God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God kveld fra Bergen. Da var man nesten klar for morgendagens avreise til noen dager i varmere strøk. Det blir tur med SK og JK via ARN til Barcelona. Ser SAS aller nyeste fly står oppført på BGO-ARN i morgen(i hvert fall den nyeste -700), så det blir et nytt bekjentskap. Bør vel fortsatt lukte "ny bil" av den.

Det må være tordenvær i nærheten ... ser ingen annen grunn til at min tøffe store hund skulle føle behov for å beskytte føttene mine under skrivebordet .... :lol:

28222_395531136035_554781035_4601073_4114552_n.jpg

Hva er feil m moderne kjøleskap. Også mitt ganske dyre svikter etter to tre år. Mine foreldre bygde hus i 1977 og har fortsatt det samme innebygde!!

Hva er feil m moderne kjøleskap. Også mitt ganske dyre svikter etter to tre år. Mine foreldre bygde hus i 1977 og har fortsatt det samme innebygde!!

Jeg kjøpte et med to kompressorer i sin tid. Termostaten røyk i kjøledelen, og reparatøren fortalte at de "litt dyrere" med to kompressorer var mye mer holdbare da kompressorene jobbet mer optimalt og ikke hele tiden.

Ulempen var at de gode to-kompressorskapene ikke var å få kjøpt hos "billig"-kjedene lenger da de er noen 1000-lapper dyrere og "ikke gjør seg i hyllene hos Elkjøp" som han sa.

Back