God Tirsdag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Da var det atter en ny dag.... Blir nok mye ad hoc jobbing i dag. Ingenting konkret på tapetet. Men vi har et par kurs gående i dag, og det blir nok til at jeg må assitere. Kommer garantert noen som ikke får ting til...... :)

Vel, kaffe og forum skal leses før dagen tar til.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Idag skal man på kurs hos morsselskapet for å lære om nye ting. Så da vil man også finne ut om Eurestmaten smaker annerledes der enn hos oss. Ha en fin dag

God morgen fra OSL. Har akkurat ankommet med LN-RNN fra BGO og sitter nå og venter på SK4104 til BOO og WF806 videre til SVJ. Blir to dager på meg der oppe denne gang. Har mange ting jeg skal gjennom i dag, men ingenting er tidssatt, så det blir vel litt her og der. Det blir nok en lang uke denne uken, og det samme neste uke, så nå begynner jeg å bli akkutt klar for ferie etter hvert! Er det lenge til desember...?

Ha en flott dag!

God mårgon från Solna!
Startet dagen med en løpetur til Bromma, og fikk med meg en Malmö Aviation Avro RJ100 som tok av - what a way to start the day! Ser ut til at det blir en utflutkt til Märsta i dag for å plukke opp noen greier for en kollega i OSL. Retur til Kongeriket i morgen kveld

God morgen fra Birger Jarlsgatan i Stockholm. Kom hit med en Q400, en B737-800 og en B737-700 i går ettermiddag og kveld. Nå bärer det ut i skjärgården - til Sandhamn. Ha en flott tirsdag!

God morgen fra hovedstaden.

Idag har selskapet kick-off for red-nose-day, som man har kjøpt de norske rettighetene til i samarbeid med Redd Barna. Litt usikker på hva og hvordan man skal bruke disse rettighetene, men det får vi nok vite i ettermiddag. I UK hadde vel BA malt på røde neser på en del av flyene sine da de var med på dette.

Ellers blir det nok en hektisk dag på jobb, men sånn skal det være :)

Ha en fin tirsdag alle sammen!

God morgen fra sentrale sentrum. Prosjektplanlegging og en del høytsvevende tanker skal ned på papiret i dag. Fikk også plutselig billett til en todagers-happening i Spektrum i morgen og torsdag så da sprakk ukeplanen kan man si.

Litt usikker på hva og hvordan man skal bruke disse rettighetene, men det får vi nok vite i ettermiddag. I UK hadde vel BA malt på røde neser på en del av flyene sine da de var med på dette.
Se deg i speilet i ettermiddag :lol:

Ha en fin dag!

God tisdag!

En fin dag i Uppsala och nyheten om att jag troligen börjar nytt jobb i flygbranschen vecka 40 gör den bara bättre.

Dagen går fortsatt till studier etc. och vi får se om det kanske blir en öl ikväll med några kurskamrater. Ha en flott dag!

God morgen fra Trondheim :D

Grålig idag , men ok temperatur. Blir en liten joggingstur i skog og mark idag, kjenner på formen at det kan trengs en oppgradering. I tillegg vil vel kvelden gå med til litt data-puslerier...BIOS-oppgradering,rensing av gammel PC etc.

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

God tirsdag! Dagen startet med en trikk som ikke kom og dermed ble hele logistikken forskjøvet med et helt kvartér! At det går an. Da hjelper det litt med en kopp kaffe på bestemmelsesstedet :p

I kveld blir det Schrøder med FBU 4EVER og andre.

God morgen fra Sandvika,
Fin flytur over fjellet i morgentimen med SK4002 og LN-RCX. Alltid kjekt å fly med maskinene med de "gamle" og behagelige setene.
Skyet over det ganske sørlige Norge så langt. Skydekket strakk seg helt opp til FL290 idag.
Det blir månedsmøte med en av våre store leverandører til prosjektet idag etterfulgt av sosial aften på Engebret i byen i kveld.
Vi har fornyet baksiden av SASNorge Magasinet for september måned også der man kan se hvilke stillinger vi har ledig for dem som er interessert.
Forøvrig , ha en flott dag alle Forumister.

God morgon frå Trondheim.... eller god formiddag :)

Dagen er (godt) i gong, og eg har fått unnagjort litt av kvart. Gårsdagens visning gav ikkje det venta resultatet -og objektet er stroke frå lista over aktueller kantidater.... og, hei! då var lista tom for kandidater.... velvel, tilbake til katalogen og leite ;) Ting tar tid kan ein sei....

Eg får kose meg med varm te. Har allerede overskride dagens dose kaffi, så no blir det urteblader istaden :)

Ha ein fin dag alle saman!

Så var det blitt tirsdag igjen! Fortsatt lenge til helg, føles det som!

Grått vær her i dag, men det meldes heldigvis bedre utover i uken. Blir bare kontordag i dag, men senere skal jeg kose meg med 3 Thai modeller som Someone har sendt meg!!:colgate:

BF:cool2

Jessda ny dag nye muligheter :P Tirsdags formiddag i Sandefjord byr på en ganske stille lufthavn, rolig vær, og to kopper kaffe :) Blir en rolig dag også på kontoret, så jeg benytter anledningen til å øsnke dere alle en riktig så god tirsdag :D

Må nok krype til korset og innse at jeg er et ekte B-menneske, ja! Stå opp før kl.10:00 ser ut til å være en umulighet for meg på en fridag. Nå venter en kopp kaffe før det blir endel e-posting. Servicemann fra Siemens skal også være rett rundt hjørnet. Hah! Der ringte han, faktisk. Han er på Slemmestad. Dvs. ca. 5 minutter unna.
Som Jetblue skriver, det blir Schrøders i kveld.:stir:drink:up:
Ha en fin dag!

God kveld fra Sydney, og god ettermiddag til dere i Skandinavien. Dagen i dag har gått med til lesing (Markedsføring) og trening. Nettopp kommet hjem etter en deilig joggetur. Ha en flott dag videre folkens!

God dag fra Lilletorget! Her møtte jeg tidlig for en avtale med en ny og pen salgsdame, men hun utsatte. Da drikker jeg kaffe i stedet. :drink Ellers går jeg ut fra at nyhetskvelden vil bli preget av "rettssaken" i Kongo og "duellen" Jensen vs Solberg...:spin

Eja var jeg der......
Slettes ikke det dummeste stedet i Køben det der! Hygg deg!:drink

BF:cool2

Det var disse drikkevarene som hele tiden blir satt på bordet da. Så nå gjelds det å håndtere strøget på billigst måte før båten går.

Back