Hepp fra Santa Monica. Ongen oppgradering på FHR rate eller Hilton Diamond, men det har blitt en vane. Uansett en annen stemning her ute enn i downtown. Sixt gav oss valget mellom bmw 4-serie cab eller 8-serie coupe. Holdt oss til cab.
God morgen fra Lysaker! Spennende dag i dag, spesielt mtp hva som skjer med SAS. Blir det ett oppkjøpsfond, eller blir det noen andre som kommer inn? Skal vi ha en tippekonkurranse?
I såfall, så setter jeg en øl på at AF/KL kommer inn på eiersiden hos SAS.
God formiddag fra Lommedalen. Halsondet jeg pådro meg i sommer varmen i Berlin har gitt seg, dermed er det slutt på nattskiftet på sagbruket.....
Jeg har drevet å liksom booket flybiletter for vår sørøst Asia tur i Januar. Jeg bruker Kayak.com og der var det bare Kiwi.com som kunne gi meg den kombinasjonen jeg ville ha med nattflight med Jazeere KWI-DAC. Så begyner hodet å jobbe, hva med å ta et døgn i Istanbul også isteden for 2 timer transfere. Men med $20 for visa for å være der i 26 timer droppet vi det. Isteden ble det ytterligere en dag fremskynding av avreise. Nå drar vi 02 Januar med Pegasus, som har satt opp 321NEO på avgangen, som normalt går med 320. Dermed blir det ank Dhaka 06.00 2,75 dager og avreise på morgenen dag 4. Da får vi tatt oss in etter natt flighten. Ironien er at Kiwi.com krever at man legger inn passnummer med utløpsdato. Konas pass måtte uansett fornyes innen avreise, så da var det bare å få fornet for henne. Det nye kom i går, så da var det til å bestille de siste 6 flightene med 4 selskap. Men da var det andre bookingsider som var billigst og de kreved ikke passnummer....Grrr..... Det er nå bestilt hos Seat24. Nå gjenstår bare å bestille minst 12 hotell for 31 netter, men det har jeg 3 måneder på meg til å gjøre.
Da tar jeg den ølen ved neste korsvei [emoji23]Da setter jeg en øl på at Lufthansagruppen kommer inn på eiersiden.
Glad tirsdag fra hjemmekontoret på Ris hvor luke nr. 3 i oktoberkalenderen er åpnet. Telefon og teamsmøter gjennom dagen før det blir kino/middagsdate med mannen i ettermiddag. Fin tirsdag![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.