• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God tirsdag morgen... Først noen møter på Kongsberg før det blir en litt tidlig ettermiddag - for så og møtes til årets første Fly&Vin. Fra 16:30 er vi i Bygdøy Allè. Ha en bra dag så lenge...ettermiddagen blir bedre!

Skulle gjerne vaert med dere paa den ..... *misunnelig*

Men alle oenskes en godere morgen her (veldig) vestfra hvor maanen skinner stor og smaafull fra en stjerneklar himmel! Det er direkte vakkert ute, og temperaturen minner lite om januar....

Her soekes det jobb for fulle mugger ... spyr ut resymeer i alle kanter i hap om aa kunne sikre meg en ny jobb ... man faar ogsaa litt overraskelser i den anledning. Fikk akkurat en email fra en recruiter som var ute etter en service engineer for en stabel OS/2-servere ... trodde ikke slikt eksisterte lenger, jeg .... :D OS/2 har jeg dessuten minimal greie paa ....

God morgen fra et kjølig datarom et sted på Østlandet....

Originally posted by Cedlind
Hvordan kan du tro noe sånt? :D

Hm, burde vel ha åpen retur på en slik trip..., ikke sikkert at froskene holder ETD skjema her .....

/G

God morgon ifraan Monaco. Landet har haemtat sig rejaelt efter ett ymingt snoefall igaar som skapade totalt kaos. Naaja, shit happens. Nu skiner solen och kvicksilvret visar paa 7 grader. Ha det saa trevligt ikvaell.

ser frem til å bytte ett stk MD90 mot dertil egnet antall glass italiensk rødvin i dag!

Jeg skal ha en egen liten fly og vin selv ikveld paa en LH744 fra JFK idag. Paa tide aa reise hjem fra dette snoe-helvete...

Da er dere vel saa smaatt igang mens jeg sitter her i taakehavet paa Sea-Tac .. det var saavidt fergen fant Seattle. Gikk ogsaa veldig sakte, sannsynligvis saa vi ikke skulle kollidere med akvariet eller no' saant! :D

Men jeg har nytt Airways og kose meg med, saa det var helt greit at turen tok litt lenger tid .. Ordentlig hoeydare forresten, med bilder fra Roswell (masse ATA-vrak) og McDD forkastede modeller .. bl.a. noe som ligner fryktelig paa en Swissair A380! :smokin
Pluss Granlund kjoerer SAAB og forskjellig annet ...

Back