• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Togspotting? Hvem driver med sånt, lissom .. ?

Ikke direkte spotting, men det ble altså en spontantur til Moss for å få en tyr med type 70. Vurderte Type 73B tilbake, men da fikk jeg ikke reist med selveste L21 (73B brukes på R20).

Kan bekrefte at L21 er lokaltog. Forrige avgang gikk med FLIRT, men siden jeg ville ha en is rakk jeg først neste som går med type 69.

91b4ae9d63fd50409eef2ac5ae30e232.jpg
6611a0f42fca8fffece0482e20f40eeb.jpg

Var du på samme tog som meg Martin?!?
Postet du dette bildet når du reiste fra Moss, eller når du kom til Moss??

Var du på samme tog som meg Martin?!?

Postet du dette bildet når du reiste fra Moss, eller når du kom til Moss??

Jeg tok L21 tilbake etter å ha tatt R20X ned til Moss. Dro vel fra Moss rett før klokka 17.

Foreløpig har jeg kun brukt Ruter-appen til transport, ja (Kollektivtransport innen Oslo og gamle Akershus).

Men i morgen trenger jeg altså passet.

Hva mener du med å si dette?? :8:
Hvor skal du der du må bruke Pass? Og jeg regner med at du skal bruke Toget (for du skal ikke bruke Fly).

Når du har sagt A... så må du si B... :)
(Eller så forventer jeg at det kommer en liten trip report etter at du har kommet tilbake).

Hva mener du med å si dette?? :8:

Hvor skal du der du må bruke Pass? Og jeg regner med at du skal bruke Toget (for du skal ikke bruke Fly).

Når du har sagt A... så må du si B... :)

(Eller så forventer jeg at det kommer en liten trip report etter at du har kommet tilbake).

Går vel ikke tog utenlands fra Norge om dagen?

Nei, men når du sier at du ikke skal ta tog eller fly til utlandet.

Så må jeg begynne å tenke alternativer.... Og da er bare Buss og Båt igjen....

Buss til utlandet ville betydd Sverige, og det er helt uaktuelt. Så da er det bare båt igjen av alternativene dine.

Back