Har hatt byen på todo-listen en stund, men fortsatt vanskelig å komme seg dit uten å måtte bruke opp noen fridager. Hvorfor i alle dager sette man opp fly på andre dager enn fredag og søndag?God morgen fra OSL. På vei til... uhm... Szczecin.
Har hatt byen på todo-listen en stund, men fortsatt vanskelig å komme seg dit uten å måtte bruke opp noen fridager. Hvorfor i alle dager sette man opp fly på andre dager enn fredag og søndag?
Ble smånærvøs isted. Stod og tok bilder av flyet på tarmac, da en security fyr kom løpende. Trodde jeg hadde gjort noe galt, men det viste seg at jeg hadde glemt noe i security.
Elefanten?
Er du sprø? Han ordner seg selv, som vanlig. Spesielt her som de ikke kjenner han. Han fikk ferten av Cola da vi nærmet oss security. Da var det bare å blafre med ørene og gi full gass. Sette i en sklitakling inn under hendene til security. Så skrubbe litt med helene og bruke momentet til å komme seg opp i stående igjen, uten å måtte stoppe. Bare fortsette å løpe til kiosken med brus. Der tok han på seg løsbart, så han ikke skulle bli kjent igjen. Så kjøpte han Cola.
Så nei. Det jeg glemte var Macbook'en min.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.