God tirsdag morgen

Northrider

FlyKirurg
Så fikk jeg starte min aller første god morgen-tråd. :)

Nettopp stått opp etter aprox. 45 minutter søvn i natt. Er så spent fordi jeg skal fly med Norwegian for første gang,men grunnen til spenningen er at jeg også skal få sitte på klappsete for første gang! :)

DY371 går 06:40, og nå blir det litt morgenmad og en dusj,før jeg raser ut på Kjevik. :)

Ha en like flott tirsdag som meg alle sammen!

God morgen - ha en stråååååålende dag forumister i nord og sør, øst og vest. :cool:

Fortsatt straalende solskinn i Mosjoen. Fint vær ute og være ute i. Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du motstand finne!

Last edited:
God morgon frå solfyllte Bergen :)

Ny dag, fine muligheter!

Ha ein flott dag alle saman!

Nei, ett "knepp" kan føre til mye rart ;)
Forøvrig har det lagt seg ett teppe med cirrus over Gardermoen som hindrer solen i å trenge igjennom, iflt METen skal det forsvinne og vi forventer vel at least +30 idag også!
Imorgen går turen på DY604 til BGO med retur utpå kveldingen..

God morgen fra Oslo sentrum!

I dag har jeg fått audiens hos atck:) Skal også hente min nye Nikon D80 + Nikkor 16-85 VR objektiv på postkontoret etter praten med atck så dette må jo bare bli en bra dag!

Ha en fin dag alle sammen!

God tirsdag. Joda, sola er her ennå, men jeg synes nå at cirrus´en som ble meldt av Thomas kan ses herfra Hasle, så det varsler kanskje et lite væromslag.

Vel, FBU 4EVER og undertegnede satser atter en gang på øl og sushi i ettermiddag. Fin tradisjon spør du meg (oss!). Men, først litt jobbing.

Solen skinner på Nærsnes! (Som vanlig:colgate:) Men det er et høyt skylag i øst. Allikevel, det er cab-vær! Turen går til Brandbu og audiens hos dronningen. Etter et kort stopp i Gran for å kjøpe roser.
Også blir det øl og sushi med JetBlue i kveld. Noen cognac'er til kaffen etterpå blir det vel også. Kanskje et glass rødvin på Barolo vinbar før bussen hjem. Tradisjon det også!
Ha en fin dag!

God morgen fra Oslo hvor solen skinner idag også. Ingen planer for dager, bortsett fra å jakte på en parkeringskort som på mystisk vis har forsvunnet fra bilen

God morgen

Merker at varmen ikke er like påtrenge for øyeblikket. Men det blir vel "bedre" utover dagen.
Blir å sette kursen mot OSL om ikke alt for lenge og en god ettermiddags økt i varmen.
Spørs vel ikke om vi greier å varme opp broene godt i dag også :-)

En god dag ønskes alle

S

PS sitter og leser litt aviser på nett og kommer over følgende artikkel i nettavisenhttp://www.nettavisen.no/vaer/article2096367.ece

Og første bilde var jo ikke så langt unna overskriften.....

Nyt dagen og sommeren :-)

Last edited:
Fin flytur over fjellet med NAX523 på klappsete med en kjenning i høyresetet. Tre dager i Oslo. Og besøk i ettermiddag fra unge/eldre håpefulle forhåpentligvis kommende aspirant JC. :)

K

God morgen fra varme Lillestrøm.
Idag starter ferieturen, og turen går først til MAD med LN-TUF før vi venter noen timer før EC-KET tar oss fra MAD til TFS sent ikveld.
Dette kan bli morro med små barn. :p
Ha en flott dag folkens.

Airbus 330.

God formiddag fra Trondheim/Stjørdal

Litt disig her idag , men fortsatt deilig temperatur :)
Satser på en svette-tur i ettermiddag, med apostlenes hester til Hestsjøen(Hessjøen), rundt Husåsen,over Kvittemsmyra og tilbake igjen........ ( for dere som er lokalkjent )........ ;)

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

God formiddag fra Råholt. :)

Har allerede kjørt et stort lass med søppel til dynga for en kollega. Sånn går det når man har en bil som egner seg til sånt. ;) Var uansett greit å få gjort det før varmen setter inn. Resten av dagen skal det ikke gjøres så mye. Blir varmt nok i dag og regner jeg med, så skygge og terasse blir det nok store deler av dagen.

Ha en strålene sommerdag alle sammen. :)

God formiddag fra Lilletorget. Da var dagens lunsj allerede inntatt: Et ferskt og nydelig krabbeskjell fra Hitra. :D

Back