• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Trøtt i trynet, men det er vel straffen når man ikke kommer seg i seng på kristelig tid. Men på den lyse siden, så er det en del å henge fingrene i dag, så dagen skal vel gå greit unna. :)

Ha en fin en forumister!

Morgen, trøtt morgen...

Sovet svært dårlig, altfor lyst utenfor, selv blendingsgardinene stråler.. :)

Vel, vel T-2 til utdrikningslag slik det ser ut, dagen i dag nytes på terrassen med PC.

Nyt dagen!

Kim

God morgen fra Oslo nord, med 16,5 grader i luften og delvis blå himmel. Dette er vær som man helst ikke skal jobbe i, men har ikke noe valg :9

God tirsdag.

Jan

Mornings fra Storokrysset. Litt uvant med kollektivt, men siden det blir å jobbe på Prærien i dag går det greit. 18 grader var for lengst passert da jeg gikk hjemmefra, så ser ut til å bli en brukbar sommerdag.

God morgen fra Kåpendorf. 2 x Lufthansa gikk prikkfritt. Nå venter en CRJ til Trøndelagen. Trakdot melder at kofferten også er ankommet, så alt er såre velstand.

... Og her står OY-KAO isteden for den oppsatte CRJ. Første tur i SAS A320 for meg. :)

God dag fra Akersgata. Her er det litt småting som skal gjøres får det blir DY til AES i løpet av ettermiddagen. Heldigvis ikke bagasjestreik, slik at jeg får med meg type avataren i kofferten. :) Det blir først Ytre Romsdal for deretter et lite utvalgt slektstreff ute på FLØ. Gleder meg stort. :drink

Back