Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Et lite spørsmål om oppmøte på fredag - skal til Paris med Air France 0610, så videre til Bogota. Flytoget er der 0502 og bussen 0455, hvis den er presis. Er dette for knapt, eller bør jeg ta bussen som er der 0355, mon tro? Ser ikke ut til å være mange folk ved 06-tiden i dag, men i dag er jo det tirsdag.
Morn, her er det lite skritt om dagen. Tar trikken til jobben.
Et lite spørsmål om oppmøte på fredag - skal til Paris med Air France 0610, så videre til Bogota. Flytoget er der 0502 og bussen 0455, hvis den er presis. Er dette for knapt, eller bør jeg ta bussen som er der 0355, mon tro? Ser ikke ut til å være mange folk ved 06-tiden i dag, men i dag er jo det tirsdag.
Nuvel - god tirsdag i snøgufseværet !
God morgen fra Lillestrøm. Et lite telekonferansemøte er unnagjort og når bærer det straks inn til bortekontoret.
I kveld overtar jeg ny kåk også, så da blir det offisielt samboerinnflytting i ny kåk... med alt det medfører.
Ha en fin en
Morn, her er det lite skritt om dagen. Tar trikken til jobben.
Nuvel - god tirsdag i snøgufseværet !
God morgen fra Lillestrøm. Et lite telekonferansemøte er unnagjort og når bærer det straks inn til bortekontoret.
I kveld overtar jeg ny kåk også, så da blir det offisielt samboerinnflytting i ny kåk... med alt det medfører.
Ha en fin en
Gratulerer/kondolerer, stryk ut det som ikke passer, men vent en måned før du velger hva som skal strykes.:spin
Gratulerer!Du forlater vel ikke Deltabyen? Det går i såfall ikke ann!
![]()
Hjem i morgen med UA 763. Ca. 10 % belegg i økonomi ... Så en får rusle rundt å se hvilket "seng" vi velger .:
Fikk meg en time på taket av parkeringshuset i går etter å ha droppet av eldstemann, som knapt kom seg hjem før sirenene hylte. Ser imidlertid ut som at bølgen var mindre enn de fryktet.
Var ikke bølgen på vestkysten?
Han bor i Bellingham - i mellom Seattle og Vancouver.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.