God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
All fysisk forstring, muligens unntatt sengegymnastikk, hvor man ikke kan måle en vinner vil jeg si er tvilsomme greier.....he he har hatt denne diskusjonen tidligere med mine kvinnelige kollegaer:p

Hva mener du her? Har du ikke konkurranse med sengepartneren i hvem som kommer først???:colgate::nor:colgate:

BF:cool2

God ettermiddag fra Sandvika,
Det er allerede langt utpå en dag som begynte 05.30 imorges.
Det gikk i rykk og nakk første del av dagen. SK4002 og LN-RCW hadde et lite teknisk hick-up på morgenkvisten og etter å ha re-satt alle systemer fikk de start på kjerra og vi kom i luften et kvarter etter smørbrødlisten.
Fin tur over fjellet , men det var skyet over det ganske land og mer eller mindre "white-out" hele veien over.
Flytoget kom til Oslo S , men derfra gikk det som "lus på en kjærekost" inntil Skøyen var passert og en halv time ekstra til reisetiden.
Røde og grønne overledninger med jording var vistnok problemet idag.
Men ellers går det bra og om litt blir det tid for et glas vin eller mer.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

jaja .. så har rørlegger'n satt inn ny varmtvannstank og jeg er blitt 1100 dollar fattigere ... hva blir det neste ...?

God morgen fra Seattle, hvor uken tilbringes med aa se ned paa Sheraton hotellet som er Scanairs "crew" hotell i Seattle....er paa kurs hele uken...ser antydning til blaa himmel, noe som Tommy ved en feiltagelse tok med seg hjem til Chicago....vennligst returner det pene vaeret - takk

god ettermiddag fra STO. Dagen startet med en løpetur i hagaparken kl 06:00 (jeg vant!") og jeg tror jeg skal ta'n helt ut og ta en time i styrkerommet på jobben senere i kveld.

Jepp, nærmer oss 30 grader i Chicago i dag.

God formiddag fra midtvestens hovedstad. Kontordag som forventes ferdig klokka 1700 på sekundet. Har en god flaske Chablis som venter i riktig temperatur hjemme.

God aften fra WIAS HQ hvor man nyter en kveld alene på kontoret.

Dagen gikk med til å smøre terrassen inn med olje, den ble vasket i går og den ble rett så pen å se til. I morgen er den klar til bruk så la oss håpe finværet holder seg!

God morgen!
Så må jeg også prøve å ringe Swiss for å få ordnet med seteplasseringer på flyene ettersom et herværende høytprofilert internettreisebyrå ikke klarte å fikse den biffen.
BF:cool2

Hørt sånn tull, vi fikser det meste ^_^ Ingen som spurte meg i alle fall . . .

E!

Back