God tirsdags morgen

Madman

ScanFlyer Gold
God morgen fra Gardermoen.

Ja da er man på jobben igjen etter en snau uke fri...
Blir vel ikke så mye fri de neste ukene, siden ferieavviklingen nå er i full gang her på kontoret. Dagen har begynt stille og rolig her, og man krysser fingre for at det fortsetter sånn.

Ha en flott dag. :)

*Gjesp* .. ny dag i Mosjoen - og naa tittet akkurat solen fram! Skal man tro paa en fin dag? Uansett - spaserturen over til Kompetansehuset skal nok gaa bra uansett vaer.

Fikk meg kontantkort til Blackberry'en i gaar, og det funker som en droem. $9.97 paa ebay, kostet koden. :lol:

9 grader og plaskregn på Nordmøre i dag, ikke mye som minner om sommer. Enda godt at en ikke har ferie ennå.

Go morn fra Trondheim

Her er det regn og atter regn....skikkelig fint vær å jobbe inne i :)
I kveld går turen til Hansastaden, og oppvarming til morgendagens STORE hendelse........METALLICA :musikk:musikk:musikk

Ha en strålende dag alle sammen

god morgen fra sørlandet.
i dag blir det nok en dag med hyttekontor, før det blir å forlate familien for noen dager og sette nesenmot STO - denne gangen fra TRF via CPH (om de grønne er i rute skulle jeg rekke en frappuccino på Starbucks før siste fly til ARN)

Ser at 313 er satt opp med DH3 - jeg hadde håpet på en Q400NG eller noe morsomt wet-leaset...

Last edited:
God morgon frå Snarøya.

Regn i Bergen kl 6 i dag, og sol her kl 8 -må kalles eit klokt valg :)

Ha ein flott dag alle saman!

Igen ingenting på kontoret. Funderar på att åka hem tillbaka!
Nja...kanske inte.
Om inte man har något att göra får man väl hitta på något!

Kanske skriva om en manual eller så!

På söndag bär det nosen mot stugan nära ryska gränsen...Kerimäki here I come. Hytte bygg och fiske!

Go'morn fra fornebu :)

tilbake på jobb etter ferie og bryllupsreise. (trip raport under skriving).

Pent vær og undertegnede er drittrøtt.. fremdeles litt i feriemodus..

God morgen fra kontoret i Oslo sentrum! Akkurat nå er det blå himmel og sol, men hørte på radioen at det var fare for noen ettermiddagsbyger... Får bare nyte været så lenge det varer :)

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Oslo. Om litt settes kursen mot Sandefjord for å besøke besteforeldre. Er igrunn det eneste på programmet idag. Kanskje det blir tid for å ta seg en titt på eiendomsmarkedet iløpet av kvelden også. Ha en fin dag

Shit! Solen er borte og vinden gjør det lite trivelig å oppholde seg ute. Og jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen og lese faglitteratur i dag (advanced web metrics er ikke det du leser på sengen for å si det sånn...), men nå går det nesten hvitt ute på Lyngørfjorden. Får håpe vi slipper regn - i det minste når konemor skal skysse meg over til bilen i den lille båten om noen timer.

God formiddag fra Oslo. Helgen ble litt FOR avlsappende, noe som resulterte i at jeg ikke sovnet før langt på natt i går, og forsov meg noe durabelig. Gårsdagen gikk med til montering av en romaskin fra XXL, noe som styrket mine fordommer mot kinesiske ingeniører ytterligere. Det manglet dessuten skruer i hytt og gevær, men jeg fikk da montert den på et vis...

God formiddag fra Oslo. Helgen ble litt FOR avlsappende, noe som resulterte i at jeg ikke sovnet før langt på natt i går, og forsov meg noe durabelig. Gårsdagen gikk med til montering av en romaskin fra XXL, noe som styrket mine fordommer mot kinesiske ingeniører ytterligere. Det manglet dessuten skruer i hytt og gevær, men jeg fikk da montert den på et vis...

Så nå skal armmuskelene sprenge t-skjortene??:D:D

Glad tirsdag fra et overskyet Drammen! Ferien er inne i sin andre dag, og oppussingen av leiligheten i ferietempo fortsetter - her stresses det IKKE. ^_^

Her i sør våknet jeg opp med en stygg fyllesyke! Etter en slurk coca cola skal jeg rett i seng igjen!

BF:cool2

Hjemme igjen etter en rask og grei overfart med SK904 og SK853. Har pakket ut og sjekket posten. Nå blir det en liten matbit og i kveld blir det stekt makrell på Schrøder sammen med JetBlue m.fl.
Ha en fin kveld!

Ja, Stein Kaptein har virkelig dratt på gassen hjem fra EWR:

GREKI V419 JUDDS CAM 4500N 07200W YSC
J563 HO PORGY 5800N 05000W 5900N 04000W
6000N 03000W 6100N 02000W 6200N 01000W
VALDI UG3 FLS UN623 GRM UP607 ELTOK
=
Duration 6 hours 51 minutes

Her settes kursen for nok en kveldsvakt, så får vi håpe ting går ca like 'bra' som igår!

Fri andre dagen på rad(etter to doble dager), kanskje jeg faktisk skal få gjort noe i dag før det er opp klokken 0230 i natt...

God ettermiddag fra Lilletorget. På plass vel to timer før ordinær arbeidstid for å få unna litt forefallende. Sykkelturen fra beste Gamlebyen til Vaterland var litt mer skremmende enn vanlig, delvis takket være bilister som bråstopper i sykkelfeltet, biler som står parkert i sykkelfeltet og en rekke gående som går på rødt lys når de ikke ser biler! Syklisten er som vanlig heeeelt uskyldig.. ^_^

Back