• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
Morn morn fra Oslo. Grått ute, og tegn i luften. I går ble billetter til min eneste jobbreise på 11,5 måned bestilt.....NSB komfort til Gøteborg ;)
Møter på Prærien i dag, så da blir det muligheter for en forumlunsj også. Kona har venninne kveld hjemme så får jobbe sent og ta en tur på Sats istedet. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra flybussen. Passe surt vær ute i dag også. Så det gjør ikke så mye at dagen skal tilbringes i lufta. Ser frem til frokost i gullstua på Galemoen om noen timer....

God frokost fra Oslo Nord - her regner det og det er sommervær med hele 4,5 + grad - snakk om våronntid :)

Ha en god dag folkens.

Jan

Morn frå atb-grøn. Det blir lesing i dag. Og kanskje masing på røyrleggjar... Ha ein fin ein i sola!

I går ble billetter til min eneste jobbreise på 11,5 måned bestilt.....NSB komfort til Gøteborg ;)

husk å få kaffepolettene da!

God morgen fra Lillestrøm. Dumt å trykke slumre 9 ganger istedenfor de sedvanlige 7. Det kødder til morgenrutinene.

Ha en fin dag

God morgen fra Forus,
Regn og grått i dag og.
Men temperaturen har steget med sørøst vinden.
Oppgavene står i kø så her er det bare å hive seg rundt og skuffe unna.
I kveld skal en datter ha hjelp med flytteskjau.
Det var den dagen!
Ha en fin dag Forumister.

God Morgen fra BI-Nydalen!

Her sitter man å hasteskriver oppgave som skal leveres kl 12, ettersom man av en veldig veldig stor og dum feil klarte å lagre den fullstendige oppgaven i en temporary file som ikke kan finnes igjen pga tynnklientene disse pcene er! Heldigvis er alt friskt i minne og kommer på papir igjen!

Oh happy day!

Mårnings fra det Sørlandske!

Her regner det mer enn i går, og det skal visst regne utover i uken også.
Dagens første rapporter er klar til å studeres, og har mer enn nok til å få dagen til å gå.
I ettermiddag er det bursdagsselskap for min niese som blir 2 år. Så da er den dagen gått også. Og i morgen er det tur til Danmark.

Sånn går no dagan!

HoY!

God formiddag fra Manchester. Med planlagt frokost i gullloungen og forsinkelse på earlybird-flyet fra BGO til CPH i dag, ble det løp fra gate til lounge på CPH for å få meg et raskt rundstykke, to egg og et glass juice, før jeg pilte gjennom passkontrollen og rakk bort til (heldigvis) nærmeste gate, C20, akkuratt før den stengte.

Blir vel tog inn til Manchester straks med påfølgende turistifisering, før man tar turen til Old Trafford i kveld! :colgate:

Goooo formiddag fra en solfyllt barteby
Arbeidsdagen er halvveis, og i ettermiddag blir det litt shopping av nessesærer til dress.
Ellers fint lite planlagt,blir vel inne med eldstemann som sliter med vond hals :(

Ha en flotters dag...allihopa :D :D

Back