Tirsdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God tirsdag fra Ullevål. Dette blir nok en veldig rolig vakt forhåpentligvis. Nesten ikke pasienter på avdelinga her nå. Men tror nok mottak sikkert vil det annerledes i løpet av dagen. Uansett vi tar de rolige timene vi kan få.
Ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: Tirsdag.

Mornings fra kontoret. Fin høstdag er i dag. Noe amputert dag, da det blir en utviklingssamtale på skolen senere. Ha en fin dag

God morgen fra Gøteborg. Hadde en merkelig og nesten traumatisk morgen..Lå de første fire minuttene og tenkte jeg var på Mandarin Oriental og når jeg snudde meg for å hilse på FruSud så så jeg rett inn i en grusom, trendy lampe. Da skjønte jeg at jeg lå alene på et Stordalen hotell… Clarion Post er ikke helt syv stjernes. Nok første verden klaging - noen møter, så hjem til husstanden.

Glad formiddag ra toppen av Oslo. Frisk og fin isskraping i morges - men hva gjør vel det når hovedstaden bader i sol og det er blå blå himmel. 10-års bursdag for et av Stordalens hoteller i kveld...hyggelig at jeg fortsatt står på gjestelisten. Så da blir det nok Linje 1 hjem til kvelden.

God tirsdag fra Parkveien i nydelig høstvær. Pit stop i hovedstaden etter en magisk langhelg på Nilen. I morgen bærer det sørover til den sørlige halvkule og da begynner utenlandsoppholdet for alvor. Reisen til SCL går denne gang med de lyseblå via AMS.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

her skinner solen. Arbeidsdagen straks ferdig, så får man se om man kan finne på noe huslig resten av dagen. Vi er jo ikke alle som kan fly rundt på hoteller og drikke seg fulle på eierens bekostning hele tiden... ;-)

Nuvel!
God eftermiddag!

G'morgen .. Morgenens teams-møte er over, så arbeidsdagen er i gang. Men først må kaffetrakteren fyres opp for en ny runde. Ja, det er en slik dag.

I kveld skal det muligens spilles cribbage.

God tirsdag fra Torrevieja. 26 grader og CAVOK. Sitter på Starbucks og drikker en iskald iste mens kona shopper på Primark. Ni dager gjenstår av ferien her nede. Tenker på de som har ordna seg og flytter til varmere strøk store deler av året. Det blir nok med drømmen for vår del da vi har familie og nettverk å reise hjem til. Men det som er sikkert er at det er fantastisk å ha muligheten til å reise hit i nærmere fire uker. Det er et godt avbrekk fra hverdagslivet hjemme. Ha en fin dag forumister!

Back