God tirsdag morgen

Ny, lang sovemorgen her i huset. Tina Nordström har laget blomkålsuppe på NRK 1, og er nå i gang med noe kyllingstyr. Min Lavazza Blue (design Pininfarina) har levert espressoen og snart er det lunsj. Kan man ha det bedre? I ettermiddag blir det besøk i huset, og jeg har ennå ikke bestemt meg for middagen. Pølser i lompe, eller med potetmos, eller med potetsalat? Eller pasta med kjøttsaus, eller scampi og sitronsaus? Decisions, decisions!
Støvsuging står på arbeidsplanen.
Ha en fin dag!

På jobb, og den gode nyheten, er at møtet er utsatt..
Den dårlige nyheten, er at det er fordi omtrent hele avdelingen er syke...

Har øl hjemme...

Denne gangen skal vi prøve noe nytt: longhaul lowcost carrier. Tripreport kommer ca 20 feb. ;)

Hørtes ut som en ekstremt oppskrytt opplevelse! Men du slipper iallefall for å bli pushet på sjampissen der! ;)

Formiddag her i Krs!
Ligger på sofaen, med dyna over og pc på fanget og tv'en på og multitasker her samtidig som nesa skal blåses ut en gang i minuttet. Lurer på om det er det som kalles blowjob. Det er iallefall en hard jobb å få ut all snørra!

Må komme meg ut og hente jr i barnehagen i ettermiddag. Ellers skal det ikke skje mye her i dag. Vurderer litt frokost nå!

Ha en bedre dag enn meg!

BF:cool2

Hmm .. kjenner det drar seg mot noe uvesen i kroppen her i Alpharetta ogsaa ... stemmen er hes og halsen toerr ... vi faar fylle paa med Airborne og C-vitaminer og haape paa det beste.

17 grader paa morrakvisten, med regn i omegnen ... torden ventes i loepet av dagen.

Ha ein framifraa Beatles-morgen!

I dag er det 13. dag jul (eller noe sånt) og i Sverige er det helligdag.
Helligtrekongers-dag, og de ortodokse kirkene feirer vel jul i dag eller noe sånt.

Her har dagen gått til husmorarbeid etc, og det skal den vel noen timer til...

God morgen fra Chicago! Her laver det ned, har vel kommet rundt 5cm paa morran. Kombinasjon daarlig oekonomi for de som har ansvar for broyting/salting og mye gammelt rask med elendige dekk, gjorde turen til jobb i dag tre ganger saa lang som vanlig.

Naa blir det litt kaffe og jobbing foer jeg skal til Uncle Sam kontoret sammen med 250 meksikanere aa ta bilder/fingeravtrykk for aaa fornye Green Cardet. Heldigvis varer det nye i 10 aar saa jeg slipper aa gaa igjennom den herligheta igjen.

Naa blir det litt kaffe og jobbing foer jeg skal til Uncle Sam kontoret sammen med 250 meksikanere aa ta bilder/fingeravtrykk for aaa fornye Green Cardet. Heldigvis varer det nye i 10 aar saa jeg slipper aa gaa igjennom den herligheta igjen.

... og neste gang er det ikke nødvendig med personlig fremmøte. :cool:

Da blir det vel tacos til lunsj? :colgate:

BF:cool2

Ja! Må være noe sånt.

Jeg innbiller meg at den Mexicanske maten vi finner i Sydwest faktisk er mer autentisk. Jeg har spist mexicansk mat i Chicago, og den kunne ikke måle seg med han lokale mexicaneren i Scotsdales drive-thru restaurant engang.

Det finnes vel 5000 meksikanske restauranter her i byen. Det kan jo hende du var uheldig med den du besoekte.

Jeg kan ihvertfall anbefale rundt 25 steder her ;-)

Jeg innbiller meg at den Mexicanske maten vi finner i Sydwest faktisk er mer autentisk. Jeg har spist mexicansk mat i Chicago, og den kunne ikke måle seg med han lokale mexicaneren i Scotsdales drive-thru restaurant engang.

Sannsynlifvis polsk kokk .... :drunk:

Back