...og godaften fra HKG. Har udført lidt lounge-hopping i den gode sags tjeneste. Skal flyve HKG-ZRH kl 23.59 lokal tid, og da late checkout kun kunne bevilges til 14.00, så var der mange timer at slå ihjel.
LX udsteder lounge voucher til "The Travellers Lounge", men man har selvsagt adgang til SQ, UA og TG's lounges også som *G. Jeg lagde ud hos SQ, fortsatte til UA og er nu hos TG. Forlader denne om lidt for at inspicere Travellers.
Som nævnt i den gode sags tjeneste, for man kunne forestille sig at medlemmer på dette forum i fremtiden skulle spørge hvilken lounge der serverer hvilken gin, eller lignende spørgsmål. Og så er det jo godt at jeg har taget noter...
Indtil videre kan jeg lige opsummere at kun SQ serverer champagne (Piper og Drappier). Øludvalget ser således ud:
SQ: Tiger, Carlsberg, Guinness
UA: Tsingtao, Budweiser, Asahi, Carlsberg
TG: Tsingtao, Carlsberg, San Miguel, Black Beer Stout
update: Travellers Lounge: Stella Artois og San Miguel på fad/draft - men alkohol er KUN gratis for airline invited guests. Man får et lille stempel på BP, når man bliver lukket ind, og det skal man så vise hvis man vil have øl etc.