God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Ved hjelp av hjemmekontor håper jeg å kvitte meg med forkjølelsen som herjer. Definitivt klar for å bli bedre før torsdagens juletur. Ha en bra tirsdag:-)

God tirsdag fra Swampy. PH-BVN står og venter på meg nyvasket og fin. Første tur i dette individet og sete på riktig side av gardinen er oppnådd etter å ha kvittet seg med en god slump penger. Nå venter julefeiring i Bergen. Avisene har meldt liten storm og regn fra alle vinkler og kanter.

Trist å lese om Berlin :(

"God morgen"... Jotakk, EB, trodde jeg skulle bli først ut i dag, men dengang ei. Det EB kaller forkjølelse er bare en folkelig omskriving av noe som er mye, mye værre, nemlig mannfluensa. Jeg har hatt mannfluensa i to dager nå og det er grunnen til at "god morgen" står i hermetegn. Det er nemlig ikke noen god morgen i det hele tatt, det hostes, harkes og snørres. Har prøvd alt fra varm solbærtoddy til sterkt alkoholholdige drikkevarer uten at det har hatt noen synnerlig effekt. Det vil si, og dette er basert på personlig erfaring bygget opp over flere tiår, de alkoholholdige gjør mannfluensaen noe lettere å leve med. Noen direkte medisinsk virkning har de derimot ikke.
Nuvel, vi er sikkert ikke de to eneste som plages med dette for tiden EB.
Til alle dere andre er det bare å si god tirsdag! Host.

God morgen fra Flytoget. Elsker å sette meg ved siden av folk som bevisst fyller nabosetet med krimskrams og ser dødsbusy ut for å forsøke å holde det ledig.

- "Er det ledig her? (Smiler)"

Ah, det er et stort ansvar å oppdra menneskeheten. Eller er jeg bare ondskapsfull?

Akkurat i dag heller jeg litt mot det siste.

Nå Lufthansa til Düsseldorf. Ha en fin en :)

God morgen fra vogn 104. CATII forhold på Sandaker, men vi fant frem til barnehagen. Lunsj med en kamerat, også middag etter jobb med en annen. På jobben blir vel fokuset å skaffe meg en ny, siden jeg fra 2017 ikke lenger har noen jobb. Eller jobb og jobb, har vel den siste måneden stort sett fått betalt for å gjøre ingenting. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ooooooooooooooh... boarding drama i dag. En dame med niqab satte seg med sønnen i fanget på 3F (business). En Franskmann i 3D hisset seg veldig opp og lagde rene forhøret av henne om boardingkort etc. Hun forstod lite engelsk og ihvertfall ikke hans dårlige engelsk. Hun ble skikkelig nervøs for folk stod jo i kø og boardet.

Da jeg til slutt reiste meg og ba mannen la den stakkars damen være i fred og få sitte til boarding var over ble han skikkelig grim og lurte på hvorfor jeg brød meg og bla bla bla.

Jeg ga meg uansett ikke og ba han nokså høyt om å la damen sitte. Da kom heldigvis crew og løste alt. Damen hadde C billett, Lufthansa hadde splittet henne og sønnen og dusten ble bedt om å flytte seg.

Han hadde med hele familien sin selv, som jeg håper var stolte av far.

Duster altså :(

Ooooooooooooooh... boarding drama i dag. En dame med niqab satte seg med sønnen i fanget på 3F (business). En Franskmann i 3D hisset seg veldig opp og lagde rene forhøret av henne om boardingkort etc. Hun forstod lite engelsk og ihvertfall ikke hans dårlige engelsk. Hun ble skikkelig nervøs for folk stod jo i kø og boardet.

Da jeg til slutt reiste meg og ba mannen la den stakkars damen være i fred og få sitte til boarding var over ble han skikkelig grim og lurte på hvorfor jeg brød meg og bla bla bla.

Jeg ga meg uansett ikke og ba han nokså høyt om å la damen sitte. Da kom heldigvis crew og løste alt. Damen hadde C billett, Lufthansa hadde splittet henne og sønnen og dusten ble bedt om å flytte seg.

Han hadde med hele familien sin selv, som jeg håper var stolte av far.

Duster altså :(

Jaja noen tror jo at alle som går med nikab er terrorister og utgjør en fare for samfunnet... Men en mor som reiser sammen med sønnen utgjør nok en minimal fare.

jaja god morgen fra jobb - formen ikke helt på stell, tror psyken hater meg. Psykiske plager er forbanna diffuse, men man blir jo bare deprimert av å ligge hjemme. Det roer seg uansett før jul nå...

Oh crap; sov over frokosten. Vel, da var det vel hyggelig igår da :D

God morgen fra Savoy.
Litt sen julelunch eskalerte til det reneste julebord. Jaggu godt man hadde booket hotell. To dager fri, to dager jobb og så kan Sølvguttene ta seg en trall.
Ha en tirsdag som fortjent :)

God ettermiddag! :)

Klar himmel og med det ypperlig vær for litt spotting av store fugler. Kombinert med husarbeid kan det kalles en flott og effektiv dag. Ettermiddagen er ledig og kan by på uante planer. Kanskje en treningsøkt? eller planlegging av siste innkjøp til jul?

Den som lever får se, ha en fortreffelig en! :)

Hei og hå vestsørøstfra. Her sliter vi hverken med flytog, setenaboer med hva-det-nå-heter-quab eller anenn moro. Kø i trappa er det imidlertid når bikkjene skal følge meg til jobb.

Sol og fint. Sprayarmen i vår tre måneder gamle oppvaskmaskin ødela seg forleden, og produsenten (Electrolux) gjør sitt beste for å være vanskelige. Endte med at jeg bestilte delen selv (40 daler) fra en tredjepart for å komme tilbake i drift. Siste gang jeg kjøper 'snap-fit' oppvaskmaskin.
I tillegg daua batteriet til porten (tror jeg). Uansett, 40 daler investert i nytt batteri men håper likevel at det gamle kommer tilbake til liv i dagens solskinn. Tydeligvis at det er jul. Alt går istykker og dollaren hopper til rekordnivå, noe som ikke er så veldig gunstig for meg.

Powerball-kupong er innlevert.

God ettermiddag fra en flyplass i vest, hvor alle avganger er innstilt pga. vind - men med flyselskap som også har en utmerket Pub med lokale bryggerier vel representert kan man bare ha en fin en (if your Airline does not provide a Pub just a Lounge - its time to change to a real Airline with Propeller, Floats and Pub !!!)

Usjda - men Norwegian gikk fra Boeingåker'n som vanlig. Kanskje litt lugnere der nede?

Har de Aviator Ale på Seatac ennå?

Usjda - men Norwegian gikk fra Boeingåker'n som vanlig. Kanskje litt lugnere der nede?

Har de Aviator Ale på Seatac ennå?

Er nok noe lengre vest - vinden her kommer rett fra Stillehavet uten å bli filtrert av "The Olympics"

Back