God tirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hepp fra Santa Monica. Ongen oppgradering på FHR rate eller Hilton Diamond, men det har blitt en vane. Uansett en annen stemning her ute enn i downtown. Sixt gav oss valget mellom bmw 4-serie cab eller 8-serie coupe. Holdt oss til cab.

God morgen. Her starter dagen med hjemmekontor, før det blir bil for tog en eller annen gang senere. Litt avhengig om og når jeg får en avklaring om jeg får garasjedøren reparert eller om det blir en helt ny en. Så må det løpes litt i kveld, hittil har det vært en litt for dårlig start på høsten her.

God morgen fra Lysaker! Spennende dag i dag, spesielt mtp hva som skjer med SAS. Blir det ett oppkjøpsfond, eller blir det noen andre som kommer inn? Skal vi ha en tippekonkurranse?

I såfall, så setter jeg en øl på at AF/KL kommer inn på eiersiden hos SAS.

Siste rest av månedsavslutningen på jobb, så det skal sendes ut en del fakturaer og sørge for at inntektene generert i september kommer inn på konto. Ellers ingen planer, kanskje en økt med styrketrening i kveld. Foten er litt overbelastet etter all løpingen, så får ta det litt med ro denne uka.

Ønsker alle en flott dag!

Glad tirsdag fra hjemmekontoret på Ris hvor luke nr. 3 i oktoberkalenderen er åpnet. Telefon og teamsmøter gjennom dagen før det blir kino/middagsdate med mannen i ettermiddag. Fin tirsdag:-)

Hei fra Syden. I går ble det en aktiv dag med gåtur til lunch på en skikkelig lokal sjappe med herlig lokal mat og nydelig utsikt. Så ble det endelig pattegris.. for en himmelsk rett..

I dag skal Gibraltar prøves - noen som har noen tips?

IMG_8854.jpeg

God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig morgen her i dag. Ikke noe spesielt på agendaen. Jeg får prøve å jobbe litt og samtidig også få lagt inn litt trening. Ellers ble det booket en liten tur til Bergen i går med bistand fra Bongos tryllereiser. Ruten til Bergen ble OSL-SVG-BGO og retur BGO-TRD-OSL. Da får jeg prøvd Embraer 195 også som jeg ikke har fløyet med før. Jeg blir borte helgen 19. og 20. oktober så da får jeg med meg Brann - Molde på stadioen også.

God morgen fra Lysaker! Spennende dag i dag, spesielt mtp hva som skjer med SAS. Blir det ett oppkjøpsfond, eller blir det noen andre som kommer inn? Skal vi ha en tippekonkurranse?

I såfall, så setter jeg en øl på at AF/KL kommer inn på eiersiden hos SAS.

Da setter jeg en øl på at Lufthansagruppen kommer inn på eiersiden.

God formiddag fra Jåttå,
Morgen møter unnagjort her i prosjektet, det ligger an til en grei dag på bortekontoret.
I ettermiddag byggemøte med entrepenørene som står for byggingen av de nye museumshallene i Sola Sjø for FMS.
Ha en fin dag

God formiddag fra Lommedalen. Halsondet jeg pådro meg i sommer varmen i Berlin har gitt seg, dermed er det slutt på nattskiftet på sagbruket.....
Jeg har drevet å liksom booket flybiletter for vår sørøst Asia tur i Januar. Jeg bruker Kayak.com og der var det bare Kiwi.com som kunne gi meg den kombinasjonen jeg ville ha med nattflight med Jazeere KWI-DAC. Så begyner hodet å jobbe, hva med å ta et døgn i Istanbul også isteden for 2 timer transfere. Men med $20 for visa for å være der i 26 timer droppet vi det. Isteden ble det ytterligere en dag fremskynding av avreise. Nå drar vi 02 Januar med Pegasus, som har satt opp 321NEO på avgangen, som normalt går med 320. Dermed blir det ank Dhaka 06.00 2,75 dager og avreise på morgenen dag 4. Da får vi tatt oss in etter natt flighten. Ironien er at Kiwi.com krever at man legger inn passnummer med utløpsdato. Konas pass måtte uansett fornyes innen avreise, så da var det bare å få fornet for henne. Det nye kom i går, så da var det til å bestille de siste 6 flightene med 4 selskap. Men da var det andre bookingsider som var billigst og de kreved ikke passnummer....Grrr..... Det er nå bestilt hos Seat24. Nå gjenstår bare å bestille minst 12 hotell for 31 netter, men det har jeg 3 måneder på meg til å gjøre.

