• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nei, jeg skal ikke til Danmark.

Du skal ikke til Danmark, og du skal ikke reise med Bastø Fosen.
Men, du skal reise med Båt til et land du ikke må i "fengsel" (Karantene) for.

Skal du til Island?? For det går vel ikke Båt fra Norge til Finland??

Du skal ikke til Danmark, og du skal ikke reise med Bastø Fosen.
Men, du skal reise med Båt til et land du ikke må i "fengsel" (Karantene) for.

Skal du til Island?? For det går vel ikke Båt fra Norge til Finland??

Hadde du fulgt med i andre tråder tidligere, så hadde du tippet på cruise med Color Line til Kiel. Det hadde i hvert fall jeg gjort.

Togspotting? Hvem driver med sånt, lissom .. ?

Tja. jeg kjørte med et Flirt tog, som jeg trodde ble produsert i Sveits, men så fortalte konduktøren at dette settet var det aller nyeste de hadde fått, og det var produsert i Hviterussland.

Tja. jeg kjørte med et Flirt tog, som jeg trodde ble produsert i Sveits, men så fortalte konduktøren at dette settet var det aller nyeste de hadde fått, og det var produsert i Hviterussland.

Stadler har faktisk visstnok en fabrikk der (Uten at jeg vet om noen av Vy sine er produsert der. Eller noen av de som skal til SJ)

Hvilket bygg på Jernbanetorget?

503244818e3aa07bae1d68b5f0d43844.jpg

Hadde du fulgt med i andre tråder tidligere, så hadde du tippet på cruise med Color Line til Kiel. Det hadde i hvert fall jeg gjort.

Tusen takk for tips :)
Dessverre får jeg ikke lest Flyprat hver dag :( tiden strekker ikke til :(
Så jeg går glipp av masse kule ting :(
Jeg skal se om jeg klarer å få Tyskland ut av Martin :)

Du og GOOGLE, jaja...

Men, det står bare et A på bygget. Jeg har vært veldig mange ganger på Jernbanetorget, og kunne ikke huske å ha lest Amerikalinjen noe sted. Og hadde rett :)

Jeg og Google? Altså, Google er en genial liten greie. De fleste har den i lomma på smarttelefonen sin. Lurer man på noe, så finner man bare ut av det. Ganske enkelt. Tror ikke det er bare jeg som driver med det.

Back