• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ikke mye bedre i dag - faktisk litt dårligere. Nå er det varme klær og varm te som gjelder. Det blir vel alikevel litt arbeid ved pc`n...da mobiltelefonen ringer og ringer. ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

glad tirsdag - du får blir frisk snart, EB, det er bare én uke til julebordet! - tett snø i Asker på morgenen i dag, og et spennende bilde i mailboksen som skal bli Ukens Bilde! Liten oppdatering loves på Scanair.no i kveld - så fort konemor er på trening og Prinsessen sover søtt. Noen dager som hundevakt blir det denne uken, før vi setter oss en en 328 til BLL på fredag (og satser på en ATP hjem på søndag - to nye flytyper på én tur!!!)

Du skal se du får gjort vel så mye i dag også siden du får være hjemme i fred... :sarc

God bedring, selv har jeg bare en kort arbeidsdag før kursen settes østover med SK 473 - SK 973 - TG 641. Siden jeg ikke har bærbar PC håper jeg å få sove litt ombord også. Når jeg kommer fram trenger jeg ikke varme klær! :hi2

God morgen fra Trondheim! Har nettopp kommet hjem fra jobb og skal gjøre et forsøk på å komme meg på trening i løpet av dagen. Må også forberede en navigasjonstur til Røros i morgen.

Får vel benytte annledingen til ønske denne flygelederen på Kjevik en riktig god morgen :cool2

He he... Er allerede ferdig med to saker som jeg egentlig hadde satt av noen timer ekstra til... Nå blir det telefonmøte (stakkars folk som skal høre på den hese stemmen) med Stockholm...

Originally posted by CK

en en 328 til BLL på fredag (og satser på en ATP hjem på søndag - to nye flytyper på én tur!!!)

God Morgen fra Jyllland !, mørkt gråt og vådt med 5c
Lige før vi kan ses på BLL på fredag CK, men min afgang er desværre
svært tidlig (Kl. 7,30 til LPA).

Jan

God morgen fra Tromsø!

Jeg er utrolig trøtt i dag.... Kom inn til Tromsø ca. 01.30 i morges, uten baggasje..... Det begynner å bli standard prosedyre at baggasjen kommer dagen etter....!

Jeg har iallefall fått testet LOT sin Embraer 170, som var en meget positiv opplevelse. God benplass og behagelige seter. Maten var nå så som så, men de serverte iallefall et semivarmt måltid på økonomiklasse.

I tillegg fikk jeg oppgradering på hotellet mitt i London, og endte opp i en leilighet istedet for et vanlig hotellrom. Da kan jeg skryte av å ha disponert en leilighet i Mayfair (selv om det var alt for kort tid)!

Ny Riktig god morgen fra Tromsø

TOS var litt før meg der gitt. Her er skyfri himmel og 3-4 kalde grader. I dag går turen til OSL og senere i dag TRD. Satser på fly på rute fra OSL slik at jeg (akkurat) når Lyon - Rosenborg i MESTER-ligaen :nor

Ha en flott dag :D :D :D

God ettermiddag. Da har jeg akkurat landet i Osaka etter å ha fløyet NH i First på en 747-400 med hele 569 seter. Smekkfullt fly som de hadde turnaround på 35 minutter på Haneda !!! Får se om jeg får lagt denne til tripreport senere i kveld etter middagen.
Kaldt og surt her.. 3 grader og sur vind...

........på en 747-400 med hele 569 seter. Smekkfullt fly som de hadde turnaround på 35 minutter på Haneda

Selv Southwest har noe aa laere her! :up:

G'morgen fra kalde Atlanta som stiller med -4 ... Blir kaldt aa gaa til bussen med lillegutt idag. Topplue og boblejakke er klargjort...

Har valget mellom Chelsea-Liverpool paa TV og Lyon-Rosenborg paa radio ... hmmmm .. luksusproblem ... :smokin .. og i morgen er det Benfica-ManU.

Back