God tirsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe og forum før arbeidsdagen begynner. Heftig vær mange steder i verden nå…her hjemme er Norge igjen togtransporten «sperret» på midten pga mye regn og flom nord for Røros. Regner med at jeg kommer meg til Røros med tog i morgen…men forberedt på at det kan bli endringer. Nå en kopp til:-)

God morgen fra Riksen.

Gårsdagens inngrep ser ut til å ha vært vellykket. De fikk åpnet opp ene gallegangen som var tett. De holdt på ganske lenge i går og jeg var helt ferdig etterpå. Jeg sov stort sett hele dagen godt hjulpet av tabletter med litt futt i. Det er mulig det blir en tredje runde også. De skal diskutere dette på morgenmøte i dag. Dagen i dag skal brukes til avslapping og å se på fjernsynet.

God morgen fra Stavanger. Frokost er unnagjort og en kopp kaffe nytes mens div forum besøkes. Ute regner det kraftig (en helt vanlig sommerbyge).
To teams møter og noen telefoner er plan for dagen.
Ha en fin tirsdag :)

Glad tirsdag fra Aalborg.

Dagens lift går med EI-SIV på Sk1205 til København. I aften går dagens lift tilbage til Aalborg på SK1225. hav en dejlig dag. her kl 7.47 <3

God morgen fra Fbu. Trodde jeg måtte være ansvarlig for å kaste ut barna i dag så de skulle rekke skolen, men plutselig hadde ikke kons det travelt med å reise på kontoret. Da kunne jeg jo dratt tidlig og trent. Nå blir det hjemmekontorering og fly til Stavanger i kveld.

Haloææn fra Bæægen. Pokker så kos.. nydelige møter, nydelig 1200 kalorier forbrent-tur til Fløien, hipster-burgere og nå kunde-lunch i hotell-kantinen.

Den italienske kollegaen og jeg smatter febrilsk og håpte kundene drekker i arbeidstiden.

IMG_7250.jpeg

Fullt fly til svg i kveld får jeg tekstmelding om, jeg vil også til Bergen. Alt er bedre i Bergen enn i Stavanger...

Er forresten Jetblue greit å fly med? Vurderer en Blue Extra billett lax-sfo. Skal ha priority boarding, men får vi også mer plass til beina? Edit: Ser du ikke får ekstra benplass. Men booker en "Blue Basic" og legger til Even more space (for 20 dollar) får man Fast track security, ekstra benplass lengst frem og priority boarding. Terminalen til Jetblu er vistnok heller ikke så ille langt fra Amex loungen. AA er riktignok hadde nærmere.

De har bare to flyginger per dag. Får jo uansett ikke poeng med UA på de billettypene som er aktuelle.

Last edited:
God dag fra Gaustad. Filmteam her som filmer meg si velvalgte ord mens jeg sitter ved kontorpulten min omringet av kompasshøna og remotosaurusen. Man lærer å fatte seg i korthet når man filmes. Det er jo på en måte litt greit.

I kveld blir det ut og spise og litt tilhørende fludium

Ha en sjukt fine dag!

Back