God formiddag fra Lommedalen. Halsondet jeg pådro meg i sommer varmen i Berlin har gitt seg, dermed er det slutt på nattskiftet på sagbruket.....
Jeg har drevet å liksom booket flybiletter for vår sørøst Asia tur i Januar. Jeg bruker Kayak.com og der var det bare Kiwi.com som kunne gi meg den kombinasjonen jeg ville ha med nattflight med Jazeere KWI-DAC. Så begyner hodet å jobbe, hva med å ta et døgn i Istanbul også isteden for 2 timer transfere. Men med $20 for visa for å være der i 26 timer droppet vi det. Isteden ble det ytterligere en dag fremskynding av avreise. Nå drar vi 02 Januar med Pegasus, som har satt opp 321NEO på avgangen, som normalt går med 320. Dermed blir det ank Dhaka 06.00 2,75 dager og avreise på morgenen dag 4. Da får vi tatt oss in etter natt flighten. Ironien er at Kiwi.com krever at man legger inn passnummer med utløpsdato. Konas pass måtte uansett fornyes innen avreise, så da var det bare å få fornet for henne. Det nye kom i går, så da var det til å bestille de siste 6 flightene med 4 selskap. Men da var det andre bookingsider som var billigst og de kreved ikke passnummer....Grrr..... Det er nå bestilt hos Seat24. Nå gjenstår bare å bestille minst 12 hotell for 31 netter, men det har jeg 3 måneder på meg til å gjøre.

Det er ikke visumplikt for nordmenn til Tyrkia for turistbesøk så jeg veit ikke hvor du har denne infoen fra. At det en gang var det stemmer - man måtte betale før passkontrollen for et klistremerke husker jeg og senere måtte man betale på nett. Men nå er det ikke noe sånt lenger for norske statsborgere.

Uansett god tirsdag - ikke så mye på agendaen , men har fått handla litt iallefall.

Last edited:
Det skal vi fikse. :) Vi får ta det om vi får til en prat en dag ellers får vi ta det på julebordet.

Glad tirsdag fra hjemmekontoret på Ris hvor luke nr. 3 i oktoberkalenderen er åpnet. Telefon og teamsmøter gjennom dagen før det blir kino/middagsdate med mannen i ettermiddag. Fin tirsdag:-)

Det der var sjukt kreativt. Jeg er inspirert.

God kveld fra Lillestrøm, hvor hjemmekontoret akkurat er i ferd med å stenge for dagen. Er litt harde tak når en hard jobbhelg på kompenseres med ekstra lange dager etterpå.

Men så blir man sjokket ut av balansen av å lese om SAS endringene. Snakker om overraskelse for min del ihvertfall. Gadd ikke følge med en gang da jeg ikke trodde en eller annen investorgruppe ville mene noe om polarbrød versus stangselleri uansett.

Men så endte vi med Badoit og Stroopwafel. Hællemååååne.

Ha en fin en

Gode kvelden fra Sandnes. Travle dager på jobben. Bånn gass. Booket høstferie med Norwegian i kveld. Satser på at solen varmer godt på Costa Dorada i midten av måneden.

G'ettelleeannet fra Syden. Her sitter jeg og ser fruen hekte snøret i stengene på brygga. Nesten hver bidige gang. Må være beslektet med lukeparkering.

Ellers er man jo litt småsjåkka over dagens nyheter, men gleder meg til å se SAS på Concourse F.

Spjett spjong ..

d2e58b77cfbc4a05c9bd2315d8af34ad.jpg

Back