God tirsdags morgen fra Stavanger

God ettermiddag ! Pasienten har stadig senere oppstandelsestid. Men i morgen er det ingen bønn, opp kl 0800 for å slippe inn forsikringsfolk på badet. Dama på loftet hadde ikke varme på når hun var borte store deler perioden rundt nyttår, så dermed sprang rør lekk. Og så har det rent inn på andres bad, både her og der... Trolig også hos meg, selv om det ikke er noe synlig. Badet trenger uansett oppussing, så kanskje en ulykke kan bli til et lite pluss..

Snestorm i København, men jeg sitter og tvinner fingre på lesesalen i et forsøk på å få skrevet litt på en oppgave. Ernst & Young spanderer middag i dag - og deretter lurer jeg på hvordan jeg skal komme meg hjem i denne snestormen...

God morgen fra JetBlueterminalen, JFK. Sola skinner og det er ett par plussgrader og vindstille, men er ikke sikker paa om the grass is still Green.... Vaeret i Chicago er noe helt annet... Der snoer det med tilhoerende forsinkelser :rolleyes:

Passelig fyllejuk, men motet er bra...

Maa aerlig talt innroemme at JetBlue er a breath of fresh air. Splitter ny terminal, alt paa stell, ingen koe noen steder og hyggelige / hjelpsomme ansatte overalt. Gratis WLAN har de ogsaa. For 59 dollar en vei til Chitown er det virkelig greit!

Vært litt her og der i kulda i dag og fikset saker og ting. Stort sett tosifrede grader på nedsiden av nullpunktet. Og nå er det lett snøvær også. Nei, jeg lengter ikke til sommer så lenge det er skikkelig vinter og fint skiføre. Sommeren kan kommer til sommeren, ikke nå. :smile2

Ha en fin ettermiddag.

Våknet imorges til en heidundrandes forkjølelse og er sykmeldt t.o.m. torsdag, så får vi se hvordan situasjonen er da. Går "glipp" av et 50-timers stopp i DBX, men gråter jeg av den grunn? Neida! Sandkassa med daddelspisere kan jeg unngå med stor glede. Jeg får en identisk tur mot slutten av måneden, men da har jeg interessenter som kan tenke seg å bytte. En ORD-tur står på planen før det. Får håpe jeg er frisk da.
Ha en fin kveld.

Back