• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Ny dag med mange møter og en del forberedelser for morgendagens tur til Stockholm - en by jeg skal besøke ikke mindre enn 2 ganger denne uken - men som avbrytes med et spa opphold i Son innimellom. Ha en flott tirsdag...

God morgen godtfolk!

Da var det tirsdag gitt...

Litt kaffe og litt forum på kvisten før dagen tar til for fullt. Masse småting som skal fikses/fullføres i dag. Kan bli en dag som går fort, men det er vel det som er poenget ? ;)

Vel, ha en fin dag forumister! :)

god tirsdag fra kjökkenkontoret. I dag blir det hjemmekontor, før jeg setter nesen sydover mot København i morgen tidlig for tre dager der jeg skal "utvikles" sammen med et knippe kolleger fra hele verden. Så forresten "Up in the Air" (på iPhone) i går, og jeg lurer på hvor mye American Airlines (og Hilton) betalte for DEN prodktplasseringen...

God morgon frå Ørsta med snø i lufta etter ein månad med kulde og opphald. Tidleg på jobb for å få unnagjort ein del arbeid. Ha ein fin dag, alle forumistar!

God morgen fra Tananger

CK: lurer på om ikke AA stilte med fly til å filme i for å få det mer realistisk. Lurer på om jeg skal ta turen til Stavanger en dag og se den på en litt større skjerm ;)

Har på følelsen av at jeg kommer til å fryse litt etter jobb idag... Jaja, stilongs er "påmontert"...

ATIS meldte om -1, og jeg kan forsåvidt kjenne at det har vært kaldere i vinter...

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo. Far har visst fri i dag også, bare å få innenriksministeren avgårde til arbeid og arvtaker på skolen så er jeg faktisk sjef i hjemmet nok en gang. Hepp hepp.

Riktig god morgen fra Oslo. Skal (igjen) på skolen om noen strakser - JOOHO!
Ha en fortsatt strålende dag forumister! :)

God morgen fra Smøla!
Siste skoledag for min sin del denne uken. Snart gjør jeg meg klar for en sikkelig møteuke. Imorgen bærer det til KSU, mens resten av uka skal tilbringes på møte i MOL ;)
Planlegger også å få til en liten spotterunde på KSU på Fredagen :)

Ha en flott dag medforumister!

God mnorgen fra Maura! Her er man klar for en siste innstats på FedEx, før man tar nesten en uke fri. I tillegg hadde man fått lønna inn på konto nogså - faktisk litt mer enn jeg hadde ventet - så nå kan fridagene bare komme ;)

Ønsker alle en god tirsdag :)

Så var tirsdagen i gang også her i sør! Strålende vær i dag ser det ut til. Resten av uken har meteorolygene bestilt snø til oss. Og det uten å spørre oss her nede om vi vil ha mere! Makan! Det er nok derfor jeg drikker!! :drink

Her blir det kontorjobbing før det blir indretjeneste og klesvask i aften!

Er det ikke helg snart???

BF:cool2

God morgen fra Sandvika,
Dagens første møte er unnagjort, videre blir det noen videokonferanser med øvrige deler av prosjektet ut over dagen.
Deretter må jeg hart tak i en firehjuling for en transportetappe ned til Moland ved Risørporten.
Noen som har planer om Schrøder i kveld?
Ha en flott dag forumister.

God morgen fra Haugesund. Overskyet og 0 grader. Begynner å bli en smule lei av alt det hvite som en eller annen har latt ligge her i en måned nå.

Misunner alle som er på vei til julebord "over there", men får trøste meg med at på søndag settes kursen mot ei uke på Tenerife.

God formiddag fra hovedstaden. Stort sett møter og lite tid til å se ut. Heldigvis eksisterer fremdeles begrepet røykepauser, så mens noen står ute kan andre ta seg en kaffe og litt forum attåt. Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag frå FBU!

Då kom eg meg omsider i gong.... Det blei tidleg start på dagen, ut døra kl 0530 for SK341 til OSL i dag. Så, det har ikkje vore mykje nett på meg før litt utpå dagen, og no kom eg meg innom forum ;)

Ha ein fortsatt triveleg dag alle saman!

G'morgen, ja .. her borte ligger det an til en skikkelig vårdag - sol og 15 grader.

Stiv og støl i kroppen etter en runde på landeveien - kjennes ikke ut som at kroppen har godt av for mye fysisk aktivitet, skal man dømme etter alle faresignalene. Godt det bare er to dager til julebord ... ;)

Stiv og støl i kroppen etter en runde på landeveien - kjennes ikke ut som at kroppen har godt av for mye fysisk aktivitet, skal man dømme etter alle faresignalene.

Har'u ikke automatgir og servostyring på BBJen? :lol:

God kveld fra Radisson Blu på Gardermoen hvor jeg har en kort stopp for videre ferd med første avgang til Stockholm i morgen. Flott rom, med oppgradering på EBG-kort ( virker fortsatt) . 2 flighter med WF og SK i skarp rute i dag, og jammen virket også Priority tag på OSL ved at min bag var nr 2 på båndet. De første 7-8 bagene hadde alle slik merking, så jeg må si at SGS kommer seg. BRA !

God aften!
Var innom forumet tidlig i morges, men hadde ikke tid til å åpne en "God morgen"-tråd.
Dagen gikk med til basemøte på SAS-museet. Mye interessant info, også noe om årets finasielle resultat for året som gikk. "I have said nothing" sa foredragsholder, så jeg nevner ikke mer. 7. eller 8. feb foreligger resultatet offisielt.
Tidlig opp i morgen tidlig for å møte/hente damen som kommer hjem fra Cambodia. Ankommer 08:05 med AY fra HEL. Nå er det sengetid.
God natt folkens!

God kveld fra Washington DC. Nettopp tilbake etter en god porsjon surf and turf...skikkelig biff og en god Maine-lobster, skyt ned med diverse mikrobrygg gjor susen. Sjekket inn paa morgendagens DC-9er flighter DCA-DTW-ORD.....og betalt $40 for mine 2 kolli :baeh .......pga shopping har antall kolli okt siden jeg ankom :D Naa skal naermeste bar testes ut :cheers:

Back