• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God tirsdag!

roger

Rakettforskar
Medlem
Morn frå Trondheim. Oktober er synonymt med bursdag og kake, i dag også. Prøver å mange meg på til å booke tur til både TOS, FRA og HEL etterkvart. Og lure på om det er håp om å finne billettar heim til jul. WF hadde fine returar frå BGO for litt sidan, men booka ikkje før vi evt fann tur ned. Og no er det i overkant i begge retningar.

Ha bra dag!

God morgen fra Marriott. Ni og en halv time søvn smakte meget godt etter en tidlig steak-dinner og en liten jazz-konsert American Bar. Straks på med shipping bunaden og så møter, konferanse og middag.

Attachments

• IMG_7268.webp
    IMG_7268.webp
    54.9 KB · Views: 16
  • IMG_7257.webp
    IMG_7257.webp
    112.8 KB · Views: 15
  • IMG_7262.webp
    IMG_7262.webp
    140.5 KB · Views: 16
Host og hark fra sengen…definitivt ikke i form men skal vel klare å jobbe litt på teams i formiddag. Men når man er hjemme syk så kan man jo planlegge og drømme om neste tur til Italia. Bedre tirsdag ønskes!

God dag fra BGO.

SAS sponset frokosten med kr200.- pga kansellering. Er ombooket via OSL til CPH, så nå er jeg tilbake til ruten jeg hadde tidligere før jeg ringte diamantlinjen før helgen.

Nå er Premium kabinen full til BKK og når jeg skriver dette så kom mailen om at noen hadde gitt høyere bud enn meg på oppgraderingen til Biz.
Noen har visst gitt 80-tusen poeng på en oppgradering på eksisterende billett. Det er 30-tusen mer en å kjøpe enn billett for poeng. Snakk om å kaste poeng ut vinduet 🤨

I dag, løping mellom gatene for å rekke neste fly. Blir to løpeturer i dag.

God morgen fra R14. Dog feil R14. Sitter på den som skulle gått for ganske nøyaktig 1 time siden. Dette er ihvertfall en av fordelene med å bo i Lillestrøm. Man ramler ned på stasjonen og i de fleste tilfeller går det ett eller annet tog. Litt kjipere om man stod i Fetsund og det ene fordømte toget er 1 time forsinket.

I kveld skal vi visst kose oss. Blir spennende å se set listen når den blir klar.

Ha en best tirsdag!

• Like
Reactions: EB
G'morgen, ja .... Fortsatt surt og kaldt der ute, men her er det fyr på peisen.

Dene krabaten (N805DH) er nå 55 år gammel og flyr fortsatt mellom Miami og Mellom-/Sør-Amerika. Den ble påtruffet i Seattle på denne dagen i 2003 ... Ikke mange slike igjen i trafikk....

N805DH_2.webp

God dag fra Tananger,

Fridag i dag , båten skal opp av vannet i finværet i dag og på vinteropplag.

Greit å få den opp før neste kuling.

Ha en flott dag.

God ettermiddag fra Porsgrunn i nydelig høstvær. Her er man på et konsortiemøte i et forskningsprosjekt for et par dager. Overnatting blir på byens Comfort Hotel, og så er det booket bord for felles middag et eller annet sted i kveld. Ha en finfin tirsdag🙂

God eftan fra St.Julians, Malta!

Møterushet over for i dag, kun èn middag igjen så blir det vel noen øl i kveld. I morgen er det styremøte, før man skal prøve seg i en pokerturnering på kvelden. Lenge siden sist.... hehe :)

Knappe 20 grader og vind i dag, ,meldt litt varmere utover uken, hjem til vakre Trøndelag på fredag! Skal bli godt!!

Kim

God tirsdag fra Santiago. En svipp innom bassengkanten etter trening. Div ærend venter gjennom dagen.

Fikk akkurat sikret påsketur til Norge neste år. Generelt godt fornøyd med bonustilgjengeligheten foran gardinen. Denne gang blir det ekstra eksotisk med KLs fifth freedom til EZE, Aerolineas Argentinas til FCO og SK helt hjem. AR blir et nytt bekjentskap på long haul som jeg ikke har store forventninger til - men gøy å få krysset av på listen.

Og det så ut som at SUD hadde en fin tur med KL så da kan jeg begynne å glede meg til tur til Norge med dem neste uke. Måtte skyve på avreisedato som følge av et event så da blir det KL hele veien til Oslo (opprinnelig KL til EZE og AF derfra) - og jeg fikk også koblet på et leg til HAU. Morsomt å se SCL-HAU i appen.

Ha en bra dag.

God ettermiddag fra Værnes. Snart hjem etter dag hos kunde i Trondheim. VIP-status hos Radisson er gode greier, oppgradert til finfin junior-suite. Frokost er gratis, og da er prisene lave sammenlignet med andre hotell i byen.

Back