• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Våknet opp til nye og hvite centimetre med sne... Den franske leiebilen ville ikke mer i går kveld - så nå i dag skal jeg få ny erstatningsbil for erstatningsbilen... Ellers blir det vel nesten like lang arbeidsdag i dag - men heldigvis er det ikke lenge til Svalbardhelgen som starter på fredag morgen... ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

herlig! jeg synger Jokke av full hals: HER KOMMER VINTERN (igjen):nor

God morgen. En strålende dag i dag, men blå himmel, 14 blå grader og et gnistrende føre. Nå skal jeg ned på hotellet i byen og se om våre gjester fra SAS USA er våkne og klare for et par dager med "Best practice". De fikk en lang reise i går med kanselleringer og busstur til slutt pga snøværet i Bodø som gjorde at det ble en del kluss på slutten av dagen for Widerøe på Helgeland..

2,5 timma från Frogner på sörum till Fornebu....tur jag har en tjock bok att plöja igenom, ser man på...snart tid för lunch :biggrin

Masse snø i Malaga idag, må vel ut å måke fram bilen...

Men idag er det to dager igjen til eg får min nye bil, stasjonsvogn må til når man venter familieforøkelse til sommeren...

Også her på Sørlandet har vi fått ny ladning med snø, og mer er i vente. Værmeldinga varsler snø fram til lørdag, og avisen gir beskjed om at vi kan vente oss en halvmeter. (enda en...) Det har blitt mye snø i år, og vinteren har tydeligvis ikke bestemt seg for å slippe taket.

God morgen ønskes alle, uansett vær!
Edit: Det var jo så seint, så kanskje heller god formiddag? :zzz

God tirsdag fra Skottland. Her er det litt kjolig og det blaaser litt, men solen skinner;)

God morgen fra Kirkenes

Har tatt meg en tur dit noen dager i forbindelse med desentral undervisning. Fløy med WF931 og WF930 i morges fra Alta til Kirkenes. Det ble en meget hyggelig tur, spesielt siden jeg fikk sitte i cockpit fra Berlevåg til Kirkenes. Har en plan om å skrive en liten artikken til scanair.no fra turen samt returen på torsdagen. Fikk tatt en del bilder underveis, og forhåpentligvis er noen av dem bra.

God morgen, ja ...
Fortsatt moerkt i Atlanta .. rundt fem varme og det er lovet finvaer.
En hviledag idag foer turen i morgen gaar til Portland med America West. Ikke mitt valg .. jeg liker ikke aa reise med dem. Har ennaa tilgode aa ha en positiv reiseopplevelse.

Skjoent hviledag - da jeg kom hjem fra Argentina, sto kjerringa klar med en lang smoerbroedliste over ting rundt huset som maa fikses, saa jeg tror dagen er temmelig fullbooket...

Trip-report'en er ogsaa gjort ferdig - her er en liten 'teaser' av N520AT i morgensolen.

12.jpg

God formiddag frå BOO! Sit på kurs, skal få lov til å få skrive loadsheet i tre nye år. Satsar på å få til en studietur til EVE eller LKN/SKN i løpet av veka...:)

God formiddag fra Tananger, her ble det "julekort" stemning igår ettermiddag. Måkte faktisk snø for første gang denne vinteren. Sjelden det er behov for det her ute ved kysten.
Dagen går med til forberedelser til reise SVG-AMS-SIN-CGK imorgen.
30 varmegrader venter...

God ettermiddag fra Tromsø

Her er det supervær. Skulle egentlig tatt skiene fatt , men da blir det dårlig med lønn gitt ;)

Håper alle har en strålende dag

For været i Tromsø, sjekk : http://weather.cs.uit.no/

:nor

Smestad - Tusenfryd tok ikveld hele 4 timer på Ring 3, sånt blir det ingen god kveld av ihvertfall. Inkompetente trailersjåfører som kjører uten kjetting skulle vært fratatt sertifikatet på stedet, sånt kaos de setter istand. Skulle vært morro å vite hvor mange kroner samfunnet taper på grunn av dem.

Back