God tirsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for siste dagen i januar - her går det unna:-) Nå venter bryggekontoret - samt møter ute hos kunder. ha en flott tirsdag.

God morgen fra Oslo nord/Øst - flott morgen på tur til kontoret - minus 0,5 grad - lett overskyet og ikke noe sur vind. Godt å avslutte januar med flott vær :)

Jan:old

God morgen fra OSL. På vei til... uhm... Szczecin.

Elefanten er med og han er gira. Veldig, veldig gira

Ha en fin en

UPDATE: Er ikke spesielt mange Nordmenn ombord DY1014. Småeksotisk :)

Last edited:
Strålende morgen fra Sola. Men temperaturen gir ikke vår fornemmelser.
Opptil flere kopper kaffe er konsumert og nå skal en ut en liten tur.

Ha en glitters dag :)

God morgen fra OSL. På vei til... uhm... Szczecin.
Har hatt byen på todo-listen en stund, men fortsatt vanskelig å komme seg dit uten å måtte bruke opp noen fridager. Hvorfor i alle dager sette man opp fly på andre dager enn fredag og søndag?

Har ellers gått på en skikkelig smell her. Ser at Ruter økte prisene fra 29. januar og ikke helt i slutten av januar som vanlig. Jaja, det var 180 NOK rett ut av vinduet.

Ha en god en de som ikke systematisk blir motarbeidet av alt og alle.

God kveld fra BKK.

Fikk ny Fitbit klokke i forrige uke. Noe som resulterte i test gåtur for å teste endel funksjoner. Så nå har jeg gått frem og tilbake samt litt rundt omkring i tre dager.

Når en kropp med ekstra tonnasjen som ikke har vært i for mye bevegelse de siste årene plutselig begynner å vandre langt og lenge så skjer det ting.
Ble pitstop innom kiropraktoren på dagens vandring. Farlig å mosjonere gitt.

Hviledag i morgen. Bedre lykke på torsdag.

Vær hilset.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har hatt byen på todo-listen en stund, men fortsatt vanskelig å komme seg dit uten å måtte bruke opp noen fridager. Hvorfor i alle dager sette man opp fly på andre dager enn fredag og søndag?

Jeg kom meg sånn sett ikke dit. Var ikke ute av flyplassen. Bare møte i kafeen. Som sagt litt kuke te å komme seg både til og fra. Men nå sitter jeg på Eurolot på vei ut igjen.

Ble smånærvøs isted. Stod og tok bilder av flyet på tarmac, da en security fyr kom løpende. Trodde jeg hadde gjort noe galt, men det viste seg at jeg hadde glemt noe i security.

G'moorgen! Litt vårstemning her i vestsøsøst. Solen skinner og bikkjene løper glade rundt i bakhagen. Koppen er fylt og jeg er klar for ukens første arbeidsdag.

Ikke så lenge til man skal ut og fly, og det ser ut som at det kan bli god plass på flyene over Atlanteren i tiden fremover. Fikk akkurat en rapport som viser en dropp i søk på USA-reiser av det alvorlige slaget. Menmen - alt går i sykluser ...

Elefanten?

Er du sprø? Han ordner seg selv, som vanlig. Spesielt her som de ikke kjenner han. Han fikk ferten av Cola da vi nærmet oss security. Da var det bare å blafre med ørene og gi full gass. Sette i en sklitakling inn under hendene til security. Så skrubbe litt med helene og bruke momentet til å komme seg opp i stående igjen, uten å måtte stoppe. Bare fortsette å løpe til kiosken med brus. Der tok han på seg løsbart, så han ikke skulle bli kjent igjen. Så kjøpte han Cola.

Så nei. Det jeg glemte var Macbook'en min.

Er du sprø? Han ordner seg selv, som vanlig. Spesielt her som de ikke kjenner han. Han fikk ferten av Cola da vi nærmet oss security. Da var det bare å blafre med ørene og gi full gass. Sette i en sklitakling inn under hendene til security. Så skrubbe litt med helene og bruke momentet til å komme seg opp i stående igjen, uten å måtte stoppe. Bare fortsette å løpe til kiosken med brus. Der tok han på seg løsbart, så han ikke skulle bli kjent igjen. Så kjøpte han Cola.

Så nei. Det jeg glemte var Macbook'en min.

Kan skrive under på at det finnes Cola i Stettin (som det gjerne staves på skandinavisk og tysk...). Var der på heisatur før muren falt, og på en av nattklubbene der bestilte vi Gin&Tonic. Dessverre var de utsolgt for Tonic, så vi ble servert Gin&Cola... Anbefales absolutt ikke[emoji32]

Burde vel kanskje vært postet "Gin er in-tråden"...

Sent from my iPad using Tapatalk

Back