• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Stockholm. Snart ut på messe hvor det blir en fin blanding av norske og svenske kundetreff. Dagen avsluttes med middag og fest en gang tidlig over i ny dag. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Stavanger Lufthavn. Snart SK4008 til et møte i hovedstaden. Og nå har også sola tittet frem på Sola.

God morgen fra Sandaker. Her holder vi på lese om en orm som tydeligvis jobbet i Swissair. Får vel etterhvert kommet oss i barnehagen så jeg får tatt turen ut på Prærien. Ha en fin dag

23ca42f966582f1d6088c90576d405b2.jpg

God morgon från Göteborg!

Kallt som f-n på morgonen men det blir väl varmare idag också. Full fart på jobb annars ingenting nytt.

God morgen fra Snillfjord.

Skyet, litt regn/snø og små-kjølig, altså #typiskaprilmåned med andre ord. Ikke svære planer for tirsdagen, fikk gjort uanstendig mye i går, selv til mandag å være. Blir nok uansett en liten date med støvsugeren, noe klesvask tror jeg må henges opp og ellers får en se hva dagen bringer.

Nye sommerdekk på bilen vurderes, men spørs om ikke de som ligger på lager er gode nok for en siste sesong allikevel. Med dette høyst ustabile været blir det uansett helårsdekk på tur til Nord-Trøndelag 4-8 mai. Frokost er neste punkt her i huset, ha en fortreffelig dag rundt om! :)

Mornings fra 131s tredje høyeste stopp!
En nattvakt til og så skal det englendes. Hiltom Manchester Deansgate onsdag, Liverpool vs Newcastle lørdag og en liten tur til Leeds på tampen søndag til tirsdag. Jaja, får håpe det blir litt slåssing eller noe... :D
Hold ut! Snart helg for dagproletariatet også :)

God morgen fra Alcudia - her er det sommer og det blir TAPAS til lunsj og et par TATTOO på armene kl 15.

Ha en flott dag videre.

Attachments

• tirsdag.jpg
    tirsdag.jpg
    65.5 KB · Views: 217
God morgen fra Sandaker. Her holder vi på lese om en orm som tydeligvis jobbet i Swissair. Får vel etterhvert kommet oss i barnehagen så jeg får tatt turen ut på Prærien. Ha en fin dag

HAHAHAH er vel ikke noe særlig å bli tatt av Swissair-ormen. Må ikke gi din sønn flyskrekk så tidlig. :rolleyes: kanskje han tror det skjuler seg en orm på toalettet? Ihvertfall med den lyden når man trekker ned så kan man jo med letthet tro det...

Jaja - god formiddag fra Pilestredet her må noe skrives. Master. Master. Master. Men først prokastinering. Nei forresten - har ikke så mye tid til det nå. Og særlig ikke når innleveringen er 23 mai.

Det forklarer vel mye... kanskje noe for kreditorene å se på?

God morgen fra Lillestrøm. Forsov meg noe helt grusomt, og allikevel føler jeg meg bare fyllesjuk. Og jeg har ikke rørt alkohol. Tror virkelig jeg trenger en pust i bakken. :(

Men ikke i dag. Nå er det bare å sale opp.

Ha en fjong en

God dag fra Værnes, boarding på DY757 i skrivende stund. I dag er dagen jeg skulle ønske flystripa på grensa mellom Ringerike og Jevnaker var regelmessig traffikert av SAS, Norwegian eller Widerø.

God NYC morgen. Hele 28 i går, i dag kjøligere... Du verden hvor mye Bernie elsker vår frokost diner. Akkurat satt oss innenfor ved vinduet, kom to store, sorte SUV.

Ut kom Bernie og 7-8 Secret Service... Stor jubel inne. Fant en ledig stol. Secret Service begynte med sjekk av alle som kom inn døra... Ikke oss allerede inne.
Greit å være stor råkkestjerne...

Last edited:
Årntli Swissair-livery også .. kult! Når er boka fra?

Opp med bikkjene 5.30 .. slapp dem ut .. hodet tilbake på puta og vips var klokken over 8 .. Oh well, godt man ikke har så lang vei til jobben.

Sol og fint - morgenkaffen inntas på terassen med fuglekvitter og lyden av naboer som kjører til jobb. Livet er ikke så verst, egentlig.

Sen eftan fra FCO hvor LH237 skal ta meg nordover fra 25 graders sommer i den evige stad.

Overnatting på BLU OSL og morraflyet hjem til Tromsø.

Ha en flotters kveld!

Back