klokken 0200 inatt, føler det kan bli litt overtid i bunkern!

Synd det vil ta så lang tid før vi får resultatene fra f.eks. opplandet til DC-8-63.

Vestkyststatene blir ikke saa veldig spennende ... ;)

De mest spennende vippestatene er her i oest, og jeg vil tro at vi vil ha definitive resultater fra hele vestkysten lenge foer noen av de tetteste her oestpaa blir klare.

Nydelig valdagsvaer her i Atlanta - flott vaer aa staa i koee i!

God ettermiddag.

Har vært en liten tur på jobb med og fått unna litt. Og siden jeg driver med litt annet om dagen, så slipper jeg unna tåke og slikt tull. Det får holde med å forsøke å holde noen kurs fremover - kan være utfordring nok det.
Nå er jeg bare veldig spent på om jeg plutselig blir kastet på flyet for et kurs i IST i løpet av de neste ukene. Har en liten følelse av at det kan skje....

Eller blir det mye forefallet arbeid i hjemmet i dag - må gjøre klart så jeg kan få startet på oppussingen hav det h..... kjøkkenet. gleder meg vanvittig til det blir ferdig, men det blir en kjip jobb....

S

Vestkyststatene blir ikke saa veldig spennende ... ;)

De mest spennende vippestatene er her i oest, og jeg vil tro at vi vil ha definitive resultater fra hele vestkysten lenge foer noen av de tetteste her oestpaa blir klare.

Nydelig valdagsvaer her i Atlanta - flott vaer aa staa i koee i!

Nei vi er ikke veldig spennende her borte i vest, California og Oregon er allerede klart Obama.....her i Washington er vi lyseblaa men ender opp med aa stoette Obama....Pennsylvania tror jeg vil bli den foerste indikasjonen...vinner McCain Pennsylvania kan det bli en laaang natt...derimot om Obama vinner Pennsylvania reduseres McCain's sjanser til noe kun Fox tror paa....men de tror jo paa mye rart ogsaa...inkludert Weapons of Mass Destruction i Irak.....

Det blir en lang spennende natt. Synd at jeg skal opp klokkan 0530. Men muligens jeg står opp en halvtime tidligere for å se om Obama har holdt tale.

Her borte i vest sprutregner det...har akkurat sett Frontlines 2 timers ekstra om begge kandidatene....utrolig bra...PBS leverer igjen i verdensklasse....

Jeg synes Keith Oberman traff spikeren paa hodet i gaar kveld. CNBC blir min valgkanal i dag!

God morgen fra Chicago. Straalende vaer i dag igjen, sol og langt over 20 meldt i dag ogsaa. Den store dagen er endelig kommet, fikk med meg live overfoering av Obama da han stemte paa soersiden av byen paa morran i dag. Selgerne som har vaert aa stemt meldte om null koe i de 3 forstedene de stemte i paa morran i dag.

Her forlater vi kontoret kl 16 i dag for aa foelge denne viktige kvelden. Vi fikk dessverre ikke tildelt billetter til kveldens rally i Grant Park, kun 70K ble tildelt Obama supporterne, vi var ikke blandt de heldige, saa da blir det TV titting paa oss.

God aften fra Lilletorget! En stille kveld på kontoret. Skal sørge for å kjøpe noe amerikanskinspirert mat på vei hjem, slik at jeg kan hygge meg med valget litt utover natta. Statser på NRK og Bjørn Hansen (70), som har sin siste innsats før han blir pensjonist i neste uke.

La oss håpe at det blir litt kjekkere å bruke dette: :USA etter at natten er over.

God ettermiddag Rica Hotel Bergen. Slitsom møtedag her i regnbyen (hvor det ikke regner) - og nå blir det valgvake før jeg flyr med 06.00-flighten til København med SAS i morgen. G'Obama!

Vel hjemme etter "velkommen til nye borgere av Frederiksberg" i Frederiksberg Rådhus - og en gratis pils. Ikke har jeg hørt om "velkomst-aftener" i norske kommuner, og hadde så vært ville de neppe delt ut hverken øl eller pils.

Og valgkanalen CNN står på - selvom også Fox skal følges litt. Også Rove sier jo at dette går mot Obama nå.

Last edited:
Rove har vel aldri snakket sant - la oss håpe han starter nå!

Back