• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart ut døren for et walk&talk-møte og så tilbake hit til hjemmekontoret for å få unna dagens oppgaver. Men først klarer jeg nok en Nespresso eller to... Gjør tirsdagen bra!!!

God morgen fra Juan les Pins. Få planer for dagen, men blir nok en dukkert i hotellets basseng. Ha en fin dag

God tisdag från Stockholm. Sänder mail till Norge på svenska, får svar på engelska.

Det är sån dag idag.

Mornings fra Bergen.

Hva skjer en tirsdag når en skulle vært på jobb men ikke er det? Uansett, høsten og vinteren kommer så varmepumpen trenger en service og det skal den få mellom kl 12-14. Så da er det bare å vente å få det unnagjort.

Resten av dagen taes på sparket.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God etter-lunsj!
Free lunch, faktisk, prosjektmøte. Det er selvfølgelig noen som betaler, men ikke meg.

*burp*, videre med møter...

Ha en flott dag!

G’morgen .. sitter her i halvmørket med kaffe og tre bikkjer ..

Etter mye rot med forsikringsselskaper etc, fant man til slutt et rehab-senter til svigerbeistet. Skal flyttes allerede i dag, så da var det bare å ekspresshente ut en feriedag. Godt man har snille og fleksible kolleger.

Ser ut til å bli nok en solfylt dag. Til tross for noen runder med tordenbyger, er det fortsatt ikke målt nedbør her så langt i september.

God ettermiddag fra Tunhovd!
Høsten har inntatt fjellet, og det brygger opp til et praktfullt vær ute til å være inne i.
Det blir nok de tre P-er ikveld; Pils, peis og P1 :)
Topp tirsdagskveld ønskes!
60d227a6854628487d3655037ee88961.jpg

MAKAN fra JAC. Her sitter man på UA???? på vei til DEN etter en fenomenal ferie i Jackson Hole men også på reisen fra he****e for å komme hit og hjem.

Først booket med BA. De streiket. Prøvde en hel formiddag å komme i kontakt men det var kul umulig. Kansellerte til slutt og booket for SAS points til/fra ORD og så Delta F via MSP til DEN på vei bort og så direkte JAC-ORD hjem.

Forsinkelse på vei bort så det ble en bonusnatt til USD313 i ORD. Og så ORD-ATL-DEN på tirsdag. I dag skulle jeg hjem men fikk melding om at AA til ORD er over 1 time forsinket og det ble mer. 40 min på ORD holder ikke så nå sitter jeg på UA tilbake til DEN og har svidd av nye 78.000 EB poeng for å komme meg hjem via FRA med Lufthansa.

Fy flate altså, dette har vært en ukul reise. Mon tro om jeg kan få noen trøste Avios av BA i det minste.

Om ikke annet har jeg fått trone-setet på LH 747, nemlig 4D.

Ha en bedre dag

MAKAN fra JAC. Her sitter man på UA???? på vei til DEN etter en fenomenal ferie i Jackson Hole men også på reisen fra he****e for å komme hit og hjem.

Først booket med BA. De streiket. Prøvde en hel formiddag å komme i kontakt men det var kul umulig. Kansellerte til slutt og booket for SAS points til/fra ORD og så Delta F via MSP til DEN på vei bort og så direkte JAC-ORD hjem.

Forsinkelse på vei bort så det ble en bonusnatt til USD313 i ORD. Og så ORD-ATL-DEN på tirsdag. I dag skulle jeg hjem men fikk melding om at AA til ORD er over 1 time forsinket og det ble mer. 40 min på ORD holder ikke så nå sitter jeg på UA tilbake til DEN og har svidd av nye 78.000 EB poeng for å komme meg hjem via FRA med Lufthansa.

Fy flate altså, dette har vært en ukul reise. Mon tro om jeg kan få noen trøste Avios av BA i det minste.

Ha en bedre dag
En får flydd litt..... [emoji23]

Sent fra min SM-A705FN via Tapatalk

Ha en bedre dag

Hmmmmm Lillestrøm - Jackson Hole, hvorfor reise tilbake - hent Mia (det har virket før(tm)) sett opp avdelings kontor i Jackson Hole - kan skaffe deg et skrivebord hos et meget kult reisebyrå lokalt(byrået som arrangerer 70% av reisene for de fleste store Band, Video og Film Produksjoner (nesten i samme bransje):p

Hmmmmm Lillestrøm - Jackson Hole, hvorfor reise tilbake - hent Mia (det har virket før(tm)) sett opp avdelings kontor i Jackson Hole - kan skaffe deg et skrivebord hos et meget kult reisebyrå lokalt(byrået som arrangerer 70% av reisene for de fleste store Band, Video og Film Produksjoner (nesten i samme bransje):p

Det spørs om det byrået er villig til å gi fra seg et skrivebord når de får vite at det selveste Bongos Tryllereiser som etablerer seg [emoji23]

Ha en bedre dag
Du får ihvertfall en virtuell trøsteklem herfra :)
Go Skyteam, go!

Det høres da ut som en helt normal arbeidsdag på Bongo Support. ‘Du feiler, vi mailer’.

Ha en bedre dag
Har akkurat sendt inn min nominasjon til årets "first world problems awards"

Har akkurat sendt inn min nominasjon til årets "first world problems awards"

Synes du det? Jeg er så klart heldig som fant reiser og kom meg frem i business. Men om du synes det er first world problems å sutre litt over å måtte punge ut 78.000 bonuspoeng for å komme meg hjem, og å komme en dag for sent på jobb på vei bort, så er jeg ikke helt enig.

Men vi er alle forskjellige. Ha en fin dag :)

Synes du det? Jeg er så klart heldig som fant reiser og kom meg frem i business. Men om du synes det er first world problems å sutre litt over å måtte punge ut 78.000 bonuspoeng for å komme meg hjem, og å komme en dag for sent på jobb på vei bort, så er jeg ikke helt enig.

Men vi er alle forskjellige. Ha en fin dag :)
Med all respekt...

Ja

;)

Back