God tirsdag morgen

God morgen fra Hardanger! Da var kaffe, frokost og div unnagjort før det er på tide å kjøre sørover igjen.

Skal være godt å kommr tilbake på jobb og holde seg unna varmen innendørs ;)

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag. 14 dager til departure og so long til Norge for en stund. Fint vært i dag også, men noe skyet. Et basseng på 10.000 liter står i hagen :)

Et basseng på 10.000 liter står i hagen :)

Kan jeg låne det i et par timer? Jeg ringer du bringer? :D Det er bare rundt 60 mil å kjøre :rolleyes:

God middag fra en god og varm "Okka By". Alt for varmt ute for min del, tørr ikke sjekke termometeret.... Da er det greit med arbeidsplass med A/C :)

Ha en fin dag forumister

Glad tirsdag... Våknet til morgenbad og frokost på Verdens Ende før vi satte kursen med gaver og det hele hjemover... Fortsatt ferie - men nå blir det ferie i egen by frem til helgen. Ha en fortsatt fin tirsdag...

God morgen fra Chicago. I dag blir det temperaturer paa 30 tallet igjen og sinnsyk fuktighet.

Innhyret polakk er i gang med oppussing av bad nr. 2 i dag, han var tidlig paa..

Sjefen kommer inn fra California om faa minutter, saa det blir nok mye jatting paa morran

God morgen fra the Sin City. Her er det brennvarmt og fint. Så vidt under 100F kl. 01:00 i natt da jeg tok kveld. Det er meldt eksakt likt vær hele uken jeg skal være her. Deretter skal Frontier testes ut til Austin, TX via DEN og deretter tilbake til DEN.

Back